Rillen reviews

Rillen reviews

It is not possible to review Rillen. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

Penge trukket uden levering af varer.

Pas på - rillen.dk er gået konkurs! Fik med nød og næppe annulleret kreditkorttransaktion, da varerne ikke blev leveret og det ikke var muligt at komme i kontakt via email.

Det er en god ide at checke et firma i cvr-registeret inden man handler!

Altid en ok betjening både i butikken og ved net-køb

Jeg skulle bruge et par cd-er her medio juli og blev dybt forundret over at møde en låst dør.
Rillen havde lukket.
Det er rigtig ærgerligt for byen at miste den butik.
Jeg har altid fået en fin og behagelig betjening og fundet frem til det jeg søgte.
Hilsen
Karen Svendsen

køb aldrig for mindre end kr. 800,00

Det er hvad jeg har fået at vide fra forbrugerstyrelsen, som ikke kan hjælpe under ovennævnte købsgrænse.
Jeg har d.d. skrevet utallige gange til 3 forskellige mail-adresser, kontaktformularer og ringet hver eneste, men intet svar... :o(
jeg fik en ud af fire plader, og det var vel og mærket den som kunne købes i den lokale til samme pris.
Resten er enten i restordre (Uden at kunne få svar på levering) eller udgået.
I min verden er dette direkte kontraktbrud, men da jeg handlet for under under 800 pisk, er der desværre ingen hjælp at hente fra forbrugerstyrelsen.
Derfor et godt råd; Handler du ved rillen, så handel for mere end 800 kroner.

Jeg takker af herfra, og kontakter kontant, operation X eller hvad de nu hedder.

Mvh. KilkennY

Ingen service, ingen respekt.

Har handlet på nettet i snart 5 år så har en del erfaring fra hele verden. Ser en dag en cd jeg leder efter er på rillen.dk side og bestiller den samt nogle andre. Alt fint, får mail om bestillingen, men her stopper det. Ingen varer, ingen mail om noget. Efter mange forsøg får jeg fat i rillen.dk telefonisk. Talte med en dame, som ikke kunne hjælpe men hun vil få en til at ringe tilbage til mig. Men intet sker. Ingen ringer og ingen reaktion på mine mails (flertal) til dem. Prøvet nu en hel dag af kontakte dem telefonisk uden held. Nu har de pludselig hævet penge på min konto men et beløb jeg slet ikke kan få til at passe med de købte cd'er. Aldrig har jeg været ude for noget lignende og så endda et dansk firma!!! Pinligt. Jeg handler aldrig igen hos rillen.dk i Grenaa og advarer hermed andre om det samme. Det giver ikke andet end problemer.

Handelen lykkedes ikke

Har bestilt en CD for et godt stykke tid siden. Ordrestatus blev aldrig synlig på rillen.dk. Leverancen kom ikke. Henvendte mig via e-mail. Fik at vide, at varen var på vej. Stadig ingen CD i postkassen. Afbestilte via e-mail, og bad om bekræftelse på dette. Intet svar. Håber nu blot på, at der heller ikke trækkes penge på dankortet. Handler aldrig mere på rillen.dk.
Allan Utoft Sørensen

Useriøst firma

Ved ikke om jeg har en handel med dette firma eller ej. Fik tilsendt en anden mands bestilte vare. Det skrev jeg til Rillen. Fik et meget hurtigt og undskyldende svar om at sende disse vare retur. Jeg brugte så tid og penge på at returnere deres fejlsendte vare. Efterfølgende har jeg ikke set eller hørt mere til hvornår jeg så kan forvente de vare jeg selv har bestilt. De laver bare strudsen når man skriver til dem.

/Arne

>>>
Hej Arne

Det er jeg frygtelig ked af.

Det ser ud til, at du har fået en vare som skulle have været ved en Bjarne ..., og det skyldes højst sandsynligt en fejl fra mine pakkedrenge, som har fået sat forkert label på, og mig der ikke har lagt mærke til det.

Jeg vil bede dig om at sende CD'en tilbage til mig, hvorefter jeg selvfølgelig betaler alle omkostninger vedrørende forsendelse osv.

