Rigtig Kaffe reviews

Rigtig Kaffe reviews

9.2

Hvor er servicen når det gælder reklamation

Vi har i aug. 2013 køb en gaggia accademia, ved købt var servicen rigtig god, og alle spørgsmål blev besvaret.
Nu er jeg kommet til at se at der er en revne i drypbakken, og da den aldrig har været tabt eller misvedligeholdt, tænkte jeg at det bare var en formalitet, at for en ny under reklamation, MEN NEJ.
Blev oplyst til min store overraskelse, at den ikke var dækket, da det var en sliddel.
En revnet drypbakken en sliddel, ja den er god!!
Som jeg læser reklamations loven, så gælder den også sliddel, hvis ikke delen er designet til at holder under 2 år, og det går jeg ikke ud fra en plastbakke er.
Håber virkeligt at rigtigkaffe, kan se at dette lyder forkert fra deres side.
Ved ikke hvad sådan en bakke koster, men det kan ikke være meget i indkøb for rigtigkaffe, også var sagen lukket.
Rigtig Kaffe ApS.

Reply from Rigtig Kaffe ApS.

Kære Sten

Som vi talte om i telefonen er der tale om en slitage/brugsdel og ud fra de billeder du har sendt, vurderer vi, at den har været tabt eller lign, da sådan en skade ikke bare opstår ud af den blå luft. Vi har solgt flere tusinde af denne model og aldrig modtaget en reklamation over dette og er derfor er vi sikker på, at den ikke bare er kommet af sig selv.
Vi beklager selvfølgelig at du mener, at du har fået en dårlig behandling, men det er vores endelige afgørelse baseret på din reklamation.

Rigtigkaffe.dk

Bare alle havde dette høje serviceniveau

Jeg er førstegangskøber når det kommer til store kaffemaskiner, og da min eneste erfaring var med en helt billig model fra Salling var det noget af en jungle. En kammerat anbefalede mig at kigge på rigtigkaffe.dk og wupti.dk, og en hurtig sammenligning gav næsten ens matchende priser på de maskiner jeg tjekkede. Jeg fandt deres vejledning ganske brugbar, og har efter mit køb (siemens fuldautomatisk espressomaskine til 4500 inkl. kaffe og cafeglas) skrevet til deres kundeservise om spørgsmål flere gange. Alle gange ringede de op kort efter og var meget hjælpsomme og venlige. Da pakken kom var den så godt pakket ind at de kunne have leveret den med luftpost uden at det ville være gået i stykker, hvilket jeg sætter stor pris på efter flere dårligere oplevelser med post danmark. Jeg har ikke haft brug for reklamation, men føler mig sikker på at det vil de også ordne til samme høje niveau som deres tidligere service. Jeg vil gerne anbefale maskinen til nybegyndere, da den er meget nem at bruge, fylder relativt lidt og så laver den noget virkelig godt skum. Deres leveringstid var også meget hurtig. bestilte mandag aften og fik maskinen leveret onsdag middag

Elendig service - køber aldrig mere hos "FORKERT_KAFFE"

Jeg købte en la cafetiere euro elkedel, som egentlig har fungeret godt, men under reklamationsretten faldt knoppen på låget af. Jeg kontaktede forhandleren, der sagde importøren mente det skulle være kalket til og det var slidtage pga manglende afkalkning. Låget var aldrig kalket til og at undslå sig ved at kalde det almindelig slidtage er ikke i orden.
Men så kom rigtigkaffe op med et nyt argument. Deres firma "RigtigKaffe Aps" var nu blevet til et "RigtigKaffe A/S" hvorfor reklamation ikke kunne gøre sig gældende ved tidligere handler! De skriver
"Tak for din mail
Du har ikke handlet med os, men det tidligere rigtigkaffe APS og vi hedder rigtigkaffe A/S. Vi har kun overtaget navnet uden form for garanti forpligtelser.
Så det eneste jeg kan tilbyde i denne forbindelse er at du kan købe et nyt låg på tidligere fremsendte link.
Rigtig Kaffe hilsner
[navn]"
KØB ALDRIG NOGET HOS RIGTIGKAFFE - DE SKIFTER BLOT FIRMAET UD MEN BEHOLDER DERES NAVN, NÅR KLAGERNE KOMMER!!!
Rigtig Kaffe ApS.

Reply from Rigtig Kaffe ApS.

