Roboteksperten reviews

Roboteksperten reviews

9.7

I robot til mine lange hår

jeg har en robot støvsuger som jeg ikke kan undvære. da jeg har kat og børn med langt hår. min robot virkede noget slidt i børsterne og melder fejl selv ved rengøring.
efter længe søgning finder jeg dette passene sted at købe anden enhed ...ikke den billigste
mine bare fødder elsker at gå på tæppet bagefter den har kørt :)

Holder hvad de lover.

Hvis robotten virker efter beskrivelsen kan jeg kun anbefale at handle hos Roboteksperten. Vedr. handel og levering holder de hvad de lover.

Lige efter bogen.

Nemt og hurtigt at bestille og varen var næsten landet på min adresse inden betalingen var gået igennem.

hurtig service

Har købt flere produkter hos forhandleren og er meget tilfreds. Jeg har altid fået hurtig og god service.

Det kan ikke gøres meget bedre

Det har været en fornøjelse at handle med dem alt var
bare i orden

Godt produkt, og hurtig levering.

Eneste grund til 4 og ikke 5 stjerner er, hvis en evt reklamation ikke lever op til deres indtil nu høje standard. Rigtig godt produkt, og hurtig levering - intet negativt at udsætte på dem. Handler gerne der igen, og snakker meget positivt om deres produkt.
Peder

Perfekt leverance. Produktet lever op til forventningerne

Bestilte en Roomba 650. Den blev leveret efter 2 dage via vores lokale Statoil servicestation. Robotten virker helt som forventet

Fuldt tilfreds

Vi bestilte vores robotstøvsuger søndag aften og fik den tirsdag og vi er fuldt tilfreds med købet.

Rigtig god og hurtig service

Havde varen allerede dagen efter at den var bestilt. Ved spørgsmål er der hurtigt respons.

hurtigt som et lyn!

23 timer efter jeg havde bestilt, blev min nye Irobot leveret :-)

hurtig levering

Støvsugeren ankom dagen efter bestillingen. Støvsugeren fungerer fint. Det hele til 5 stjerner!

Nem onlinehjælp og bestilling og hurtig levering

Da jeg havde spørgsmål til bestillingen, stillede jeg det i online hjælpen og der blev svaret lynhurtigt :-)

Hurtig levering, nem og overskuelig hjemmeside

Jeg havde besluttet mig for en Roomba i forvejen og brugte Pricerunner til at finde Roboteksperten. Hjemmesiden er let tilgængelig og alle de informationer, man ønsker sig, findes dér. Levering to dage efter bestilling fulgt op af e-mail med link til grundig rengøringsvejledning af Roomba. Fin service.

Hurtig levering og god service på chatten.

Lige efter bogen

Roboteksperten leverede omgående. Bestilte søndag aften levering tirsdag morgen 6:38

let, hurtigt og effektivt

overskueligt reservedels katalog og hurtig levering

Let og overskueligt.

Nemt at finde den del der skal udskiftes, god vejledning.
Service helt i orden. Hurtig levering.

Lige, hvad jeg stod og manglede!

Havde købt Robotstøvsugeren iRoomba og ved en fejl smidt filtret ud, da det skulle tømmes. Øv, tænkte jeg, det kommer til at koste en bondegård! Men Roboteksperten havde varen på lager, til en rimelig pris og fragtfrit. Jubii! To dage efter bestilling, snurrede støvsugeren lystigt rundt igen.

super god service

Jeg fik hjælp med det samme, da jeg forklarede mit problem med min Roomba, og efter kun 3 dage havde jeg en ny reservedel til den. Der var endda vejledning med pakken, om hvordan jeg skulle skifte reservedelen.. Super god service.

Lynhurgtig levering.

God service og hurtig levering.
Beløbet bliver først trukket når varen er afsendt.

Roboteksperten.dk

KOMPETENT RÅDGIVNING

Vi yder altid kompetent rådgivning, og har dygtige medarbejdere siddende til at hjælpe dig på mail eller telefon.

Officiel forhandler

Vi er officielle forhandlere af vores produkter, hvilket giver dig sikkerhed i varens kvalitet, samt den efterfølgende service.

KONKURRENCEDYGTIGE PRISER

Vi har altid konkurrencedygtige priser, og sender fragtfrit til dig.

Robotstøvsuger ekspert

Vi ved hvad vi sælger - og guider dig til det rette valg af blandt andet robotstøvsugere, robotplæneklippere og gulvvaskere.

Om virksomheden

Roboteksperten.dk er din danske leverandør af robotter til hjemmet. Vi har siden år 2008 leveret robotter til de danske hjem. Vi er eksperter indenfor vores område, og ønsker altid at give dig den bedste rådgivning. Du kan se hele udvalget på RobotEksperten.dk

Visit Roboteksperten

Certifikater

Vi er hos Roboteksperten.dk godkendt af E-handelsfonden.