RobinHus reviews

RobinHus reviews

6.4

Hillerød: Efter indgåelse af aftale var huset solgt til anden side

Vi har været i kontakt med Robinhus, Hillerød ved Søren Høyer.

Efter at have set på et hus i Hillerød, hvor sælger fremviste huset, besluttede vi på stedet at købe huset til den udbudte pris. Sælger ringede til Robinhus samme aften for at gøre opmærksom på, at vi ville indgå aftale til prisen. Dagen efter ringede jeg til Søren Høyer for at gøre opmærksom på, at vi netop have indgået tilsagn om at ville handle med hinanden til den udbudte pris samt aftale om overtagelse + dato.
Stor var min overraskelse, da jeg erfarede, at huset lige pludselig var solgt til anden side.
Hvordan hulen kan man indgå mundtlige aftaler - for så mindre end 3 dage efter indgå aftale med 3. part?
Mystisk handlingsforløb, kommunikation samt håndtering af selve forløbet. Hvor er etikken i håndteringen i dette?

God og billig salg med Pro Annonce

Nemt at sætte annoncen op og billigt at sælge på denne måde, hvilket er godt, hvis du har en billig andelsbolig. Du skal være aktiv og organisere nogle Åbent Hus og svare på mange henvendelser, men jeg synes ikke, at det var noget problem.

Solgt på 2,5 måneder efter 4 Åbent Hus, hvor der kom 4 bud på boligen og med kun 1% i prisnedslag - en ejendomsmægler kunne ikke have gjort det bedre!

Et godt parløb, hvor man selv er med i processen

Det gode er faktisk, at man selv er med i forløbet af salget, selv fremviser, selv kan justere tekst og billeder i præsentationen. Man er sikke på der sker noget.
Under hele forløbet har min ejendomsmægler stået parat med viden, gode råd og udført papirarbejdet som jeg ikke selv har styr på.
Prisen er fast og billig - og det er også en god ting.
Meget tilfredsstillende form og samarbejde.

Dovent firma - ingen penge at spare

Det er en rigtig god fordel, at man selv skal vise boligen frem, men så stopper det gode også.
Både hos kundeservice og hos selv mægleren går der flere dage inden de reagerer på mails og brev henvendelser.
Man betaler for at Robinhus skal klare de administrative ting, men i sidste ende kommer man selv til at lave en stor del af arbejdet. Også i forhold til kontakt med køberne må man selv tage det store slæb. De penge man sparer ift. andre mæglere bruger man faktisk på sin egen arbejdsløn (her er ikke medregnet tiden til at vise frem, da det er super godt)
Vi ville ønske, at vi havde valgt en anden mægler.

Reply from Robinhus A/S

Hej og mange tak for din anmeldelse.

Det lyder bestemt ikke optimalt, og jeg vil meget gerne høre lidt nærmere om din oplevelse. Du er meget velkommen til at kontakte mig på toa@robinhus.dk med oplysning om adressen på den ejendom, som du har solgt. Så vil jeg gerne følge op på sagen, så vi kan undgå at det gentager sig.

direktør, RobinHus

Levende og troværdigt salg

Det var godt selv at vise huset frem. Køberne befandt sig godt med at høre det hele fra "hestens egen mund", og vi havde det fint med at informere direkte til dem, samtidig med at vi slap for at flygte ud af huset i en time hver gang...
- og så sparede vi vel ca. 50.000 :-)

Fuldt professionelt boligsalg udført af Robinhus

Efter indhentning af 3 tilbud fra 3 forskellige typer af mæglere valgte jeg Robinhus.
De kunne tilbyde et produkt og en kvalitet, som jeg vurderede matchede mine forholdsvis høje krav ved salget af parcelhuset. Udover Robinhus basiskoncept valgte jeg at tilkøbe, at mægleren fremviste boligen.
I øvrigt så var Robinhus-konceptet klart det billigste. Det var fast pris - i praksisk uanset hvor lang tid det ville tage at sælge boligen, uanset antallet af fremvisninger osv. Jeg endte derved op med ca. halv pris ift. de to tilbud fra andre etablerede mæglerkæder!
Det er værd at notere sig, at Robinhus mægleren undervejs også tilbød yderligere salgsfremmende tiltag mod ekstrabetaling, men at jeg på intet tidspunkt følte det som et pres for at fremme boligsalget. Derimod blev det fremlagt som en mulighed med både for og imod.
Nok så væsentlig så kunne jeg sammen med Robinhusmægleren aftale, at hvis jeg måtte blive utilfreds med mægleren, så kunne jeg opsige aftalen med dags varsel - altså ingen bindingsperiode på flere måneder. Det blev dog slet ikke aktuelt.
Det er nok også værd at bemærke, at al papirarbejdet gik helt fint - lige fra de første tilstandsrapporter til den afsluttende refusionsopgørelse.
Dialogen med mægleren undervejs var fin og jeg oplevede mægleren som meget kompetent - også på nogle af de mere komplicerede elementer, som salget indeholdt. Der blev også vedvarende fulgt pænt op på salgsleads til sikring af underskrifter fra købere m.v.
Samlet set var det et fuldt professionelt boligsalg af Robinhusmægleren i Hillerød, og så giver det i den grad stof til eftertanke, at besparelsen var på over 50.000 kr.
Da både indholdet, kvaliteten og prisen var attraktiv er det godt nok svært at komme udenom at benytte Robinhus igen.

