Rosengrenen reviews

Rosengrenen reviews

5.3

Absolut INTET at klage over!! :D

Jeg har fået lavet adskillige ting hos Rosengrenen, spredt over mange år og jeg har aldrig haft noget at klage over! Tværtimod, så er jeg hver gang blevet mødt af søde, kompetente og meget hjælpsomme mennesker..hvor af resultatet hver gang har været godt.
Jeg kan kun anbefale, at få lavet tryksager der!! Penge fra annoncesalget ved jeg, går til at producere medlemsblade til mange forskellige handicap foreninger, rundt om i hele Danmark..bl.a. Julemærke March, der skaffer penge til Julemærke Hjemmene. Alternativet til annoncesalget er, at handicap foreningerne ikke kan får lavet medlemsbladene.
ADHD..,Down syndrom, Spastiker.., med flere.
(Blev bare så ærgelig over tidligere kommentarerne..! Måske er det ikke firmaet, der har prøvet at snyde..men omvendt!?! I don't know.....just saying...

Svindel

Totalt fup og fidus fusk... har slet ikke ord... Har netop modtaget en regning med trussel om RKI ..... Hvad gør man i sådan en situation ????

Svindel

Rosengrenen har sendt en faktura på annoncering i et blad for en handicap interesseorganisation som vi ikke har bestilt.

Ud over at det er svindel er det også en ynkelig måde at gøre på.

Fusk

Vi fik en regning tilsendt med vores logo som vi bare skulle tjekke! Men vi havde INTET bestilt hos dem

Rosengrenen Aps

Jeg har modtaget en faktura på 993,75 på noget jeg ikke har bestilt.
Jeg kender ikke firmaet før nu og vidste derfor med det samme at det nok var fup. Skal sådan nogle ikke politianmeldes ???

Fusker firma

Rent ud sagt FUSK! Sender fakturaer selvom man aldrig har bedt dem om at lave noget!

HOLD JER FRA DEM

Is Rosengrenen your company?

Rosengrenen ApS Details

Visit Rosengrenen