RikkiTikkiShop.dk reviews

RikkiTikkiShop.dk reviews

9.7

Super service og hurtig levering, perfekt

Bestilte varer mandag aften, fik dem onsdag middag, perfekt. Det kan vist ikke gøres hurtigere. Indpakningen var flot! Og jeg er fuldt ud tilfreds med varen...!

Hurtig og god betjening på rikkiitikkishop

Rikkitikkishop er hver gang hurtig til at få sendt produker afsted man har bestilt, hvilket er meget tilfredsstillende.
En anden ting der også er godt er at der er altid mange produkter på rikkitikkishop samt at der bliver opdateret og kommer nye varer meget ofte.
Men der kunne godt være nogle loyalitetspoint hos rikkitikki fx som imerco har, så at man optjener point for hvert køb som kan bruges til rabbat til et andet køb.

Til tider gode fund

Det er lykkedes mig at finde diverse gaveønsker på rikkitikkishop.dk - og så endda til en god pris. Med gratis levering til GLS pakkeshop er det til et 5-tal.

Helt i top

Gode varer og ekstrent hurtig betjening! Kunne ikke være bedre. Også hurtig opdatering af hjemmeside når varer er udsolgte.

SUPER FIRMA.

Til trods for mit vægelsind fik jeg en utrolig venlig behandling. Meget hurtig forsendelse.
Helt i top.

Hurtigt og nemt at købe julegaver. :-)

Dejlig hjemmeside med en masse skønne ting, hvor man kan bruge timer bare på at kigge. Hurtig levering til pakkeshop og fri fragt ved køb over 300 kr. Alt er perfekt og jeg vender helt sikkert tilbage en anden gang.

God service, hurtig levering!

Har lige modtaget min pakke fra jer. Er ovenud lykkelig. Virkelig dejligt, at I har vedlagt julepapir og bånd. Tusinde tak. Vil klart anbefale jer til andre, sparede ydermere 150 på selve produkterne og så var der fri levering. Og pakken var pakket rigtig fint ind, så den er kommet sikkert frem. Så Tusinde tak for en god oplevelse. I havde fået 10 stjerner herfra hvis det var muligt. Hilsen en meget tilfreds kunde, Anja!

Utrolig hurtigt, rigtig god service

Bestilte kl. 9 om formiddag, kl. 13 fik jeg besked om at pakken var afsendt og dagen efter havde jeg modtaget den.
Fantastisk hurtigt

En god oplevelse

Har netop handlet hos Rikkitikkishop.dk og haft en rigtig god oplevelse.
Syntes det er en fantstisk shop med et rigtig flot udvalg.
Er super glad for Hr og Fru Rudolf som kom hurtigt og sikkert frem

Hurtig, kvalificeret og venlig service

Jeg købte en vare hos Rikki Tikki og bad dem sende den en bestemt dag, så jeg kunne være hjemme til at modtage den - det ønske efterkom de uden problemer:-).

Det viste sig så, at jeg havde fået bestilt den forkerte vare, men de ombyttede den hurtigt og med et smil.

Kan kun anbefale denne netbutik!

Man bliver lidt høj, når det fungerer så godt!

Jeg bestilte mit produkt onsdag ved middagstid, kl. 15 fik jeg mail om, at det var afsendt, og kvart i 9 torsdag morgen ringede postbuddet på min dør! Mindre end 1 døgn efter stod jeg således med min første elefant, Angelique, i hånden. Yderligere kunne jeg godt lide, at jeg fik produktet til præcis den pris, der stod. Her var ingen yderligere gebyrer eller forsendelsesomkostninger efterhånden som man klikkede sig frem til endelig betaling.
Sådan et firma er værd at handle med og anbefale til andre!

Perfekt!

Ingen kvaler. Hurtig levering som altid :-)

Dejlig shop og hurtig levering.

Virkelig flot og overskuelig hjemmeside også er det bare utroligt nemt og hurtig levering.. Så det er bestemt ikke sidste gang jeg bestiller hos Rikkitikkishop og vil gerne anbefale til andre :)

super

super hurtig levering ..intet at klage over her:)

Hurtig levering og smuk indpakning :)

Jeg skulle bruge en gave til min søster. Jeg bestilte varen mandag og fik tirsdag en sms med at nu var den klar til afhentning. Dét kalder jeg hurtig levering!
Og tilmed var gaven pakket rigtig smukt ind, for billige penge :)

Skulle bruges til gave og var flot indpakket - leveret dagen efter bestilling.

En OK hjemmeside.. for det meste

Har handlet hos Rikki Tikki 2 gange

Første gang modtog jeg min vare to dage efter bestilling, hvilket jeg synes er meget fint!

Men anden gang måtte jeg fire dage efter bestilling ringe til Rikki Tikki og spørge, om der var noget galt, siden min vare ikke var blevet sendt endnu. Pigen, jeg snakkede med, sagde, at ordren så helt fin ud, og der stod, at varen var under behandling, men hun ville lige snakke med sin chef, og så ville han ringe til mig, hvis der var noget galt. Samme aften ser jeg på deres hjemmeside, at den vare, jeg har, bestilt ikke længere er i deres varesortiment, og jeg skriver derfor en mail og spørger, om det er noget, jeg skal være nervøs over. Næste dag ringer en mand til mig og beklager, at varen er udsolgt og udgået...

Det er en god service, at han ringer, men det er altså også lidt for dårligt, at der skal gå så lang tid og, at man selv skal opdage, at de slet ikke har varen.

Men alt i alt vil jeg da anbefale shoppen... hurtig levering... HVIS de altså har varen ;-)

Alt for lang ordreventid, men god service

Jeg bestilte 3 elefanter gennem RikkiTikkiShop en lørdag. Jeg modtog kun en mail, hvor der stod at min ordre var modtaget.
Om torsdagen ringede jeg ind for at hører, hvad status var på min ordre, men den kvinden kunne ikke hjælpe og lovede at jeg ville blive ringet op næste formiddag af en der kunne.
Næste dag ringede jeg ind igen da jeg ikke var blevet ringet op som lovet.
Det vidste sig at en af de elefanter jeg havde bestilt ikke var på lager og derfor var de igang med at lede efter den, jeg blev enig med damen i telefonen om at slette den elefant fra min ordre, da det nu hastede en del med de 2 andre. Senere samme dag fik jeg så en mail om at nu var min ordre blevet afsendt.

Jeg synes det har taget alt for lang tid at få elefanterne afsendt, især fordi jeg manglede en forklaring på hvorfor det tog længere tid en normalt. De var dog rigtig søde og forstående i telefonen, og vi fandt da også en løsning, som fik sat skub i sagerne.

Rikki Tikki Shop Details

Landets største udvalg af Trip Trap nisser, Medusa-Copenhagen, ElephantParde og meget meget andet.

Visit RikkiTikkiShop.dk

Call us on: +45 96 79 40 20