Kompetent og Effektivt

Effektiv markedsføring.
Kompetent rådgivning.
Billigt mæglersalær.
Hvad kan man som kunde forlange mere.
Steen Ellegaard
Odense M.

Nikolaj førte os sikkert gennem hussalget

Vi var godt tilfredse med Nikolaj Lindhardt Jensen fra Robinhus øst. Han holdt os godt orienteret gennem hele forløbet og var altid til at komme i kontakt med. Venlig og god til at forklare os de forskellige stadier i en hushandel. Nogen gange var vi temmelig forvirrede over både at skulle købe og sælge hus på samme tid.og må have stillet nogle temmelig dumme spørgsmål. Men Nikolaj lod sig aldrig mærke med at vi måske kontaktede ham lidt for ofte. Der var styr på det hele og vi følte os i trygge rammer.

Super arbejde af Nathalie Middelbo, Robinhus, en stor hjælp altid hele døgnet!

Vi skiftede fra Danbolig til Robinhus. Vi kom fra ingen information - hvor vi ofte måtte rykke for bare at få en lille info, til et stort overblik over hvem der havde set på siden og en stor kommunikation med mægler.

Hver gang nogen havde bestilt en salgsopstilling, havde Nathalie Middelbo allerede kontaktet personen inden dagen efter og ringet eller skrevet det videre til os.

Hvad Danbolig ikke kunne gøre på 4 måneder kunne vi selv i samarbejde med Robinhus gøre på 1,5 uge - Så lang tid gik der før huset blev solgt - med symbolsk nedslag i prisen!

Derudover satte vi huset ned med 60.000 kr da vi skiftede mægler, men det kunne ikke mærkes på økonomien, da vi sparede det hele i mæglersalær.

Dem der købte huset havde lige haft en anden fremvisning før de kom her og de syntes at det var så rart at tale med os, som ejede huset ,istedet for en smart sælger der intet ved. Dette var klart også med til at sælge boligen.

Nathalie Middelbo arbejdede hele fredag aften for at få forhandlingen på plads mellem os og køber og var klar allerede søndag så vi kunne underskrive købsaftale - det må man sige er god service, som vi ikke selv har mødt nu hvor vi står og skal købe hus!

Kan kun abefale Robinhus, vi aldrig aldrig bruge en af de dyre mæglere igen, det er penge ud af vinduet!

Man får hvad man betaler for. At bruge RobinHus Pro Annonce er ikke så meget anderledes end at flyve med Ryan Air; det er vigtigt, at man læser, fortolker og forstår det med småt i deres betingelser.
F.eks. skal 'RobinHus forbeholder sig retten til at afvise [mørke, uskarpe og skæve] billeder eller – i mindre alvorlige tilfælde – at markere på boligannoncen, at der er tale om sælgers egne billeder' umiddelbart fortolkes som: Hvis du ikke bruger en af vores fotografer, markerer vi dine billeder, mens '[sælgers navn, adresse, telefonnr., e-mail adresse] bruger RobinHus til at […] kontakte sælger vedr. Boligannonce' i praksis ser ud til at betyde noget i retning af: Vi sender dig hyppige e-mails med reklamer for fotografer, advokater og annoncering og kalder dem 'tips' og 'råd'.

Kundeservice har nogle problemer med deres mail. Jeg har sendt flere mails, som jeg aldrig fik svar på og da jeg ringede, kunne de ikke finde den, selv om de fik afsender-adresse, emne og tidspunkt.

