Robinie / SkovTrup reviewed by

Ølstykke, DK

Desværre en dårlig anmeldelse - nu opdateret med positivt feedback

Respekt!
Efter nedenstående negative anmeldelse har firmaet ændre hele sin hjemmeside og følger nu gældende dk lovgivning.
Dejligt at opleve et firma som seriøst høre efter sine kunder.
Nu vil jeg gerne anbefale firmaet for der er jo så absolut ikke noget glat med produkterne og jeg vil anbefale træet til andres udendørsopgaver.
Mvh Henrik, 17.7.2012

Tidliger anmeldelse:
En af de få gange jeg er virkelig ked af at skrive en dårlig anmeldelse, men da de simpelthen overtræder lovgivningen og efter flere henvendelser nægter at rette ind må jeg både skrive her på trust samt anmelde dem til forbruger ombudsmanden.
Årsagen til at jeg er ked af det er at de faktisk var flinke, og det er nemt at handle med dem, samtidigt er deres produkter kanon kvalitet og jeg vil gerne bruge flere af dem. Kan dog forstille mig de ikke er helt så venlige næste gang jeg er kunde i deres butik.
Deres overtrædelse er lige ud af landevejen, de oplyser konsekvent alle priser uden moms, og oplyser på forsiden at de handler med private. Så siger loven klart og tydeligt at alle priser skal opgives med moms, man kan ikke engang skrive lige bag efter prisen at det er plus moms.
Efter en lang korrospondance - efter jeg opdagede at det jeg købte til 1600 kr pludselig kostede 2000 kr, og jeg havde tilbudt at slå halv skade ved at betale 1800,- var de stadig total afvisende. Både at de var rimelige i at dele forskellen og ved at de heller ikke vil ændre deres prislister.
Så en helt stjerne for deres produkter og så manglede 4 stjerne for deres lovovertrædelse.
Da jeg havde behov for deres produkt har jeg desværre måtte indbetale alle 2000,- men det kan da være jeg får de 400 kr retur når jeg har vundet en sag hos forbrugerombudsmanden.
Trist.
    Robinie / SkovTrup
    TrustScore 7.1 / 10

Reply from Robinie / SkovTrup

Ja det har været en større omgang at få rettet vore websider og lavet ny SkovTrup side. Vi håber nu at der på ingen måde er tvivl om priser er m/u moms.
    Vi ser nu frem til forårets komme - Venlig hilsen SkovTrup