Risteriet reviews

Risteriet reviews

7.2

sublim kaffe

Så er der ikke meget mere at sige til det :-)

fantastisk kaffe

ingen problemer med forsendelsen.

Dårlig butik

Jeg har fået en defekt mælkeskummer fra risteriet i julegave. Jeg var egentlig glad for den de par gange den virkede, men efter få ganges normalt brug er den gået i stykker. Ekspedienten jeg får fat er fuldstændig ligeglad og ubehøvlet, hun vil først slet ikke tage imod min klage og først efter lang tids tovtrækkeri vælger de at beholde produktet uden at gøre mere. Efter mange opkald til risteriet får jeg efter halvanden uge fat i ejeren som forklarer at producenten mener at mælken må have været for varm, udover dette er han fuldstændig ligeglad og ekstrem dårlig udi kundeservice. For det første forstå han ikke at sagen er imellem ham og mig, men fralægger sig istedet alt ansvar ved at henvise til en producent jeg intet har at gøre med, og derudover magter han ikke at forstå at et produkt der er beregnet til at varme mælk i på komfuret, virkelig ikke burde kunne gå i stykker af at varme mælk et par gange.. Så nu må jeg æde tabet af en julegave der er gået i stykker af at være brugt normalt et par gange, ærgerligt ærgerligt. Så ja, hold jer langt væk fra denne dårligt drevne butik der sælger billige italienske skodprodukter til overpriser.

God kundeservice

Bestilte en knock boks til min mand i julegave, der ved fintælling af deres lager viste sig at være udsolgt. Det kan jo ske, så istedet fil jeg tilbudt en anden knock boks til en vældig fin pris. Jeg valgte at sige ja tak oh oven i det var den er herlig gave med i æsken. Tak for god kundeservice der klart overstag min forventninger!

Super service og flinke folk hos Risteriet

Tager ikke ansvar for dårlig kvalitet

Efter at have købt og afhentet en pose kaffe fra en af deres butikker i københavn var jeg ikke i tvivl om kaffen var god. Dejlig crema og perfekt krydret smag. Jeg bestilte derfor over deres netbutik til levering, men produktet var en helt anden oplevelse end den første.
Ingen crema og vandet smag!
Jeg skrev til dem, blot som information, men istedet for at tage ansvar og skrive en nogenlunde beklagende mail, begyndte de istedet at betvivle mit udstyr som en del af problemstillingen. De mente at jeg skulle opgradere udstyret og at det handlede om at min kværn var for dårlig!

Jeg har ALDRIG været ude for noget lignende og hvis det ikke var fordi at jeg før havde afprøvet deres kaffe var jeg også tilbøjelig til at acceptere deres forklaring. Men nu er sandheden bare dén, at det produkt jeg bestilte ikke levede op til mine forventninger og det pissede mig grundigt af, at de på ingen måde tog ansvar men istedet beskyldte mig for at have dårlig udstyr!

Jeg fraråder ALLE at handle i risteriet! Deres kaffe "kan" være god men den kan også være utilstrækkelig.. og så er det jo din egen skyld!

Og til info, søgte jeg ikke en erstatningskaffe, men faktisk blot en anerkendelse fra deres side om at produktet ikke var godt. MEN når dét ikke engang sker, så pissede det mig af!

Min foretrukne kaffepusher

Når jeg bestiller gør jeg det ofte en aften og så næste formiddag får jeg en mail om at kaffebønnerne er afsendt.

Jeg modtager derefter nyristet bønner dagen efter, som er ristet på samme dag som de er afsendt.

Kaffebønner i super kvalitet og helt friske :) Det er så lækkert og kan klart anbefale Miscela Potente, hvis man er til en lækker kraftig espresso :)

Sten i espressobønner

Jeg har fundet en sten i pose med espressobønner. Stenen var på størrelse med en stor bønne. Jeg har aldrig oplevet det før.
Den kom heldigvis ikke i kværnen, fordi jeg opdagede den da jeg puttede bønnerne i dåsen.
Jeg har sendt et billed af stenen til risteriet for en uge siden og de har ikke reageret endnu!!! Jeg forventede bare at få et eller andet svar, (f.eks. at de er kede af det). Men nej. Ingen reaktion. Jeg har fundet stenen i en pose med Michela D’oro bønner (ristet d. 25/4 – eller der omkring) fra Risteriet. Kaffen kostede 163 kr for 500 gr (ikke en billig kaffe fra supermarket!!!). Så hold godt øje med kaffe fra Risteriet.
Hilsner
Stefanos

Dette BØR være din foretrukne kaffepusher!

Lækker kaffe, også grønnebønner til hjemmeristeren - prøve det!
Altid hurtig levering.

Rigtig god service

Jeg har kun været tilfreds med Risteriet. Både hvad angår grønne og ristede kaffebønner samt køb af eksempelvis Reg Barber tamper. En stor anbefaling herfra.

Elendig service

Har gentagne gange forsølgt at komme i kontakt med Risteriet både på mail og telefon vedr. et gavekort som jeg havde. De har ikke besvaret nogle af mine henvendelser uanset hvilke emails jeg har forsøgt på. Nu er mit gavekort udløbet så nu er de jo ude af deres forpligtigelse. Skal aldrig have noget med risteriet at gøre!

Hurtig levering af fantastisk kaffe

Prompte levering, fantastisk friskbrændt kaffe (Miscela Uno+D'oro). Mums :-)

God kaffe, fin hjemmeside, sikker levering

Risteriet.dk har igennem 4-5 år været min foretrukne leverandør af kaffebønner. Rigtig god kvalitet, friskbrændte bønner, prompte levering. Men dyr!

Reklamation - fik penge retur - ingen tab.

Jeg fik en defekt vare, der ikke kunne ombyttes umiddelbart, da risteriet.dk ikke havde flere på lager. Det tog lidt tid, men risteriet.dk betalte for porto for returneringen og jeg fik tilbagebetalt pengene.
Ok, service - hurtig svar på mail.

Defekt vare og intet svar

Fik tilsendt en defekt vare fra risteriet.dk og efter nu 3 uger har de stadig ikke svaret på min henvendelse.

Min foretrukne kaffebutik

Godt koncept med fantastiske varer til rimelige priser. Levering upåklagelig og altid som lovet. Er holdt op med at købe kaffe endre steder.

Is Risteriet your company?

Visit Risteriet