Jeg oplevede serverfejl (/mit/mitsalg/adm/gemann_type.asp var ikke tilgængelig) med jævne mellemrum når jeg opdaterede (måske ved hver 8. eller 10. opdatering). De mange opdateringer skyldtes i øvrigt, at vi solgte en andelslejlighed, hvor visse ting (varme, kabel-TV og haneafgift) er inkluderet i den månedlige boligydelse. Desværre var der ikke en logisk måde at vise dette på, hvorfor vi efter nogen eksperimenteren, endte med at skrive det i selve beskrivelsesteksten…

Stavning kører heller ikke sindssygt godt for dem. Jeg oplevede 2-3 steder, hvor der var stavefejl i deres standardtekster; det er bare ikke særligt professionelt.

Der mangler også en form for korturl-funktion og dokumentbakke. Jeg brugte dropbox og korturl.dk til at dele relevante dokumenter, men jeg tror nok jeg ville registrere robinh.us og oprette en online-mappe, hvis jeg var RobinHus.

Det positive er så, at vi fik solgt vores lejlighed på kort tid (vi var i kontakt med køber efter blot 3 uger) og at RobinHus leverer en god køberdatabase og eksponering. Det er for mig, det de 3.500,- er til. Vi havde også en kort dialog med en af RobinHus mæglerne, som var enormt hjælpsom og gav gode råd, selv om hun vidste vi var på en Pro Annonce. Men alle de andre "services" er bare støj, og nu hvor Boliga har lanceret deres ’selvsalg’, bør man i min optik klart undersøge det, før man beslutter sig for RobinHus Pro Annonce.

Stor respons fra potentielle købere.

Valgte en pro annonce til små tre tusinde kroner, ifm. Salg af andelsbolig på Nørrebro.
Uheldigvis var der den weekend jeg oprettede annoncen en fejl på siden, der bevirkede at jeg ikke kunne indtaste boligafgiften. Dette blev dog rettet om tirsdagen.
Det er pt. ikke muligt at ligge relevante dokumenter som Vedtægter, regnskab, budget mv. op på siden – så jeg måtte selv oprette et link til dropbox.
Jeg hvde taget nogle fine panoramabilleder, men siden beskar dem automatisk, uden jeg kunne finde en måde at undgå dette på.
Udover disse tre punkter, som kostede en del tid med skriveri til mange interesserede, fungerede siden ok. Og jeg fik stor respons på min annonce og stor fremmøde til åbent hus, hvor lejligheden blev solgt.
Alt i alt, ville jeg ikke tøve med at bruge Robinhus igen, men til prisen – bør der strammes lidt op. Deraf karateren.

