Rodes.dk - 100% sjov til drenge! reviewed by

Randers, DK

God og hurtig service, dog med forkert varereklamation

Varerne kunne ikke være kommet hurtigere, og det hele var let og simpelt at bestille på deres brugervenlige hjemmeside. Dog reklamerede de med, at der kom 100stk. 0.20g kugler med til den model, jeg købte (http://www.rodes.dk/Hardball/El-vaaben/KWALMT-serien/LMT-Defender-M4-RIS-M120-Version), hvilket jeg ikke har set skyggen af. Kuglerne er til at bære over med, men det er nu forkert at reklamere for noget, som ikke er der

Set bort fra den lille fejl, kan firmaet højst anbefales!

UPDATE:
Efter endnu en vellykket handel, fortjener firmaet nu fem stjerner! (Hvis jeg kunne give flere, ville jeg give dem det, uden tvivl!).
Jeg købte to M9'ere og fik en fornem vejledning! Dog opstod der nogle problemer med et magasin, hvilket de på dagen ved henvendelsen fik fikset ved at sende et nyt magasin og en returlabel til det defekte magasin. Over alt forventning havde de sendt 4000 kvalitetskugler med! Uheldigvis var det nye magasin også i stykker, hvilket jeg sendte tilbage, og de har virkelig gjort alt for at yde mig en hurtig og fornem service, hvilket jeg ikke har set andre steder før.
Stor, STOR ros til jer, Rodes!