Rideudstyrslageret reviews

Rideudstyrslageret reviews

7.5

Ok shop

Har betilt varer derfra en enkelt gang dog for en del år siden....det var de forkerte varer der kom, men så vidt jeg husker ydede de en god service.

Super levering

Super god service.. Bestilte et Totti overgangsdækken i onsdags kl 13, og jeg modtog det allerede på mit job i nordsj om torsdagen..

God service, hurtig levering.. Handler helt sikkert de igen..

altid til tiden

nu har jeg bestilt et par gange og varene kommer altid godt pakket og til tiden..

Is Rideudstyrslageret your company?

RIDEUDSTYRSLAGERET, ODENSE ApS Details

Rideudstyr, Hegns- og staldmateriale, Westernudstyr, travudstyr. Beslagsmede udstyr. - Alt til Hest og rytter. Kvalitetsvarer til konkurrencemæssige priser

Visit Rideudstyrslageret

We live here: Magnoliavej 7