Rodes.dk - 100% sjov til drenge! reviewed by

Skidt service :0(

Hejsa,

Jeg købte en fed fjernstyret bil hos rodes, fik god betjening og god service deroppe, en uge efter brænder den sammen og begynder at ryge, selvfølgelig ikke rodes skyld men en fejl på bilen, jeg kører op med den og forventer en ombytning som man får alle andre steder, men ikke ved rodes, nej vi sender den over også hører du fra os, så gik der 3 uger og hørte intet og det synes jeg er alt alt for længe !!! Ringer til dem og rykker, ja det ved vi ikke lige ringer til dem i morgen så hører du lige fra os siger de ved rodes, dagen efter hører jeg intet kører op til dem for at hører hvordan det går, får fat i en deroppe som står for det, nåå ja siger han så jeg ringer lige til dem og hører, dvs han igen har han glemt bilen, han får fat i dem og siger til mig den går der fra idag eller i morgen, og her to dage efter har jeg stadig intet hørt !!! synes det er meget dårlig service og ligegyldighed, når ja nu har vi solgt en bil, så kan det være lige meget med resten, sådan føler jeg rodes politik er. Så helt sikkert sidste gang jeg har handlet deroppe.
    Rodes.dk - 100% sjov til drenge!
    TrustScore 8.7 / 10

Reply from Rodes.dk - 100% sjov til drenge!

Hej Jens,
    jeg beklager din oplevelse. Hos Rodes.dk tilstræber vi at sælge gennemtestede kvalitetsprodukter, men der kan altid opstå problemer alligevel.

At bilen ikke blot ombyttes skyldes garantipolitikken fra vores leverandør. Det ville have været det samme uafhængigt af hvor du havde købt bilen.
    Vi har desværre heller ikke indflydelse på hvor lang tid leverandøren er om at melde tilbage med status reparationen. Jeg vil dog give dig ret i at du burde blive bedre orienteret undervejs.
    Vi er pt. igang med at indføre nyt system til at holde styr på supportsager og reparationer, så du som kunde selv kan følge med på hvad der sker på ordren og kommentere.
    Det hjælper dig dog ikke noget nu og her, det er jeg klar over.
    Send en mail til webshop@rodes.dk og referér Martin og Trustpilot, så sørger jeg for et plaster på såret og håber du vil forsøge at handle hos os igen i fremtiden.

Vi tager al feedback til efterretning og arbejder på at blive bedre.

De bedste hilsener,

Martin - Rodes.dk Teamet