Roolig reviews

Roolig reviews

7.7

God Service

Rolig har jeg købt et par om året inden hos. De er til at snakke med og service, hvis der er problemer med produkter og tit tilføjede de ekstra produkter til prøve nyt tobak eller rådgivning til deres produkter, forum på deres hjemmeside har hjulpet mig til at blive, rigtigt god til at lave hoved og omsogn om en god vandpibe

Skuffende!

Jeg har bestilt en gang derfra til næsten 1000 kroner. Der gik næsten en måned før jeg fik mine ting. Jeg skrev en mail til dem og spurgte hvorfor deres leverings frist var overskredet. Men der gik nogen uger inden jeg fik svar på det også. De svarede hellere ikke på deres telefon nr. Jeg snakkede med venner som også tidligere havde bestilt derfra, og alle havde fået samme oplevelse. Så nej, det er ikke et sted jeg gider og handle igen, og har frarådet alle at købe derfra siden. Selvom jeg var rimelig glad for deres produkter og kvalitet. Men jeg forventer at folk overholder deres aftaler.

Super god service. Bestilte en optændingskit. Som var min fejl glemte og skrive mit efternavn. Men det er ordnet nu. Så sender de pakken mandag hvor jeg modtager pakken inden jeg flytter super Nice

Stedet man skal købe vandpibe mm.

Jeg bestilte en Chill 09. Men fik så en mail fra roolig om at de desværre ikke havde flere af dem, da de sidste var smadret. I stedet havde de så sendt en Jubilæums Chill til mig, som der kun findes 100 af.

Og her stopper det ikke... Fik selvfølgelig tilbehør med som, slange, metalhoveder, kultang og kul. MEN derefter fik jeg så også to lerhoveder med og en ekstra læderslange.Det vil sige jeg fik en gratis opgradering på 300 kr ;).

Kan kun anbefale Roolig og det samme kan en af mine venner som også fik en Jubilæums Chill i stedet for en Chill Tiger :)!

Forresten... kvaliteten på piberne er virkelig god, man kan bare mærke/se det!

Go' ryger fra Varde!

God kundeservice

Bestilte en ny pibe kort tid efter skybruddet, og blev lidt nervøs da der gik lidt tid før jeg hørte noget.

Da jeg skulle til at tage kontakt til Roolig, modtog jeg dog en mail med info om, at de desværre havde mistet en stor del af deres vandpiber til skybruddet, og det ikke havde været muligt at fremskaffe den vandpibe jeg havde bestilt, så de havde i stedet fremsendt en jubilæums model og lidt ekstra udstyr.

Modtog vandpiben samme dag jeg fik mailen og er meget tilfreds med den.

Roolig.dk er lig excellent kundebetjening

Undertegnede er med sine godt 60 år ved at være halvvoksen og har prøvet det meste i denne dejlige verden, jeg har været 45 år i servicebranchen, og har oplevet både skidt og godt i forbindelse med køb af diverse ydelser. Min søn købte en Chill hos Roolig for et år siden, og han fortalte mig at den eneste rigtig seriøse i vandpibe branchen var Roolig, det noterede jeg mig, men min interesse for vandpiber var ikke tilstede. For 5 uger siden kom min datter så pludselig hjem med en ny vandpibe og diverse udstyr som hun havde købt i en kiosk i Herning, her var der ingen askebakke med, det var bare ærgeligt og sådan var det, men også lidt svært at bruge uden. Nu skulle jeg så prøve at ryge vandpibe, og så hang jeg pludselig på den. Jeg havde roolig i min erindring og begyndte at surfe i døgndrift på "Forum" - et rigtigt godt sted for både begyndere og erfarne. Under vandpiber på Roolig kom jubilæums Chill 2011 lige pludselig på, den og forskelligt udstyr blev omgående bestilt, og en del er herefter senere bestilt for at gøre oplevelsen optimalt. Jamen hvorfor vurderer jeg roolig som excellent, fordi de med bestilling og levering og spørgsmål på mail, gør alt for at jeg som kunde for så meget mere end jeg overhovedet kunne forvente. Jeg er dybt taknemmelig over at have Roolig som leverandør og at de på deres måde yder så fremragende service. Jeg glæder mig til hver eneste aften at tænde min Chill og nyde en god og velstartet tobak. Tusind tak Roolig, i er til for kunderne og det er dejligt, der vil komme mange bestillinger herfra og fra alle de venner jeg kender
De bedste hilsner
"Stelton"

