Ringo reviews

Ringo reviews

6.9

Stille og rolig

Det virker fint.. altså meget bedre end resten af telia hvilket er noget lort..
Jeg skiftede til taletid så de ikke kunne snyde mig med deres regninger mere.. men hvad fanden er det for noget, pludselig ikke at acceptere mastercard længere ?

I orden

Alt fungere hos Telia Ringo.
Har haft SÅ store problemer med Telia førhen, men de har i DEN grad strammet sig an. Hvis der er det mindste problem, så strækker de sig meget langt for at løse det.

Det virker som det skal

Vi har valgt ringo da familiens yngste skulle have en nem, billig og overskuelig måde at have taletid på. Har ikke haft problemer det år der er gået nu og syntes at deres hjemmeside er nem at finde rundt på. Betaler man med dankort når man tanker op går der få sekunder og beløbet er til rådighed på telefonen. Det er et plus at man kan se oversigt over mest brugte numre og man kan spærre/oprette tjenester som med et hvilket som helst almindeligt (læs: dyrt) abonnement.
Den femte stjerne gives fordi man selv med dette taletids forbrug kan bruge deres Telia tirsdag og divs andre tilbud - virkelig et plus med en biografglad familie og noget der trækker opad selv om selve produktet er set hos andre til ditto pris.

Snyder folk og kludrer i det. Typisk Telia.

Jeg skiftede over til Ringo (Telias billig produkt) for at spare penge. Jeg sulle have flyttet det mobilnummer jeg havde i forvejen med over til Ringo. Jeg fik besked på hvornår overflytninge ville foregå. Ved oprettelsen af Ringo havde jeg købt taletid, så alt skulle være i den skønneste orden. Men nej. Jeg kunne ikke bruge min mobil. Der var problemer med overflytningen af telefonnumret.Jeg ringede til dem flere gange. Da det endeligt kom i orden, kunne jeg ikke bruge min mobil alligevel, for som de sagde, jeg havde jo ingen taletid på trods af, at jeg havde betalt for det, da jeg oprettede abonnementet. Nu var jeg efterhånden godt træt og sur på Telia. Det hele kom efter lang tid i orden.

Men her ender historien desværre ikke. Nej. flere gange mens jeg havde det abonnement kunne jeg ikke sende sms'er og heller ikke ringe op. Jeg besluttede mig for at opsige mit abonnement, for nu gad jeg ikke mere. Jeg fandt et andet firma og fik flyttede mit telefonnummer over.Jeg regnede med, at de ville udbetale en resterende taletid. Men nej. Jeg har kontaktet dem, og de siger bare, at de ikke kan finde mit nummer i systemet, så de kan ikke gøre noget. Jeg ved ikke, hvad jeg skal stille op med dem.

Godt råd: Hold jer langt væk fra alt, hvad der har med Telia at gøre.

Is Ringo your company?

Ringo Details

Tank billig taletid til din mobil med Ringo fra Telia. Få en startpakke med 200 kr. taletid for 29 kr. og masser af velkendte Telia fordele.

Visit Ringo