Røder & Mortensen reviews

Røder & Mortensen reviews

6.1

Meget dårlig oplevelse

Vi modtog en simpel ydelse fra selskabet, som vi aldrig modtog en faktura for. Efter et par måneder fik vi en rykker. Efter kontakt med firmaet lovede de os at sende fakturaen. Denne modtog vi aldrig, men vi modtog til gengæld flere rykkere og en trussel om inkasso.

Vi måtte herefter selv kontakte deres bank for betalingsoplysninger(for dem havde de heller ikke oplyst os), og har så betalt pengene. Stadig uden at have modtaget en faktura.

Beløbet de har opkrævet er desuden meget højt(675,- for 10 minutters eftersyn af en installation).
Yderligere virker det ikke til at deres bogholderi har styr på noget.

Meget dårlig oplevelse.
Røder & Mortensen

Reply from Røder & Mortensen

Kære Steffen,

Vi er kede af, at du synes, at du har haft en dårlig oplevelse.

I R&M-EL gør vi vores bedste for at tilfredsstille vores kunder, og gennemfører løbende kundetilfredshedsundersøgelser for at sikre, at vores service er i top, og vi har en meget høj kundetilfredshed.

I dit tilfælde kan vi forstå, at du er utilfreds med din regning på 675 kr. inklusiv moms. Som vi har informeret dig om telefonisk, så fakturerer vi for minimum 1 time, da vores omkostninger til transport, fakturering, kundeservice mv. jo også skal dækkes af den timeløn vi har.

Vi er meget uforstående overfor, at du siger, at du ikke har modtaget fakturaen for vi har fremsendt den flere gange både per mail og med post.

Vi fremsendte en kopi af fakturaen den 3. december per post og per mail igen den 11. december både per brev og email, og da du jo efterfølgende har besvaret vores mail af 11. december dagen efter (12.december kl.06:49), så er vi meget uforstående overfor, at du skriver, at du ikke har modtaget denne?

Vi kan yderligere oplyse, at vores bankoplysninger står i venstre hjørne af fakturaen. Vi forstår heller ikke, hvordan at du kan kontakte vores bank, hvis du ikke har vores bankoplysninger?

Da vi i vores bogholderi har registreret at fakturaen er modtaget udsendes derfor automatisk rykkerskrivelser og inkassovarsel, da vi jo ikke har modtaget det udestående beløb. Vi har efterfølgende krediteret jeres rykkergebyrer på trods af den sene indbetaling. Derfor er vi desværre meget uforstående overfor din dårlige oplevelse.

Visit Røder & Mortensen