Rosemunde reviews

Rosemunde reviews

6.0

Virkelig dårlig service

Bestilte en bluse på rosemunde.dk. Fik så svar tilbage om at de ikke havde blusen i den ønskede størrelse alligevel. I sig selv dårligt. Fik så tilbudt blusen i et nummer større eller et nummer mindre. Jeg valgte så en ny størrelse. Så vendte de tilbage med den besked, at den størrelse havde de så heller ikke. Ikke særlig troværdigt! Jeg havde bestilt et par andre varer også, udelukkende fordi de var på tilbud. De varer modtog jeg så liggende i en stor papkasse, hvor varerne lå rodet og krøllet ind i hinanden. Jeg handler det meste tøj på nettet. Når jeg bestiller i andre web-butikker er jeg vant til at varerne er pakket fint ind, der er evt. en lille hilsen med fra butikken og evt. en gave. Det giver en god oplevelse at varerne er præsenteret lækkert og at der er tænkt på en lille overraskelse i pakken. Det var jeg ikke i nærheden af at opleve hos rosemunde.dk.

Fantastisk service

Har ikke haft nogle problemer, heller ikke da varen var mærket forkert, fik bare en ny tilsendt efter jeg havde sendt den forkerte tilbage..
Så bare bestil løs. Man bliver kun glad for varen :o)

Super service!

Har handlet her flere gange efterhånden og jeg har altid været super tilfreds og har fået rigtig god service også ved eventuelle returvarer/ombytninger! Jeg kan derfor varmt anbefale webshoppen til andre :o)

Super netbutik

Lækkert tøj og god service.

Altid en fornøjelse

Har handlet flere gange hos rosemunde.dk og deres service er bare i top.
Hurtig levering og fine varer.
Kan anbefales

god butik

Dejligt at handle hos Rosemunde.dk
Fine og lækre varer, omend i den dyre ende.
Hurtig forsendelse.
Aldrig skuffelser.

Fantastisk god netbutik

Altid en rigtig god oplevelse, nemt at gøre sine køb, og super hurtig forsendelse - bestemt en favorit. Er du i tvivl om størrelser eller lign. er kundeservice altid hurtige til at besvare din henvendelse. Mine bedste anbefalinger.

Godt produkt!

Skønt produkt. God betjening. Hurtig levering. Levede op til alle forventninger!

Lækkert kvalitets tøj

til rimelige penge. Rigtig god service inden køb. Råd og vejledning.

Hurtig levering og perfekte varer.

Fedt tøj

Har altid været glad for deres tøj - størrelsen kan dog snyde lidt.

God sevice og som regl hurtig ekspedition. Der er dog et par gange gået lidt galt (meget lang leveringstid og ombytning af ordre+kundeoplysninger).

Silkeblødt tøj

Lækkert tøj i holdbar og super dejlig kvalitet.
Tilmed høj service både online og i deres butikker.
Stedet for den kræsne - men man får noget for pengene!

Super netbutik

Lækkert tøj , hurtig levering, hjælpesom kundeservice - helt igennem ok.

Fantastisk netbutik

Billigt, hurtig levering og lækkert tøj :-)

Is Rosemunde your company?

Rosemunde Shop ApS Details

Visit Rosemunde