Ricemarket reviews

Ricemarket reviews

6.7

udemærket

Rigtig God mad og fin betjening. Sjovt at sidde i en seng og spise maden.

Fantastisk mad ... Middelmådig betjening

Spiste fantastisk middag på Ricemarket 31/3. Meget høj kvalitet af tilberedning, råvarer og menu. En god madoplevelse.
Betjeningen var ikke i samme kategori, unge usikre og uerfarne tjenere, der, for fleres vedkommende havde svært ved at rådgive på dansk/engelsk.
Nb. Meget små borde gør det svært at navigere mellem de mange små retter
Men alt i alt gik vi derfra med en rigtig god madoplevelse

Snavset og dårlig betjening

Jeg gav min datter og svigersøn et gavekort i julegave til Ricemarket. De skulle have haft en romantisk aften i en "spiseseng" som var snavset; der var bl. a. fedtpletter på puderne. Personalet havde meget svært ved at forstå engelsk - dansk kunne de slet ikke forstå. Da de havde spist hovedretten, bad de om menukortet for at bestille dessert. De bestilte dessert og ½ time efter kommer tjeneren og siger "No dessert for you". Nærmere forklaring kunne de desværre ikke få - måske fordi kl. var 21.30 ??? de fandt aldrig ud af det. Så alt i alt en dårlig oplevelse

OK, men de glemte tallerkenerne

Jeg har tidligere haft nogle udmærkede oplevelser på Ricemarket, men i går fik vi en lidt skuffende familiemenu. Maden var ok, men ikke så inspirerende som tidligere, og mængden var ikke helt tilstrækkelig, så man endte med at spise sig mæt i ris med sovs. Og uden egentlige tallerkener sad vi og spiste direkte af de forskellige skåle og fade. Først da gæsterne ved siden af, fik samme ret, gik det op for os, at vi skulle have haft tallerkener! Man kan selvfølgelig ikke forvente det vilde i denne restaurant-kategori, men oplevelsen var ikke helt de 660 kr. værd (2 pers. et lille glas vin og en fadøl).

Nu spiste jeg der igen 10/1 2013, og denne gang gik det helt galt med risen. Man skulle ellers tro at lige præcis ris ville være noget, som de kunne finde ud af, men det var en gang udefinerbart udkogt smat, som var helt uspiseligt. Tjeneren vrøvlede om vand og det øverste lag og hvad ved jeg, i stedet for bare at undskylde. Jeg fik en ny portion til sidst, som var fin nok, men nu skulle jeg så fiske alle de smattede klumper op fra hovedretten og over i en anden skål. Jeg kunne muligvis have insisteret på en helt ny ret, men jeg gad ikke spørge/vente. Da der var 40 kr. til overs på gavekortet spørger tjeneren "Do you need it?" well.. egentlig ville jeg ikke give drikkepenge, men jeg orkede bare ikke mere. Tjenerne er måske ubevidst arrogante pga. det dårlige engelske/danske, men det er ikke godt nok. En smule ydmyghed over sådan en gang smat-ris ville have været på sin plads. Bare et enkelt "I am sorry", please...

Is Ricemarket your company?

ricemarket.dk Details

Visit Ricemarket