Ekstrem god service! Kan ikke andet et at juble over roolig.dk

Jeg har for første gang, og sikkert ikke den sidste, bestilt produkter fra roolig.dk.
Inden pakken ankom skrev Søren - fra roolig, op til flere gange om tingene var som de skulle være osv. Der blev svaret på mail utroligt hurtigt og præcist. Da pakken så kom, ventede der noget af en overraskelse.
Udover vandpiben og dets tilbør såsom kultang - som var det enneste vi bestilte, var der en hel pakke naturkul(0,5kg) og en ekstra, rigtig fed, slange. Dette ville have kostet noget der ligner 200 i mer pris. Men vi fik det hele med gratis.
Som prikken over i'et, sendte Søren en opfølgnings mail, for at høre om det hele var som det skulle være.
Jeg har aldrig i mit liv, oplevet så fantastisk service. Roolig.dk får den enkelte kunde til at føle sig vigtig, og det sætter jeg stor pris på.
Som i nok kan se kan jeg ikke få armene ned, og jeg kan simpelthen ikke andet en at anbefale roolig.dk!

Service i topklasse

Jeg har forleden lavet en bestilling på en vandpibe hos roolig.dk
Da jeg modtog vandpiben havde jeg et par tvivlspørgsmål til dem, da farven på min vandpibes mønster var en smule anderledes end forventet, samt jeg havde et tvivlspørgsmål om de medfølgende gummipakninger.
Roolig.dk var meget hurtige til at svare tilbage, med både en undskyldning for farve forvirringen pga. et forkert billede på deres hjemmeside, samt en instruktion så jeg kunne få samlet min vandpibe korrekt.
Men en undskyldning i ord var ikke nok for roolig.dk, for de var så kede af forvirringen, at de gav mig en ny slange til vandpiben, som jeg i øvrigt selv fik lov til at udvælge på deres hjemmeside, samt et nyt pakningssæt.

Se det er service i topklasse, som man ikke ser mange steder.

Så trods røde blomster på vandpiben i stedet for blå, så er jeg yderst tilfreds med både min vandpibe og den service som jeg har modtaget.

Thumbs up

Fantastisk service

Jeg havde prøvet at bestille over roolig.dk men den ville ikke gennemføre min betaling over dankort. Jeg havde egentlig besluttet mig at det bare kunne være ligemeget så. Men så kontaktede de mig, og sagde at de kunne se at jeg havde prøvet at lave en bestilling, hvorefter jeg gjorde det manuelt, og fik bestillingen gennemført :)

Intet i pakken var gået i stykker, der var det der skulle være + lidt mere ^^

Og ikke mindst så virker vandpiben :)

service i topklassen

Jeg har én gang før bestilt fra roolig.dk. En pakke naturkul, som kom som forventet, ingen gode eller dårlige overraskelser.
Tirsdag morgen bestilte jeg deres tilbud på The brush red + royal rope slange og klasisk kul. 300kr sparet der :) Skrev lidt med Søren fra roolig, om hvornår jeg kan forventes at få pakken, og da det var lige op til chr. himmelfarts ferien sagde han at det nok først blev efter weekenden. Da jeg så bad om et pakkenr fik jeg intet svar og blev urolig. nu her, sent lørdag eftermiddag har jeg fået en mail, med en undskyldning, et pakkenr, og har fået at vide at der ligger for ekstra 100kr gave oven i tilbudet da min pakke blev yderligere forsinket!
Nu kan jeg bare ikke vente med at fyre op i en brush red med al fakher dobbel æble :)
-det kalder jeg service!

Super god oplevelse

Da jeg modtog min pibe med lørdagsposten, dagen efter den var bestilt :-), manglede der et par småting i pakken. Jeg mailede til Roolig, og der var svar samme dag. Tirsdag havde jeg delene, samt en hel del ekstra tilbehør .... uden beregning!!

Inden jeg bestilte piben, havde jeg en længere snak med en af indehaverne, hvor jeg blev vejledt helt perfekt i forhold til mine ønsker til piben. Yderst behageligt!- Jeg fik lige det jeg havde forventet.

Kvaliteten er god - servicen er i top.

Som jeg ser det, så er det en kombination der er svær at slå!!

Godt gået kære Roolig.dk

Venlig hilsen
T. Vejrup

God hjælpsom service ved spørgsmål og levering er forholdsvis hurtig

Har ikke fået noget svar endnu.

jeg bestilte en vandpibe fra roolig.dk i søndags, og i tirsdags skrev jeg en email hvor jeg ikke fik noget svar, og det er idag torsdag og har stadig ingen mail fået eller fået afvide om min pakke er blevet sendt.

