Roboteksperten reviews

Roboteksperten reviews

9.7

God rabat, og hurtig svar på mail.

General en god oplevelse. dog lidt utilfreds med GLS, men det skal Roboteksperten ikke stå til regnskab for, de afleveret forsendelsen samme dag jeg bestilte, hos GLS.

Hurtigt og effektivt!

Let at bestille, overskuelig hjemmeside, billigst og hurtig levering.

Hurtig og korrekt levering

Reservedelene til vores Scooba bestilt og leveret indenfor 2 døgn :-)

Hurtig og fin behandling

Bestilling og levering af min robotstøvsuger var helt uden problemer. At der så var en stor intro-rabat gjorde jo heller ikke noget.
Jeg vil gerne handle hos Roboteksperten en anden gang!

Super service inden køb - levering som lovet

Det har virkelig været en god oplevelse at handle med roboteksperten. Inden købet havde jeg en del spørgsmål til valg af produkt. Fik en super hjælp. Levering af produkt og informationer vedr. leverancen var helt i top.

Endelig noget, der virker!

Den nye Roomba støvsugerrobot fungerer perfekt og er klart bedre end den tidligere model, som min kæreste har og i øvrigt også er glad for, både med hensyn til sugekraft og rengøringsmønstret.
Jeg er også meget tilfreds med den hurtige ekspedition, både hos firmaet og GLS, og med den service, vi tidligere har fået på den gamle maskine.
Bent, Hellerup

Superhurtigt

Jeg bestilte et nyt batteri på nettet til min 3 år gamle Rumba kl 11 om formiddagen.
Kl. 08.10 næste morgen ringede fragtmanden på døren. Værsgo - her en en pakke
fra Roboteksperten. Superhurtigt. Tak for det.

Super hurtig levering

Rigtig god vejledning til at beslutte hvilken plæneklipper jeg skulle vælge. kan kun anbefales..

Hurtig og effektiv afvikling

Jeg skrev mig op til en Roomba 880, da jeg hørte om den; men den ikke var leveringsklar i Danmark endnu. Jeg fik prompte besked, så snart den var tilgængelig og endda med en rabat for at have ventet. Og så fik jeg min nye støvsuger dagen efter leveret til døren. Det kan jo ikke være bedre - og den nye 880 lever helt op til foromtalen.

med venlig hilsen
Steen Vestergaard

Årtiets bedste køb!

Støvsugeren virker som den skal. Den kom i en fornuftig indpakning på det lovede tidspunkt og har allerede rengjort vores gulve og tæpper flere gange. Vi er svært tilfredse med handlen!

Rigtigt hurtig og top kvalitet

Købt en batteri til Robomow. Orderen var sendt i den næste arbejdsdag, og afleveret som forventet.

God service.

Hurtig og nemt er det bestemt. Har kun haft god erfaring med Roboteksperten.

Perfekt service

Gode tilbud. Varen kom dagen efter bestilling som lovet.

Gode produkter og sikker levering

Jeg har købt 2 maskiner - en støvsuger og en gulvvasker. Støvsugeren har sin daglige runde. Jeg har en praktisk møblering unden langhårede tæpper og en del frit gulv. Støvsugeren klarer det godt om end mine sønners værelser kræver et fyr der sikrer at den kun kommer der når der er ryddet.
Støvsugeren kommer ind i de kroge hvor jeg ikke ville komme hver gang med en anden støvsuger.
Gulvvaskeren har sin 'gang' i køkken og bad og det er dejligt at sætte den igang inden jeg går på indkøb. Så er der vasket rent når jeg er hjemme.

Har købt en ladestation, da vi troede at vores var i stykker. Det viste sig at være vores støvsuger. Dette fandt vi ud af efter at vi havde modtaget en ny ladestation. Robotexpertebn tog ladestaionen retur uden vrøvl, selvom det jo var os, der havde købt noget forkert...

hurtigt, effektivt og uden problemer.

hurtigt, effektivt og uden problemer, som det skal være, når man handler på nettet.

FANTASTISK SERVICE

JEG KAN MED GOD SAMVITIGHED ANBEFALE ROBORTEKSPERTEN, ALT FUNGEREDE, PRODUKTET KOM TIL TIDEN.
JEG VIL FORSAT BESTILLE PRODUKTER HOS ROBOEKSPERTEN FRA MIN COMPTER.
MED VENLIG HILSEN
BENT SØRENSEN

Roboteksperten.dk

KOMPETENT RÅDGIVNING

Vi yder altid kompetent rådgivning, og har dygtige medarbejdere siddende til at hjælpe dig på mail eller telefon.

Officiel forhandler

Vi er officielle forhandlere af vores produkter, hvilket giver dig sikkerhed i varens kvalitet, samt den efterfølgende service.

KONKURRENCEDYGTIGE PRISER

Vi har altid konkurrencedygtige priser, og sender fragtfrit til dig.

Robotstøvsuger ekspert

Vi ved hvad vi sælger - og guider dig til det rette valg af blandt andet robotstøvsugere, robotplæneklippere og gulvvaskere.

Om virksomheden

Roboteksperten.dk er din danske leverandør af robotter til hjemmet. Vi har siden år 2008 leveret robotter til de danske hjem. Vi er eksperter indenfor vores område, og ønsker altid at give dig den bedste rådgivning. Du kan se hele udvalget på RobotEksperten.dk

Visit Roboteksperten

Certifikater

Vi er hos Roboteksperten.dk godkendt af E-handelsfonden.