uprofessionel sagsbehandling og arrogant kommunikation

1. Den ene ved ikke, hvad den anden gør
Flere personer er involveret i ens sag, og den ene rykker én for svar, man for længst har sendt til den anden. Mails bliver ikke besvaret, forkerte oplysninger i købsaftalen bliver ikke rettet, ligesom jeg ofte bliver rykket for oplysninger og underskrevne dokumenter, jeg allerede har sendt.
2. Man spørges for oplysninger, der vil fremgå af administratorbesvarelsen
Robinhus beder mig flere gange om at levere oplysninger, der (efterfølgende) viser sig at være standardoplysninger fra administratorbesvarelsen (ejerlejlighed). Oplysninger som Robinhus ifølge formidlingsaftalen skal indhente, og jeg som sælger betaler administrator for ejerforeningen for at levere til Robinhus. Ergo bruger jeg tid og penge på mæglers opgaver.
3. Løfter vedr. CoopPlus, der ikke opfyldes
Der loves point til CoopPlus, når man er medlem af Coop, men hjemmesiden på Robinhus har ikke fungeret vedr. dette, og trods flere henvendelser til Robinhus er det aldrig lykkedes at få de lovede point indberettet til Coop. Coop skriver efterfølgende ”Det har desværre været svært at få en klar aftale med Robinhus omkring denne sag. Vi har nu derfor besluttet blot at give dig pointene herfra” God service fra Coop
4. Dårlig forhandling med køber
En divergens mellem det, der står i købsaftalen og Robinhus´s fejlagtige mail til køber betyder, at jeg kommer til at betale ting, køber allerede har modtaget refusion for. En bagatel rent økonomisk, og hvis Robinhus havde indrømmet, at de havde begået en fejl, ville det være ok – men det gør de ikke.
5. Tvetydig ”vejledning”
Jeg bliver meddelt, at Robinhus mener, at et forlangt gebyr på 2.500 kr. for ekspedition af forhøjelse af ejerpantebrev til ejerforeningen fra købers advokat er for højt. Jeg bliver spurgt om jeg ”eventuelt ønsker ekspeditionen med forhøjelsen foretaget af en anden rådgiver”. Da jeg spørger til, hvilken pris Robinhus mener, vil være rimeligt, får jeg svaret ” Gebyret svinger lidt fra advokat til advokat og der er ingen faste priser på denne ekspedition. Vi har set priser fra kr. 1.500,- til kr. 3.500”. Ergo er gennemsnitsprisen på denne service 2.500 kr., hvilket er, hvad købers advokat har forlangt. Når jeg spørger til, hvorfor Robinhus finder det nødvendigt at problematisere en sådan gennemsnitspris overfor mig, får jeg intet svar.
6. Hjemmesiden
Hjemmesiden fungerer dårligt, fx er det ikke muligt at indsætte link i teksten fra sælger, men kun at linke til ens egen hjemmeside. De færreste sælgere har en hjemmeside for deres salg – hvis de havde, ville de selv sælge deres bolig udenom en mægler. Også tekstredigeringen under ”Det siger sælger selv” fungerer dårligt, det er tydeligt, at deres It program ikke kan håndtere tekstredigering. Når man skriver ændringer i teksten, bliver man automatisk sendt et andet sted hen i teksten – og skal ”scrolle” op og ned for at finde ud af, hvilke ændringer der er kommet med. Jeg har meddelt disse forbedringsforslag til Robinhus
7. Dårlige undskyldninger og arrogante svar
Ift. de mange ting, der ikke har fungeret, har jeg aldrig modtaget svar på mine ”kritiske” spørgsmål til Robinhus - de er helt enkelt blevet ignoreret, hvilket reelt er det, der støder mig mest. Vi kan alle begå fejl, men det mindste er, at vi kan indrømme det og give en undskyldning. Så voksne er Robinhus ikke.

8. Generelt vedr. ejendomsmæglere
Ligesom alle andre ejendomsmæglere er Robinhus til at forhandle med ift. en konkret aftale. Så til jer, der skal sælge ejendom: Indhent altid min. 3 bud på købspris og accepter aldrig en ejendomsmæglers pris for formidlingsaftale, herunder den bundne periode uden en forhandling. Min erfaring er, at flere mæglere slår 20-30 % af prisen & nedsætter formidlingsperioden med 1-3 måneder ved en forhandling.

For høje indgangspriser og vage tilbagemeldinger

Vi satte vores ejerlejlighed til salg i Glostrup ved Arne Lindevig. Vi faldt nok lidt for, at vi selv kunne vise frem og spare penge. Plus mægleren vurderede lejligheden til 100.000 over de andre, hvilket han argumenterede godt for.

Der er ret få fremvisninger, og når først de indledende knæbøjninger er lavet, lejligheden sat på nettet og billederne taget, er der meget lidt kontakt til mægleren.

Da en kvinde viser interesse for lejligheden, men ikke kender Robinhus' koncept og ringer til dem, bliver hun fejet uhøfligt af med, at hun må få styr på sin økonomi, før hun ulejliger sælger eller mægler. Man kunne da tage vel imod en potentiel køber.

Efter 9 måneder har der været ca. 1.000 på nettet og fire fremvisninger. Vi vælger at skifte til EDC Glostrup, som sætter den 100.000 ned. Efter 14 dage har over 1.500 set den på nettet og der har været fem fremvisninger.
Billederne var ikke til at vriste fra Robinhus, selvom vi havde betalt for dem. Mægleren svarer ikke på flere direkte henvendelser, efter vi har fortalt om skiftet. Mægleren er heller ikke opmærksom på, at lejligheden er til salg to måneder efter kontrakten med dem er udløbet!!

Lejligheden bliver solgt på under en måned og det hele fremstår meget mere prof.

