Rodekors reviews

Rodekors reviews

4.7

Dybt kritisabelt

Jeg var tæt på at få noget galt i halsen iaftes da jeg ser lejrchefen fra Sandholm stå frem og på det nærmeste sige at det er helt OK hvis kriminelle bare flytter ind og fortrænger flygtninge.

Magen til ligegyldig og uforskammet fremtoning skal man lede længe efter.

Røde Kors indsamlere behøver ikke ringe på min dør fremover - ikke én krone støtter jeg med i fremtiden.

Ingen steder at afleverer på nørrebro.

De holder lukket om lørdagen og det er komplet umuligt at finde deres tøjcontainere. Synd at det skal være så svært at afleverer tøj til et godt formål! Det skulle helst ikke være lettere at smide det ud end at afleverer, men det er det desværre.

Ingen kommentarer på deres nødhjælp, men…

…Jeg var så uheldig at jeg fik set deres ”fabrik” indefra da min ven blev sendt i tvangsarbejde for kontanthjælp i Horsens. Føj hvor var det dog de ækleste arbejdsforhold nogensinde! Min ven blev skældt ud for at bruge to minutter på at sige hej til mig. Ja, kunne han SÅ komme tilbage til at arbejde! Det ville klæde dem at ansætte flere i stedet for at være så afhængige af kontanthjælpsmodtagere til det hårde og ulækre sortere-arbejde og ikke behandle folk som slaver.
Jeg har en overbevisning om at hvis de kan behandle potentielle donorer på den måde, så er det ikke en nødhjælpsorganisation jeg har særligt meget lyst til at støtte.

René

dette må være den mest fusked nødhjælps organisation
de ansætter folk på kontrakt som p1 og p2 medarbejder
men udbetaler en betydlige laver løn end hvad kontrakten siger
og undskylder sig med at en overenkomst med 3f ikke er underskrevet
og når ansatte stopper kan de heller ikke finde ud af at overholder den danske ferie lov

Is Rodekors your company?

Dansk Røde Kors Details

Røde Kors er verdens største humanitære organisation. Over hele verden arbejder tusinder af Røde Kors frivillige og medarbejdere for at skabe håb og forandring.

Visit Rodekors

We live here: Blegdamsvej 27