Risespar reviews

Risespar reviews

6.4

Ikke noget særligt...

Ikke nogen specielt god bank.
Der ryger en del gebyrer på diverse transaktioner og så har alle de råd jeg har modtaget været dårlige råd. Heldigvis valgte jeg at sige pænt nej til dem alle.
Jeg skifter snart tilbage til den bank jeg havde før.
Skiftede kun fordi de kunne gøre det lidt billigere i forbindelse med en større investering.
Kassekreditten lød lav da jeg fik den introduceret - men blev hurtigt justeret op efterfølgende.

Is Risespar your company?

Rise Sparekasse Details

Visit Risespar