Romantiske Gaver - Personlige gaver til kæresten reviews

Romantiske Gaver - Personlige gaver til kæresten reviews

9.7

Alt i top

Super hurtig levering og lækre varer :-) kan klart anbefale andre at handle her.

Super!!

Bestilte et dejlig dåse sæt fra Lisbeth Dahl.. Bestilte søndag aften, ankom tirsdag! God service og pris!!

super

bestilte lidt i 9 om morgene, pakken blev sendt kl 12 middag, super hurtig service, kan varmt andbefale det, bare post danmark var lige så hurtig.
havede skrevet en fejl som var meget betydelig, den rettede de til det rigtige. så det er jeg meget glad for

Virkelig god service!

Super hurtig levering. Meget venlig betjening. Overskuelig hjemmeside. Smukke ting. Og meget smuk og gennemført gratis indpakning. Fuldt ud tilfreds :-) Har altid fået god service her. Har også fået lov at hente en pakke engang, hvor jeg var sent ude... Og ikke kunne nå at få det med posten. Fik svar med det samme, om at jeg bare kunne hente den. Altid sød og hjælpsom :-)

hurtig og overskueligt

god og overskuelig hjemmeside, hurtig levering kan ikke sige andet end at jeg handler her igen

Virkelig god betjening

Romantiske gaver kan kun anbefales! Man for den bedste service og alt kommer til tiden!

Hurtigt og nemt

Der gik ikke mange dage fra jeg havde bestilt til at jeg fik varen

utrolig gid

Meget gode gaveideer og endda nogle er svære at finde andre steder. Utrolig god service, gaven kunne hentes da det var et akutkøb ikke nok med at jeg fik lov til at hente så kom sælger så vi mødtes på høje Taastrup station alt i alt perfekt

Hurtigere end e-mail

Fantastisk hurtig ekspedition, nemt og smertefrit, SÅDAN... !!

Sådan!

Hurtig ekspedition og kan pakken sendes billigere end forventet, så sender hun en mail om dette - Perfekt service og pakken lå i postkassen næste dag :)

Kan anbefales uden forbehold :)

smukt, enkelt og let.

Jeg modtog min gave allerede dagen efter at have bestilt den. Den var smukt pakket ind, og min personlige hilsen var skrevet på et lyserødt hjerte... Mere romantisk kan det vist ikke blive....

Great service and very kind Owner ;) !!!

Very Satisfied ,fast service !!!

Great Job !!!

Rigtig god og hurtig ekspedition

Jeg lagde min bestilling kl 22 og allerede dagen efter inden kl 10 blev jeg kontaktet om at jeg kunne få sendt pakken billigere end det jeg havde valgt og at de blot ville blive trukket mindre fra mit kort. Pakken blev sendt indenfor et par timer herefter og var ude hos modtageren dagen efter. Rigtig god oplevelse :)

Gode og smukke varer, hurtig levering samt KANON sød indehaver af siden.

Jeg skulle i sidste uge finde på en fælles gave til svigerforældrene, da de begge fylder 50 år i år. Jeg havde længe kigget inde på romantiske-gaver.dk, bl.a havde jeg kigget på deres Circle of Love figurer som bare er SÅ smukke og enkle. Det endte med at jeg købte en Circle of Love figur til dem, 2 poser hjerteformede bolcher, en fin boks og en kurv det hele kunne komme i samt to 2 stk hjerteformede chokolade som lå i en fin lille boks.

Kort tid efter jeg bestilte mine varer, modtog jeg en mail fra den søde ejer af siden ved navn Helle hvor hun spurgte om hun skulle pakke tingene ind i noget rødt papir, sætte det i kurven og sende afsted hvilket jeg var helt overrasket over at man som sælger ville gøre når vi snakker om internethandel. Jeg takkede dog pænt nej eftersom jeg godt ville se tingene først, men hun sendte så i stedet det røde papir med, noget rødt gavebånd samt noget cellofan jeg kunne komme uden om kurven når de ønskede varer var kommet i den lille fine kurv.
Jeg modtog mine varer allerede dagen efter og figureren må sige var lige så smuk som på billedet hvis ikke smukkere.

Alt i alt en super god oplevelse og det er helt sikkert et sted jeg varmt kan anbefale til andre der er på udkig efter nogle romantiske gaver.

Fik en mail om jeg ønskede varen sendt til alm.post takst, da dette kunne lade sige gøre og vupti havde så min vare i postkassen næste dag.
Super service og hurtig betjening:-)

Hurtigt levering og venlig service

Romantiskegaver.dk har en super god service og lynhurtig levering.

Behagelig service og hurtig levering.

Oplever stor hjælpsomhed og hurtig levering! Dejligt!

Det er nemt og hurtigt at bestille fine gaver herfra

Efter bestillingen blev jeg ringet op af ejer. Hun informerede om varen og tilbød at vi kunne mødes, så jeg kunne få varen. Rigtig sød og meget behagelig at tale med.
Mvh. Charlotte

God og hurtig servic

Romantiske gaver er et godt selskab, de sender deres vare hurtigt ud og der er ikke nogle problemer.

Bedste kunde service

Jeg fik det som var forventet, og det var en dejlig oplevelse at købe ting hos romantiske gaver

Romantiske-Gaver.dk Details

Romantiske-gaver.dk er en webshop, hvor du har mulighed for at gøre gode køb, når det passer dig - 365 dage, døgnet rundt. Romantiske-gaver.dk er for kvinder og mænd, der har travlt i hverdagen og mangler inspiration til en god personlig gave.

Visit Romantiske Gaver - Personlige gaver til kæresten

Decoration and Interior Design

Romantiske Gaver - Personlige gaver til kæresten is in category: Decoration and Interior Design

1. Woodyatt Curtains
2. Holisticshop.co.uk