Rodes.dk - 100% sjov til drenge! reviewed by

Ringsted, US

Virkelig dårlig og uacceptabelt service

Virkelig det værste firma jeg nogen sinde har handlet på.

Det hele startede med at jeg bestilte et par camo bukser en søndag aften hvorefter jeg ringede ind til dem dagen efter og afbestilte så bukserne inden de havde sendt dem og ham jeg snakkede i telefon med sagde så at ordren var annulleret. Fint nok med det. Dagen efter får jeg så en mail om at ordren er sendt alligevel og at den er på vej til mig. Jeg ringer så ind til dem igen og fortæller dem hvordan det kan lade sig gøre, men på den anden side af røret sidder en mand som bare kommer med svaret ''ja, synes du ikke det er flot klaret af os?'' på en meget flabet måde. Jeg benægtede så at hente varen på posthuset så den kunne blive refunderet og det blev den så for 3 uger siden, Men jeg har idag den 24/6 stadig ikke fået min penge tilbage og de er låst af dem inde på min konto. Virkelig dårlig service og jeg fraråder alle til ikke at bestille noget fra dem.
    Rodes.dk - 100% sjov til drenge!
    TrustScore 8.7 / 10

Reply from Rodes.dk - 100% sjov til drenge!

Hej Kaan, jeg beklager din dårlige oplevelse. Fra Rodes.dk side blev ordren dog annulleret samme dag du bad om det. Pengene blev ligeledes frigivet fra vores betalingssystem - det har jeg dobbeltchecket. Problemet er blot at du benyttede Mastercard ved betalingen og at Mastercard og andre udenlandske kreditkort vælger at "holde" pengene i ca. 30 dage, før de tilbageføres på din konto. Det er desværre ikke noget vi kan påvirke. Kontakt evt. din bank, hvis pengene stadig ikke er tilbageført. At ordren trods annulleringen alligevel blev fremsendt skyldes nok lidt opstartsforvirring i pakkeafdelingen i forbindelse med indførelsen af vores nye hjemmeside i midten af maj.
    Vi har igangsat aktiviteter for at optimere ordrehåndtering og supporthenvendelser på Rodes.dk - så vi håber at minimere problemer som du har oplevet.

Jeg håber på din forståelse og at du måske vil overveje at redigere anmeldelsen, da problemet reelt ikke skyldes Rodes.dk men Mastercard.
    Send mig en mail på webshop@rodes.dk, og henvis til Martin og Trustpilot, så sørger jeg for en rabatkode du kan bruge hvis du skulle få lyst til at forsøge at handle på Rodes.dk igen.

De bedste hilsener og go' week-end,
    Martin - Rodes.dk teamet