Rodes.dk - 100% sjov til drenge! reviews

Rodes.dk - 100% sjov til drenge! reviews

8.7

forkerte varer bliver til irritation

jeg elsker at handle hos rodes.dk
men jeg bliver sku lidt irriteret. når jeg, efter at have bestilt en ordre, får varen hjem og så opdager at nogle af de varer jeg har fået, ikke er dem som jeg bestilte. enten er det dyrere versioner eller billigere, det gør i øvrigt ingen forskel!
men jeg vil blive mega glad og tilfreds, hvis dette kunne blive ordnet/fikset.
desuden kom min ordre til mig, så jeg kunne se ned i pakken! altså kunne andre evt. have taget noget af udstyret, uden at jeg ville kunne ligge sag an. da det ikke var forsvarligt pakket ind!
ville alt dette blive ordnet, vil jeg helt sikkert have givet 5 stjerner i stedet for 3!

Superhurtig & præcis betjening.

Superhurtig & præcis betjening.

Fantastisk til både den Erfarende og nybegynderen. Dog et lille udvalg af reservedele!

Jeg har positive oplevelser med Rodes, dejligt interface på hjemmesiden, god udvalg af våben af tilbehør osv. Dog har de et lidt dårlig udvalg af reservedele og special produkter (Som Polarstar, Tactical stocks til pistol og såden)

Har ikke oplevet noget dårligt med Rodes endnu, og regner heller ikke med det.

HELT OK.

Lyn hurtig forsendelse.
Første forsendelse 1 dag.
Anden forsendelse 3 dage. (Weekend)

Super service+ super lev. Med Post Danmark

God og hurtig service

hurtig betjening

hvis man skal have rollespils våben her så kan jeg varmt andbefale det deres våben er i super kvalitet

god service & hurtig levering

Bestilte en colt m1911 co2, om mandagen inden påsle. Modtog den onsdag lige inden påske :-)

Lagde også en anden ordre imens, som også kom onsdag :-)

Er godt tilfreds og kan klart anbefale rodes.dk til andre.

OK handel

Ikke så meget at bemærke end alt gik som forventet.

Kanon behandling

Vi ringede til Rodes på grund af at det sigte vi havde bestildt var udsolgt. Da de ikke kunne sige hvornår det kom på lager og vi havde fundet et andet sigte der var lidt dyrer, fik vi det til den pris som vi først havde bestildt til og sigtet kom dagen efter. Det kan kun siges at være en super behandling. Vi vender helt sikkert tilbage.

Rigtig fint, men...

Jeg har bestilt alle min airsoft våben fra Rodes. Jeg er super glad for mine ting og hvor hurtigt jeg kan hente dem i min lokale Postboks.
Udvalget kunne godt være lidt støre, og de våben der står snart kommer på lager igen, kunne godt snart tag at komme, har ventet start 3 måneder.
Email supporten er elendig, jeg afventer stadig svar efter 4 uger og der står tydeligt at emails typisk besvares inden for 24 timer.
Måske lidt lavere priser på el våben og flere komplette sæt til el våben.

Jeg er meget tilfreds med service.

Lidt bøvl men alt endte jo godt

Jeg havde bestilt en vare som var på lager og som Rodes skriver vil vare som er på lager typisk være ved køber i løbet af 2 hele hverdage, men efter to dage fik jeg email om at varen var på fjern lager og ville være der i løbet af 2 til 5 dage så var vi jo allerede oppe på de to dage og der skulle jo så gå 8 dage efter bestillen før jeg ringede ind og hørte til varen og de beklagede og sende varen samme dag.
Så som jeg skrev ende det jo godt men jeg har dog på fornemmelsen at hvis jeg ikke havde ringet til dem ville der havde gået længere.
Vil til deres forsvar dog også sige at jeg handler der ofte og dette er første gang der har været bøvl.

Lækre ting med en sikker levering

Verdens fedeste butik for drengerøve! Hjemesiden er overskuelig og har god beskrivelse af produkterne. Jeg har bestildt flere ting hos Rodes.dk. Det har altid været en fornøjelse. Levering er hurtig og til tiden.

Problemfri og hurtig handel

Bestilte varerne om aftenen den ene dag - og de ankom uden problemer 1½ dag senere.

et godt sted

Det er e t godt sted med mange ting og hurtig levering

sikert/Nemt og Hurtigt

Jeg vil varmt anbefale Rodes og deres fragt,da det er super nemt, hurtigt og sikret på samme tid. Så der skal ikke være nogen tvivl om at Rodes er et godt sted at købe sine våben, udstyr og hvad man nu ellers kunne finde på.

God sammenhæng mellem pris og kvalitet

Nemt, hurtigt og præcis.

En spændende forretning

Jeg har handlet hos Rodes, både i web-butikken og i den fysiske butik, og jeg vil gerne varmt anbefale Rodes som et sted, man trygt kan handle.

Rodes.dk leverer varen!

Vi har i et par omgange bestilt legetøj hos rodes.dk og det har været upåklageligt hver gang. Den ene gang havde vi købt en armbrøst m sugekoppile som havde en defekt aftrækker. Ny vare kom snapt og uden retursending af defekte.

der er rigtig god service

der er rigti god service og det er nemt og hurtigt at handle på rodes

Rodes - Aktiv leg til drenge Support

Om virksomheden

Visit Rodes.dk - 100% sjov til drenge!

Write to: carsten@rodes.dk
Call us on: +45 4919 1220
We live here: Torpenvej 4
3050 Humlebæk

RC models

Vi arbejder på at blive bedre

Hjælp os til at blive bedre...

Vi ønsker ikke at successen på Rodes.dk skal gå ud over kundeservicen. Dog er vi pt. klar over at der kan forekomme lidt længere ventetid på telefon og emailbesvarelser. Det skyldes dog ikke at vi ligger på den lade side - tværtimod! Vi arbejder på at optimere Rodes.dk administrationen og indkører nye systemet til netop at forbedre kommunikationen mellem dig og Rodes.dk support teamet. Vi beder om jeres forståelse, hvis I skulle opleve at det tager lidt længere tid at få besvaret jeres spørgsmål. De bedste hilsener, Rodes.dk Teamet.