Jeg undskylder mange gange ulejligheden

Stop endelig forbi http://www.trustpilot.dk/review/www.rillen.dk
og giv os en anmeldelse, så vi kan blive endnu bedre til at servicere dig!

På forhånd tak

Med venlig hilsen / Kind regards
Jens...
Rillen Aps
<<<

Forfærdelig kundeservice

Jeg har før handlet med rillen.dk og gør det aldrig igen. Min oplevelse med deres kundeservice og moral var under AL kritik.

jeg handler aldrig med rillen.dk igen og jeg vil råde alle andre til at gøre det samme.

Ingen tilbagemelding overhovedet

Jeg bestilte en cd og ifølge ordrebrekræftelsen skulle jeg kunne se status på ordren indenfor 24 timer ved at logge ind på Rillens hjemmeside. Efter en uge uden nogen registrering af ordren skrev jeg bekymret til dem om ordren var gået igennem, men jeg fik intet svar. Efter endnu en uge uden svar har jeg skrevet og afbestilt cd'en, da jeg ikke gider at gå rundt med usikkerheden, da jeg jo gerne vil have cd'en. Ved så ikkke om Rillen svarer på afbestillingen.
Rillen Aps

Reply from Rillen Aps

Hej Martin.

Jeg kan desværre ikke se, at du har haft kontakt til os tidligere, men tager dig selvfølgelig på ordet. Du kan skrive til mig på jens@rillen.dk, så er jeg mere end villig til, at vi finder på en løsning til dig, hvis der er noget du stadig er interreseret i.

Jeg undskylder meget ulejligheden.

Jens York

Ansvarlig for nethandel i Rillen Aps

Ingen varer - ingen besked - intet svar på e-mail- og tlf.henvendelser

11.5. fik jeg bekræftelse på bestilte varer. Nu den 20. er der ikke kommet noget, og da de skal bruges til gave, har jeg sendt 2 e-mails og spurgt, hvornår jeg kan forvente varerne. Da jeg ikke har modt. svar på mails, ringede jeg i dag og talte med en ved navn Jens. Han kunne oplyse, at varerne var afsendt i går og kunne ikke forstå, at jeg ikke har modt. besked desangående. Han lovede så at bekræfte pr. mail. Denne bekræftelse har jeg ikke fået, så derfor har jeg så igen sendt e-mail - stadig ingen svar tilbage. Jeg har efterfølgende ringet mange gange til deres servicetlf., men der bliver ikke svaret. Når jeg logger ind på hjemmesiden med mit logon, skal man kunne se ordreoversigt og seneste køb, men disse sider er tomme. Jeg kan dog se, at beløbet er trukket på min bankkonto.....Øv en dårlig oplevelse. Nu 15 dage efter ordrebekræftelse er varerne endelig ankommet. Fik aldrig svar på henvendelser. Stadig meget dårlig kundebehandling.
Sidste nyt: Endelig i dag fik jeg en meget venlig mail fra Jens. Han undskylder og forklarer. Men jeg vil dog være meget betænkelig ved igen at handle hos Rillen.

Yderst ringe kommunikation, langsommelig levering - godt udvalg

Bestilte hos www.rillen.dk nogle CD'er til gave. Fik ingen bekræftelse med oplysning om forventet leveringstid, kunne ikke logge ind, kom heller ikke igennem på telefonen. Efter en måned eller så var begge dog leveret - lang tid efter, at de skulle have været givet bort.

OK handel men ingen service

Efter at have bestilt 2 CD'er ville jeg efter 4 dage se ordrestatus på deres hjemmeside. Deres login system virker dog ikke, så jeg sendte en email for at spørge om hvad status var på ordren. Har aldrig fået et svar og kan stadigvæk ikke logge ind, men nu hele 9 dage senere ankom den ene CD :S Har dog kun fået leveret denne ene CD (og kun betalt for den ene), men de måtte gerne have sendt en email og sagt at den anden var i restordre.

Fint

Det er længe siden jeg sidst har handlet i butikken, men dengang fungerede det fint. Engageret og interesseret service..

