Rockahula reviews

Rockahula reviews

8.4

Hurtig levering !

Jeg bestiller en vare samme dag som butikken åbner efter sommer ferien. Jeg er under tidspres og sikkert ikke den eneste der skal have noget hos dem. 2 dage senere ligger varen i min postkasse :o) Tak for hurtig service !!

God service, utrolig hurtig levering

Købte en kjole ved Rocahula kl. 11.48, kl. 12.08 fik jeg en mail om min vare var blevet sendt og pakken kom dagen efter. Kjolen var som lovet... alt i alt var det helt perfekt :-)

Optimal service, intet at klage over.

Det fungerer bare. Bestilte, fik mine varer leveret, returnede og byttede et sæt tøj pga størrelse, som jeg lynhurtigt fik leveret.
Jeg kan varmt anbefale at handle ved rockahula.dk.

Lynhurtig levering

Super hurtig levering og gode priser.

Hurtig levering, og gode priser.

Jeg fik min pakke dagen efter jeg havde bestilt, hvilket er super skønt! Fin hjemmeside, og gode priser.. Det er ihvertfald ikke sidste gang jeg handler hos Rockahula.dk, kan klart anbefales!

- Kristina, Odense.

Super hurtig levering

Jeg var i sidste øjeblik med en bestilling, og fik sær behandling :-)
havde min bestilling dagen efter! Super Shop

Is Rockahula your company?

Rockahula Details

Rockabilly butik - cool clothes for guys and gals, rockabilly, kjoler, 50'er, rock'n'roll, Elvis, Grease, stop staring,retro, vintage, steady, Pin Up, Bettie Page, Hot rod, punk,, sailor, mod,emo, goth, børnetøj

Visit Rockahula