Ripleys reviews

Ripleys reviews

6.3

Musseum for teenagere og andre med humor

Ripleys er efterhånden et musseum der er mest kendt for at være noget for teenagere. Og det er vel også i aldersgruppen 11-16 at man får mest glæde af de sjove ting der er derinde. Helt fint mussem som dog godt kunne være lidt billigere.

Uhyggeligt ringe museum

Jeg var med mine børn inde og se Ripley's Believe it or not samt H.C. Andersen-museet. Vi vadede lige igennem uden at blive imponeret eller underholdt. Og det såkaldte H.C. Andersen-museum er blot en række statiske udstillinger med en masse plancher der fortæller om forfatteren og hans eventyr. Jeg tror faktisk, det ville være billigere at tage en tur i Tivoli og få en tur i Den Flyvende Kuffert, og man ville have fået en langt bedre H.C. Andersen-oplevelse.

Is Ripleys your company?

ripleys.dk Details