Manglende levering

Jeg bestilte først i januar en CD, og fik at vide jeg ville modtage den 8. januar. Jeg har haft mailet til dem mange gange, men har ikke set nogen CD endnu. Jeg har ikke modtaget nogen svar. Men pengene har de hævet pr. 25. februar. Og nu skriver vi 6. marts. Måske skulle jeg kontakte medierne, Kontant ellelr Basta i TV.
Allan Madsen

Ingen vare og ingen svar

Jeg bestilte den 29.december dvd-box med Anne fra Grønnebakken.
Jeg betalte med Visa/Dankort, og der kom en ordrebekræftelse på min mail. 14 dage efter begyndte jeg så at maile og ringe til dem, men fik ikke noget svar. De tager heller ikke telefonen.
Jeg er meget skuffet over den behandling de har givet mig som kunde og forstår da slet ikke hvordan de som firma kan eksistere hvis dette er kotyme...
Jeg får sikkert aldrig min vare, så jeg synes da lige jeg ville gi dem en dårlig anmeldelse som tak.
OPDATERING:::!!!!!!!
Den 6/3 fik jeg varen. (måske fordi man har skrevet dårlig anmeldelse herinde) Men jeg havde i mellemtiden købt den et andet sted, og jeg skrev stadig ugentlige mails til dem hvor jeg tydeligt gjorde opmærksom på at jeg ikke længere var interesseret i at modtage varen og ønskede pengene retur. 2½ måned gik der fra jeg bestilte varen til jeg modtog den. Det er IKKE ok!. Jeg har nu sendt varen retur og HÅBER meget på at de vil overføre pengene retur til mig. De svarer stadig IKKE på mine mails men jeg giver ikke op! Jeg har sammenlagt brugt oseaner af timer på det her og jeg handler ALDRIG hos rillen.dk igen!!!

Beatles boks

Hej

Jeg bestilte den store Beatles boks i går og har allerede fået den.. wau det var hurtigt.. og jeg som troede at det var en import titel.. Tak Rillen for den super hurtigt service

Kan man det?

Bestilte DVD'en Mors Elling som alle steder er udgået - men ikke i Rillen. De havde den heller ikke men da de vidste den var en del af Elling trilogien kunne de levere den i stedet for. Det er fandeme god opfølgning og service der vil noget - og det endda uden ekstra betaling. Sådan.

Super Service

Er utrolig hjælpsomme og kan levere næsten alt

Fantastisk hvad de kan skaffe

Hej

Sikke et sted at handle. Jeg bestilte en cd på Rillen, som jeg ikke kunne finde andre steder og tænk de havde den på lager - så 2 dage efter min bestilling var den at finde i postkassen. Tak Rillen

Rillen.dk - Dankortsvindel?

Jeg bestilte den 13.december 3 CD'er med Poul Erik Krogen. Jeg betalte med Visa/Dankort (ca. 250 kr). Der kom umiddelbart efter en ordrebekræftelse. Alt så indtil da fuldstændigt normalt ud...Men da de skulle bruges til julegaver begyndte jeg at blive urolig over den manglende levering. Jeg sendte en forespørgsel den 22. december, men fik ikke noget svar.

Siden da har jeg rykket flere gange, men hver gang uden at få noget svar overhovedet. Jeg har også forsøgt at ringe til det nummer, som er anført på deres hjemmeside. Men resultatet var det samme - ingen tar' telefonen og der var heller ikke nogen telefonsvarer på, hvor der kunne lægges besked.

Senest har jeg bedt om at få mine penge tilbage. Samme resultat - absolut ingen reaktion.

Jeg har købt meget på nettet, men aldrig haft et fortilfælde som dette.

Jeg tør ikke afgøre, om denne webshop er det rene fup og svindel.
Men hvis I har jeres penge kær, så hold jer langt væk fra rillen.dk

Fik ingen vare!

Bestilte en dvd i juleferien, som var på lager. Herefter er der ikke sket mere, jeg har ikke modtaget varen og det oplyste telefon nummer som kan benytte, virker heller ikke. Dog har de ikke trukket fra min konti.

Hold jer lang væk fra rillen.dk, de levere IKKE varen.

Der findes mange andre webshops som både har e-mærket og levere som lovet + er til at snakke med, hvis der er sket en fejtagelse.

Rillen Aps Details

Registrering af domæner og hosting af webhoteller. Gratis oprettelse af domæne ved samtidig oprettelse af webhotel.

Visit Rillen

Write to: jens@rillen.dk