Kanon service

Jeg har lige købt en vandpibe ved Roolig. Jeg kan herefter sige 5 ting om deres service :

Hurtig levering'
Sikker indpakning af forsendelsen'
God og hurtig kundekontakt'
God pris, fint produkt'
En lille ekstra gave' : )

Roolig.dk returnerer ikke penge trods mange henvendelser...

Sønnike bestilte nogle varer men kom ved en fejl til at betale 2 gange. Varerne kom som bestilt en uge senere. Det vil naturligvis sige at de må have registreret betalingen. Men underligt nok har de ikke registreret, at de har fået betaling 2 gange.. Sønnike gjorde samme dag som bestillingen opmærksom på den fejlagtige indbetaling ved mail. Nu er Roolig.dk rykket nogle gange og har også svaret at pengene var på vej retur - næste uge (og næste svar ugen efter på baggrund af ny rykker: I løbet af ugen..). Med en besynderlig undskyldning om at de ikke kunne se indbetalingen (hvordan kunne de så se at varerne var betalt?) Pengene er ikke returneret endnu. Det er nu 7 uger siden 1. henvendelse. Det kan IKKE anbefales at handle i nævnte netbutik før der er en ordentlig kundepolitik omkring håndtering af tilbagebetaling.

Den bedste vandpibe butik!

Du kan tage det helt rooligt når du bestiller på www.roolig.dk

Det er den bedste internet hjemmeside jeg har handlet på, og jeg har købt uhyrlig meget. De har en kanon god service samt ekstreme gode produkter og sidst men ikke mindst et forum hvor der simpelthen står alt der er værd at vide!

Nu har jeg handlet der mange gange, og har altid fået mine ting med det samme. Men en dag var en af vandpibe lerhovederne gået i stykker under fragt hvor jeg skrev til dem hvordan situationen var. De sendt flux nogle 4 hele nye hoveder af super kvalitet, 100% gratis. Det er fandeme kundeservice!

Virkelig gennemført shop

Det eneste roolig kan klandres for er at de så gennemført holder sig til det de selv anser for at være de bedste produkter.
Udvalget er sikkert bredere hos andre hvad angår tobakken men alt andet end det , er man sikker på en super service. Da jeg i sin tid skulle købe min første vandpibe fik jeg lov til personligt at hente den hos en af ejerne og fik god vejledning. Desuden kan deres forum anbefales.

Ingen anmærkninger

Jeg bestilte en ny vandpibe og diverse tilbehør sent mandag eftermiddag, og jeg har modtaget min pakke i dag (onsdag). Udover de bestilte varer havde de lagt nogle ekstra godter i pakken uden beregning, så det var absolut en god overraskelse.

Hvis dette var et bilsyn har roolig.dk bestået uden anmærkninger, og jeg kan roligt anbefale det til andre og har selv i sinde at handle der igen.

damaskus....

bestilte en damaskus pibe hos roolig..... og der gik kun 2 dage så var den der.... det eneste problem var at jeg var løbet tør for tobak da jeg kom hjem fra arbejde med vidunderet under armen.... stor krise... men selvfølgelig ikke roolig´s fejl... ;)

super handel med kanongod service... på alle måder :)

Super god håndtering af ødelagt pibe

Jeg købte en Chill fra roolig, brugte den et par gange, og så gik den desværre i stykker. Gevindet der sidder i flaksen gik af. Det kan skyldes at jeg stramte den for hårdt, men der var ingen vejledning med til den.

Men men, jeg skriver så til dem for at få den byttet. De foreslår først at jeg laver den selv, men jeg var i tvivel om præcis hvordan, og om der var flere fejl på den. De skriver derfor, at jeg bare kan sende den ind og så sender de en ny (eller fikser den gamle), og samtidig skriver de at jeg bare skal beholde alt det udstyr der fulgte med til den. Jeg får derfor en helt ny pibe, en ekstra gang udstyr, og upgraderet noget kul jeg bestilte ved samme lejlighed. Rigtig god service!

Is Roolig your company?

Roolig Details

Vandpiber og tilbehør til vandpibe. Butik, events og foredag. Find smukke vandpiber her, få tips til din vandpibe på vandpibe-forum.dk og læs om vandpibens historie. Registreret importør af vandpibetobak.

Visit Roolig