Romansk Hus reviews

Romansk Hus reviews

9.2

Bare OK

Bestilte tid til tysk og som lovet, kom cd erne 2 dage efter, se det er god service.
Har lyttet til 2 cd er og er tilfreds med måden det er sammen på, glæder mig til at lytte resten. Jeg håber at mit tyske bliver bedre, så jeg kan klare mig bedre på mine mange ture til tyskland, fortrinsvis Hamburg.Jeg kan klart anbefale Romanskhus.

Positiv oplevelse at handle med jer.

En god ven af mit italiensk kursus fortalte mig om sin gode oplevelse med det romanske hus. Han havde købt et kursus og kunne nu høre/lære italiensk medens han kørte bil, og at det var et godt supplement til hans italienske.

Jeg blev nysgerrig og ville også prøve. Jeg bestilte mit kursus over nettet, og jeg må sige, at det blev meget professionelt modtaget. En hurtig tilbagemelding om at ordren var modtaget og hvornår jeg kunne forvente at modtage den.
Jeg var noget spændt men min "bekymring" blev gjort til skamme. Der gik ikke mere end to dage så havde jeg modtaget pakken med de 5 cd'er. Jeg kan kun anbefale dem der ønsker at lære italiensk om at tage kontakt til Det romanske hus.

god oplevelse.

Nem download - godt indhold

Jeg har købt download-version af de to fransk-kurser. Det var nemt og smertefrit at få fat i filerne og få dem over på min iPhone. Og selve kurset var lærerigt og i et godt tempo for mig, der skal have støvet mit gymnasie-franske af her små tyve år senere... Der er mange timers undervisning for få hundrede kroner. Jeg er meget glad for mit køb.

Super god service og hurtig levering.

:-):-):-):-);-):-):-):-):-)

Falsk reklame spildte min tid

En bog var på jeres site, så jeg opfattede, at I havde denne bog til levering. Bestilte den og kommunikerede frem og tilbage ang. mulighed for leveringstidspunktet, da det var vigtigt for mig, da bogen skulle bruges til undervisning. Men efter flere dages ventetid, meddelte I mig, at I skulle skaffe den fra et andet forlag i Italien, og at det ikke var muligt at sige noget om leveringstidspkt. Så afbestilte jeg de 12 eks. af bogen.

Bogen kom allerede dagen efter. Godt gjort

Jeg er helt tilfreds med forløbet og købet i det hele taget. Selvom det var meget kort :-)

Nemt, hurtigt og god kvalitet.

Vil klart anbefale det til andre. Bestilte et sprogkursus og det er rigtig godt

Alt var, som god handel med god service, skal være :-)

Alt var, som god handel med god service, skal være :-)

God og hurtig levering

Hjemmesiden fungerede fint og varen kom hurtigt. Kan varmt anbefale Romansk Hus.

Lever de i 2014?

Hvis du er i det nostalgiske hjørne skal du bare købe et fransk kursus hos Romansk hus. Du får 5 CD'er som din computer har svært ved at få til at køre. Du kan kun spole en hel lektion baglæns, der er fejl i grammatikken og det går lidt langsomt. Du skal nok blive god til fransk når du har købt en lang serie af kurser. Alle kan være med.

I holder hvad I lover

Fem stjerner til jer. I leverede som lovet, og jeres sprog CD holder også på begynder niveau, så alle kan være med.

Omgående, korrekt levering

Benyttede et af tilbuddene i nyhedsbrevet, bestilte på en søndag aften og tirsdag var pakken ankommet i korrekt stand - perfekt!

Perfekt.

Det gik hurtigt og nemt.

det var hurtigt

det er første gang jeg handler med Romansk Hus og alt er forløbet glat.
Det var også en meget hurtig levering.

super nemt

Nemt....billigt....hurtig levering

Perfekt service - levering i lyntempo.

Jeg er duperet over vor hurtigt alting gik.
Ingen problemer overhovedet.
Som leverandør kan Romansk Hus stærkt anbefales.
Per Jørgensen

Okay

Online download var lidt forvirrende da de refererer til et link i en email, som så viste sig faktisk ikke var i en email, men på Web efter betaling. Der skal de luge være lidt skarpere på bruger oplevelsen.
Ellers alt ok.

hurtigt og effektivt

Jeg er meget tilfreds med den hurtige og effektive ekspedition

Tysk for øvede er for let øvede

Jeg fik sendt de 4-5 cd og glædede mig til, at komme i gang, men desværre blev mine forventninger ikke indfriet, det er alt- alt for let, et tyskkursus for øvede, hvor man tager ganske alm. ord. med, som bedstefar, tante, lærerinde, arm, hoved osv.
nej jeg kan ikke anbefale det, som et tyskkursus for øvede, men let øvede ok.
Tom Christensen

Guide af mp3 app installation ikke fungerende

Angivelse fulgt fra køb at mp3 dog ikke muligt, ligger inde med email og udgift til sprogkursus

Romansk Hus Support

Bestil inden 13.00 og vi sender din ordre samme dag!

God support

Ring eller skriv hvis du har spørgsmål til et af vores sprogkurser. Både før og efter købet.

Om virksomheden

Lær sprog i bilen. Lær spansk, italiensk, fransk, engelsk, tysk, portugisisk og brasiliansk med sprogkurser på cd og cd-rom. Herudover tilbyder vi spanskundervisning og italienskundervisning. Undervisning foregår både som klasse undervisning og fjernundervisning. Alle kurserne er danskproducerede. Vi har også letlæsningsbøger med cd på 5 sprog i flere sværhedsgrader.

Visit Romansk Hus

We live here: Stokrosevej 27