Jeg tror ikke på konceptet, og kan se mange af Robinhus' priser er højere end resten af markedet. Så medmindre du står med en guldmine billigt til salg, ville jeg vælge en rigtig mægler

Robinhus Solrød, Nathalie Middelboe, fuldstændig uprofessionel og utroværdig

Vi underskrev formidlingsaftale med Nathalie Middelbo, Robinhus, Solrød, men da hun skulle på ferie midt i det hele, og ikke kunne nå at få ejendommen på nette og til salg - så kunne vi bare rive formidlings aftalen i stykker for nu gad hun ikke det besvær mere og vores 14 dages hårdt arbejde med foto, byggesagkyndig og indhentning af billag og alt andet var så spildt arbejde, - og vi måtte så bare finden en anden for som sagt gad hun ikke mere - så vælger I at bruge Nathalie Middelboe fra Robinhus i Solrød så kan det blive noget af en ubehagelig, flabet, super barnlig og super uprofessionel oplevelse, så SKÅN JER SELV OG LAD VÆRE.

Fint - lige indtil handlen er indgået

Jeg har brugt RobinHus til både at sælge (på Nørrebro) og købe (Vanløse) i løbet af de sidste par måneder. Er vild med konceptet, fotos er nogle af de absolut bedste, og webben er nem at betjene. Alt fungerer godt og venligt og meget personligt.

Den gode betjening holder dog op, så snart handlen er indgået. Derefter skal der rykkes for alt.

Informationer om salget på Nørrebro tilgik ikke automatisk min ejendomsadministration, som det burde, og afregningen kom først efter en rykker fra min side flere dage efter, at alt andet var på plads med afvikling af lån, og den nye ejer for længst var flyttet ind. Endnu er det uklart, om jeg får en udspecificeret faktura over forbruget til at hente informationer hjem til køber.

I forbindelse med køb i Vanløse var tonen i eftersalget direkte grov, da jeg bad om nogle ekstra dage til at få bankgarantien på plads. Så grov at min bankrådgiver til sidst nægtede at have direkte kontakt med personen, der var ansvarlig for eftersalg.

Min bankrådgiver havde skrevet til RobinHus, at jeg var godkendt til lån. Blot havde vi behov for nogle ekstra dage til papirarbejdet. Dels skulle kreditinstitut have tid til at bese lejligheden, dels skulle jeg på en rejse i arbejdssammenhæng, som jeg desværre ikke kunne lave om på. Dvs. jeg var ikke hjemme til at underskrive diverse papirer. Det lykkedes til sidst, men det var ikke nogen god oplevelse.

I forbindelse med køb havde jeg også bedt om ejerskifteforsikring og derfor udfyldt og sendt alle papirer. Da jeg intet hørte, rykkede jeg og fik at vide, at mægler ikke havde sendt papirerne videre til eftersalg.

Det vil sige, at man virkelig skal være på tæerne, hvis man skal være sikker på, at alt er helt i orden. Sjovt nok sender RobinHus deres eget evalueringsskema, så snart handlen er overstået, og man stadig er 100 procent glad og tilfreds;-) Jeg gav dem endda lov at bruge mine begejstrede citater i deres markedsføring.... Hvis du vil bruge RobinHus, skal du altså vente med at udfylde deres evalueringsskema indtil, at alting er på plads, og du har fået den endelige afregning.

Der er også en ting mere, man skal have for øje, når man bruger Robinhus: At fordi man selv viser frem, får man også på et meget tidligt tidspunkt den direkte kontakt med køber. Selvom man i princippet kun skal vise frem, betyder kontakten, at nogle købere og potentielle købere tager det for givet, at man som sælger bliver ved med at svare på spørgsmål og give informationer, længe efter at salget er en realitet.

Mægler foreslog mig at oprette et særligt nummer og en særlig e-mail til brug i forbindelse med salget, og set i bagklogskabens lys vil jeg nok gøre det en anden gang. Så kan man jo bare lukke for forbindelsen, når salget er ovre, og køber er tvunget til at kontakte mægler for yderligere oplysninger.

ELENDIGT

Efter en lang forløb, frem og tilbage med bud, bliver vi enig med mægler. Der bliver lavet købekontrakt og vi går igang med at opsige lejlighed, får banken til at sætte i værk med lån, advokat bistand, bistand fra håndværker, igangsættelse af forsikringer mv.
5 dage efter vi har skrevet under, bliver vi ringet op af mægleren en fredag aften kl 1930 og der bliver sagt, at sælger har skrevet under på en anden kontrakt for et par dage siden. og der var ikke noget at gør :-(

Hej Arash,
Jeg forstår godt, at du er ked af det og ærgerlig over, at det ikke blev jer, der fik boligen. Det er dog desværre ikke noget, som vi som mægler på sagen kan bestemme.

