Rosebikes reviews

Rosebikes reviews

7.4

min favorit rose.

helt klart den bedste internet side jeg har handlet med er rosebikes.dk gennem tiderne...har kun ros(er) at sige.
har været kunde siden 2011 5-6 handler......det ender nok med en cykel.
stort udvalg....fair priser i forhold til dk +løbende tilbud....opdateret lager status...løbende forbedring af hjemmesiden...nem at bruge.....optjening af point for hver køb....hurtig levering (3 dage til dk)
hurtig og gratis 30 dages returret uden bøvl....dansk "live"support og hurtig email respons.....
er du cykelfreak og vild med udstyr så prøv rosebikes:-)

Efter en bestilling, hvor jeg havde glemt at anvende min rabatkupon, valgte Rosebikes.dk at sætte den ind manuelt, selvom dette ikke var nødvendigt. Derudover en nem og overskuelig hjemmeside, med gode beskrivelser, priser og videoer om produkterne.

Super service og god dialog

Bestilte et sæt cykeltøj, som viste sig var for stort. Fandt ud af, at de havde en dansk support, som jeg havde god dialog med, hele vejen.
Fik byttet bukserne til et nummer mindre, og byttet trøjen, til en anden, som kostede det samme.

Skulle lægger ud for at få sendt pakken retur, efter de havde sendt den nye pakke til mig, overførte de pengene.

Priserne er ok.
Leveringstiden er ok.

Det blive ikke sidste gang jeg handler der.

"Fast Delivery" = 5 dages leveringstid

Indtastede ordren mandag 11.01
Roseversand i tyskland håndterede ordren tirsdag 16:30, -29 timer senere ....
DHL modtog min pakke tirsdag 18.56
Jeg modtog pakken fredag

29 timer for at håndtere en ordre, -det opfatter jeg ikke som "Fast Delivery", -ikke engang tæt på. Rosebikes må ansætte lidt flere folk, og så bør de nok anvende eet andet fragt-firma. Jeg foreslog det til deres country manager i Danmark, men han synes at dette var hurtig levering ..... Døm selv. -nu får han lejlighed til at svare på kritikken her også.

Har bestilt for 3 dage siden men intet hørt og varen er ikke afsendt

Har bestilt for 3 dage siden - intet hørt og varen er ikke afsendt.
Det ville være nemmer at hente det i en butik. Da Rosebikes ikke er billig gik jeg ud fra at de sendte omgående nå der står varen er på lager - men nej.

Suveræne priser, og hurtig levering

Jeg har lige købt mig en ny cykel da min gamle blev stjålet inden for et 1 år. Jeg var derfor på udkig efter en lås der denne gang kunne holde tyvene på afstand. Jeg faldt over Rosebikes.dk der havde den lækre foldelås fra ABUS bordo 6500 på det vildeste juletilbud. Jeg bestilte søndag, fik email bekræftigelse med det sammen, og track and trace mail mandag morgen. Post danmark leverede min lås til døren onsdag eftermiddag. Hvilket er vildt imponerende når man tænker på at den blev sendt fra tyskland.
Jeg kan KLART anbefale Rosebikes.dk

Problem med forsendelsen

Deres fragtfirma (UPS) sendte min pakke tilbage, fordi de ikke kunne finde min adresse. Sikke nogle ukompetente id... Men det fik jeg hurtigt besked herom, og pakken blev sendt igen, og jeg fik den så, endelig. De burde samarbejde med Post Danmark. Det vil aldrig være sket med dem.

Behagelig oplevelse!

Rigtig god service og hurtig forsendelse.

Hurtig svar på Mail om evt spørgsmål og tilmed svar på dansk!

Har aldrig hørt om butikken før nu og efter mange køb ved andre hjemmesider i udlandet, så er ROSEBIKES.DK min klart foretrukne.

Ordnung muss sein !

Stort udvalg, gode priser og professionel rådgivning.

Kan kun på det varmeste anbefale Rosebikes.dk, priserne er bedre end nogen webshop i DK, leveringen er billig og utroligt hurtig, normalt én til to dage, og vigtigst af alt: De har bare alt hjertet drømmer om, uanset om man er til race, mtb, street, bmx med mere.

Utrolig professionel og kompetent rådgivning har sparet mig for mange penge, da de anbefalede mig billigere dele end dem jeg havde udset mig.

Jeg ligger oftest min bestilling hos Rose når jeg skal have reservedele eller nyt til cyklen.

Deres katalog på næsten 1000 sider er gratis at bestille og indeholder alt hjertet kan begære :)

5 stjerner herfra.

Super priser, super service, super oplevelse

Jeg bestilte cykelsko og en cykeltrøje en søndag aften. Onsdag fik jeg tingene leveret. Pakken var virkelig godt og sikkert pakket i en stabil kasse med firmaets navn.

Desværre passede skoene ikke så jeg sendte dem retur igen torsdag. Mandag satte Rosebikes, pengene for returforsendelsen ind på min konto og onsdag fik jeg de ombyttede varer igen.

På trods at at tingene skulle sendes frem og tilbage var det en rigtig god oplevelse at handle med Rosebikes.dk. Man får løbende info pr. mail når der sker nyt i bestillingen. Fantastisk service.

Jeg kan kun anbefale rosebikes.dk og vil helt sikkert handle der igen.

Tysk firma i forklædning med stort udvalg

Fine produkter og når det tages i betragtning at varerne sendes fra tyskland går det forholdsvis hurtigt!

Is Rosebikes your company?

rosebikes.dk Details

Visit Rosebikes