Rodes.dk - 100% sjov til drenge! reviewed by

Odense, DK

Dårlig ordrehåndtering

Blev nød til at ringe til Rodes flere gange for at få dem til at behandle min ordre, ingen svar på mails. Da jeg modtog min bestilling var der sendt noget forkert. Ringede til Rodes igen for at få sendt det rigtige, uden beregning heldigvis. Men igen blev jeg nød til at ringe til dem efter nogle dage, da der ingenting skete. Jeg er ikke den eneste der har oplevet dette. Har 2 andre kammerater som har lignende oplevelser. Håber for Rodes at det kun lige er en periode, måske pga. tralvlhed.
Men det afholder en lidt fra at bestille igen.
    Rodes.dk - 100% sjov til drenge!
    TrustScore 8.7 / 10

Reply from Rodes.dk - 100% sjov til drenge!

Hej Daniel, vi beklager inderligt de problemer du og andre har oplevet med ordrehåndteringen på Rodes.dk. Den købsoplevelse du beskriver er helt sikkert ikke i orden og ligger langt fra den kundeservice vi tilstræber at yde hos Rodes.dk.

Som du korrekt nævner, så skyldes det en stor ordretilgang, ombygning af vores fysiske butik og en række andre tiltag der netop skal give vores kunder en bedre købsoplevelse og kundesupport. Resultatet vil snart blive synligt.
    Det har desværre trukket lidt flere ressourcer end vi havde håbet, at få de nye tiltag på plads men vi håber at I vil være tålmodige.

Vores nye hjemmeside vil løbende blive udbygget med bl.a. et bedre supportsystem, on-line chat m.m.

Vi har mailet dig en rabatkode, som du kan bruge på et fremtidigt køb, hvis du har lyst til at handle på Rodes.dk igen.

De bedste hilsener,

Rodes.dk teamet