Kære [navn]

Dette var ikke særlig pænt skrevet og ganske usandt. Nu har vi drevet Melcom A/S (binavn: Rigtig Kaffe A/S) CVR. 26556651, siden juni 2002 - Dette kan tjekkes med et simpelt kig på CVR registret og det er hermed dokumenteret at din påstand om vi bare "lukker" et firma, er decideret usandt.
Vi har købt rettigheden til Rigtig Kaffe og du har handlet med de tidligere ejere og har derfor ikke nogen rettigheder i forhold til os. Men hvis din reklamation havde været berettiget havde vi selvfølgelig hjulpet dig alligevel. Men din reklamation er ikke berettiget og derfor kan vi ikke imødekomme dine krav.
Det er iøvrigt aldeles uacceptabelt at fremkomme med usande anklager mod os og det er rystende at et nyt låg til en elkedel til (den lille sum) af 99.95,- kan få jer til at fremsige injurier omkring vores firma.

Mvh Rigtig Kaffe

Super service.

Utrolig hurtigt levering. Bestilt søndag aften. Tirsdag morgen kaffe var hjemme ved mig. Super, da jeg løb tør for kaffe den dag. :-)
Lækkert kaffe, som skal smages.
Side er meget inspirerende. Og mange gode tilbud.
Varmeste anbefalinger herfra.
Der er ikke sidste gang jeg handler her :-)

Alt i orden

Hurtig levering, varen i orden - ingen problemer.

Fantastisk service

Fantastisk service, dog er jeg ikke så glad for maskinen....

hurtig og effektiv levering af det bestilte

Det er kaffe til tiden.

Skulle købe en espresso maskine for første gang. Havde trawlet nettet igennem og fandt frem til Rigtig Kaffe. Havde en masse spørgsmål, som jeg ikke kunne få svar på, og var stadig i tvivl om, hvilken maskine jeg skulle vælge. Jeg valgte at kontakte firmaet telefonisk. Ekspedienten fik med nogle få spørgsmål guidet mig frem til, hvilken en maskine der ville være bedst til vores formål. Det var ikke den jeg i første omgang havde kik på, men jeg kunne godt se det fornuftige i hans forklaring. Bestilte den med det samme, og han sendte den om eftermiddagen. Fik en email med track nummer, og idag blev den så leveret på adressen. Og det selv om det var lørdag. Så det var dejligt, og nu skal de forskellige kaffedrikke prøves af. Foreløbig lever den helt op til forventningerne.

Super Service

Hutigt svar ved spørgsmål på mail

Top oplevelse

Igen leverer Rigtig kaffe de bestilte varer indenfor to dage, som lovet. Og det er selvom vi nu er flyttet til Bornholm, godt gået, det er ikke alle firmaer der kan finde ud af det.

Rigtig Kaffes hjemmeside er inspirerende.

Man kan være sikker på, at varene er af god kvalitet. Jeg har købt flere gange og været tilfreds hver gang.

"Rigtig Kaffe" har overholdt sin leverings frist til min fulde tilfredshed

Jeg bestilte min Surpresso Compact TK 53009 hos "rigtig Kaffe" Lørdag den 22.02.2014 og modtog den allerede den 25.02.2014. Det var fin service.

Nemt

Dejligt nemt og billigt hurtigt levering

Lynhurtig og korrekt levering

Bestilte varerne ved Rigtig Kaffe og modtog dem dagen efter.

Rigtig Kaffe - rigtig godt

Har netop købt en Kaffeskummer via Rigtig Kaffe. Bestilling og levering problemløs - og så til en rigtig god pris. Sådan.

Sådan skal det gøres :)

Jeg havde en hastebestilling og ringede inden jeg bestilte på hjemmesiden. Jeg fik kyndig og meget venlig vejledning OG et løfte om at pakken var fremme næste dag. Det var den, så jeg kunne give en gave til en meget glad kollega. Tak for det :)

"RIGTIG KAFFE" - bare perfekt !!

Fed tilbud - hurtig levering - og jeg eeelsker min retro Delonghi Icona Vintage vandkoger + brødristeren !!

God og let overskulig website og hurtig levering

Kan anbefale at shoppe her. Er meget tilfreds.

Amokka

jeg er fuldt ud tilfreds med mit køb hos rigtig kaffe, har lige købt en fuldautomatisk espresso maskine Siemens Q7 og havde den allerede 2 dage efter købet.
den lever fuldt ud op til vores forventninger og er nem at bruge.
synes det er en flot og overskuelig hjemmeside :-)
mvh tina jensen

upåklagelig handel

Nem hurtig problemfri handel :-)

Rigtig Kaffe ApS. Details

Rigtig Kaffe er den komplette oplevelse til dig der gerne vil have en kaffe som er lidt ud over det sædvanlige. Vi forhandler ægte italienske espressomaskiner i alle prisklasser, og den kan være lige så automatisk som du ønsker det. Kig forbi rigtigkaffe.dk og se vores udvalg af alt hvad du skal bruge.

Visit Rigtig Kaffe

Call us on: 70 777 303