Når du som køber underskriver en købsaftale, er det rent juridisk et tilbud til sælger om, at I gerne vil købe ejendommen. Hvis sælger får flere tilbud, er det helt op til sælger at beslutte, hvilket tilbud han eller hun vil acceptere. Det vil som regel være det højeste bud, men det behøver det ikke være. Sælger bestemmer selv, og det er så bare op til os mæglere, at videregive beskeden.

Jeg skal beklage, hvis vores mægler ikke har fået forklaret dette for dig på en ordentlig måde, og ønsker dig held og lykke med at finde en anden bolig.

Direktør, RobinHus

Uacceptabel burde ikke være lovligt.

Hvad er poenget med at liste lejlilgheder hvis man ikke har 2d plantegning og aldrig oplyse den maksimal andelsværdi af andelslejligheder. Det gør alle de andre men ikke Robinhus. Ex:

Reply from Robinhus A/S

Tak for din kommentar. Jeg har dog lidt svært ved at se, hvad du ønsker skal være ulovligt ?

Den konkrete bolig du henviser til sælges direkte af ejeren. Her gælder faktisk ingen lovregler om annonceringen, men vi er selv meget optagede af, at der er så mange oplysninger som muligt tilgængelige på websitet. Vi gennemgår således alle boligannoncer for at sikre, at kvaliteten lever op til et vist minimum. I den forbindelse opfordrer vi klart sælger til at uploade en plantegning, men det er ikke noget krav.

Med hensyn til den maksimale andelsværdi har den oftest kun teoretisk interesse i det nuværende marked, idet de fleste andelsboliger handles til en markedspris, der ligger under maksimalprisen. Faktisk kan man argumentere for, at det er misvisende at vise en maksimalpris, der kan ligge langt over markedsprisen. Den er derfor heller ikke et påkrævet felt i vores system i dag. Den vil altid fremgå af købsaftalen (og af foreningens regnskab), så der er ikke noget skjult.

Jeg håber, at dette svar har hjulpet, og hører meget gerne fra dig, hvis du vil uddybe din kommentar om, hvorfor ovenstående burde være ulovligt...

RobinHus

Høj service til lav pris

Sammenlignet med alternativerne for andelsboligsælgere, så er gør-det-selv-løsningen fra Robinhus til 3500kr rigtig godt til prisen. Godt nok kan man diskuttere hvorvidt det bør koste 3500kr for 6 mdr. at have lidt billeder og tekst på en server og i en database, når de reelle udgifter nok ligger på under 200kr for dem, når først deres system er oppe at køre, men når det er sagt, så er alternativerne med mægler langt dyrere. Derfor får RobinHus 5 stjerner herfra. Jeg har et par gange haft kontakt til kundeservice, og de har svaret hurtigt og præcist, og har været behjælpelige. Annoncen kommer godt nok ikke på boligsiden.dk, men jeg tror ikke at det gør nogen stor forskel, da en seriøs boligkøber kigger begge steder (eller blot på Boliga,dk, som jo har alle annoncer). Man kan også se information om emailadresse (og evt navn og tlf) på dem som downloader ens salgsannonce, samt fin statistik på antal hits på annoncen. Eneste minus er, at man ikke kan scrolle tilbage i tiden og selv vælge fra hvor langt tid tilbage man skal have med. Det kunne være fedt med en export til EXCEL for samtlige statistik-data.

Lav service fra købersside.

Den mægler jeg havde kontakt til var desværre meget langsom til at skaffe papirer på boligen og kunne desuden ikke svare på helt enkelte spørgsmål om boligens økonomi m.m.

Noget så simpelt som en tingbogsattesten dukkede aldrig op, selvom dette burde være det første mægler sender sammen med en salgsopstilling!

I sidste ende koster dette et salg, da man som køber går anden vej!

smart koncept

Vi har solgt hus en enkelt gang igennem Robinhus og det var vi fint tilfredse med.
Det var helt tydeligt hvad vi betalte for, og vi fik hvad vi betalte for.
Vi brugte ikke mægler, men det skal lige siges at det var i 2006.

Hvorfor ikke splitte det høje salær fra ejendomsmægleren mellem køber og sælger, og så få solgt på en lidt lavere pris?

Robinhus A/S Details

RobinHus er ejendomsmægleren for den moderne handlekraftige forbruger. Vi har et fast, lavt salær - og hos os er det ejeren selv, der viser boligen frem. Vi har lokale mæglere over hele landet, og tilbyder derudover en løsning til rent salvsalg af din bolig.

Visit RobinHus

We live here: Toldbodgade 57