Ringsted Bilcenter reviews

Ringsted Bilcenter reviews

5.4

MAFIA-lignende metoder!!!

Fik min bil transporteret til værkstedet efter uheld da det var nærmeste chevroletværksted. Jeg spurgte til lånebil og gjorde det klart at det var nødvendigt for at få bilen lavet der. Får at vide jeg skal ringe igen om eftermiddagen. Da jeg gør det får jeg at vide at der ikke er nogen lånebiler. Jeg fortæller at det nu er 4. gang jeg oplever dette hos Ringsted bilcenter, hvortil jeg får at vide at jeg hvis jeg ikke er tilfreds er velkommen til at benytte et andet værksted.

Jeg kontakter et andet værksted og 25 minutter efter står jeg med nøglerne i hånden til en lånebil. Jeg ringer herefter til ejeren af Ringsted bilcenter og fortæller at jeg har valgt at acceptere tilbuddet om at få lavet bilen andetsteds samt at jeg har arrangeret at dansk autohjælp vil afhente bilen dagen efter. Ok siger Ringsted bilcenter og ligger på.

Dagen efter bliver jeg ringet op af chaufføren fra dansk autohjælp som fortæller at ejeren ikke vil udlevere min bil. Jeg får ejeren i røret som fortæller at hun har bestilt dele hjem til min. (Dette uden jeg eller forsikringsselskab er orienteret). Jeg vil ikke få min bil udleveret før jeg kan dokumentere en overførsel på knap 6000,-

Ejeren står med min bil til en værdi af 200.000+ og presser mig over telefonen til at overføre pengene for at få udleveret MIN bil. Jeg tilbyder at betale for evt. udgifter til fejlfinding, men uden held. ALT ELLER INTET!

Jeg snakker efterfølgende med FDM som fortæller mig at det hun har gjort er dybt ulovligt!
RYSTET!!!!

De overholder ikke aftaler

Jeg var over og fik min bil til Service der fik jeg afvide at prisen ville være ca. 3000kr fint, da jeg kommer om eftermiddagen og henter den, sprøger jeg til prisen, og nu siger den dumme sælger dame at prisen er ca. 5500 kr, da jeg så nogle dage senere får tilsendt regningen som aftalt er prisen ca 4600 kr, det er fandme ikke i orden og gå næsten 2000kr over den aftalte pris

lorte selskab

Is Ringsted Bilcenter your company?

Ringsted Bilcenter A/S Details

Ringsted Bilcenter