Rodes.dk - 100% sjov til drenge! reviewed by

Skælskør, DK

Ok butik/webshop

Første møde med butikken:
Min erfaring fra rodes, er started ved at jeg her for en 2 ugers tid besluttede, at jeg ville begynde at spille hardball.
På rodes hjemmeside bestilte jeg lidt grej, hvilke var utrolig let og hurtigt. Det gevær jeg modtog var dog et af de billige, så jeg besluttede at jeg heller måtte bruge lidt flere penge på et nyt.
Dette betød at jeg kørte fra skælskør (nær Slagelse og Korsør) til Humlebæk (knap 140 km), da jeg ville se og prøve geværet før jeg købte det. Inden jeg kørte afsted, skrev jeg en email til dem, hvor i jeg spurgte indtil hvad jeg skulle købe, og hvilken prisklasse jeg skulle fokusere på. De var hurtige til at svare, og give mig nogle gode råd og vejledning.
Da jeg mødte op i deres butik, blev jeg mødt af en masse glad personale, der med det samme guidet mig i denne nye verden af hardball.. Vi fandt 4 våben indenfor mit pris niveau, og gennemgik dem, hvorved vi fik fravalgt 2. Herefter fik jeg lov til at prøve skyde begge to.
Det gevær jeg valgte, fandt sælgeren til mig, og jeg fik alt det nødvendige med hjem, til en fornuftig mængde penge.
Som en ekstra bonus fik jeg 1000 gratis kugler med hjem, da sælgeren ikke syntes jeg skulle kører så langt uden at få noget ud af det.

Efterfølgende erfaring:
Jeg har de sidste mange gange, jeg har handlet hos Rodes, oplevet en del problemer og fejl, der også er grundne til at jeg ændre min karakter.
Nogle af de produkter jeg har modtaget har ikke været i den rigtige farve eller mængde. Ligeledes har jeg fået tunet mit gevær hos forhandleren og her igennem oplevet at modtage et defekt våben retur. Da den så skulle sendes tilbage, ville de ikke betale fragten trods de havde sendt et defekt våben til mig.
Dette er sket to gange, hvilket har kostet mig 400 kr. i fragt omkostninger.

Det har nu vist sig, at det tun jeg blev anbefalet at få sat i min M4, har været alt for voldsomt, hvilket har medført at våbnets gearbox er blevet "smadret", og da Rodes har tunet geværet er reklemationsret forsvundet. Så jeg står nu med et våben der skal have en ny gearbox for at virke.

Jeg har valgt at jeg fra nu af vil Boykotte Rodes, da jeg har oplevet en langt bedre kundeservice + samme produkter hvis ikke flere hos mange andre forhandlere.