Rosens Aura reviews

Rosens Aura reviews

9.6

Fine varer - hurtig levering

Har modtaget min ordre med hurtig levering og fine varer..

Varerne blev leveret dagen efter, jeg havde bestilt dem. Portoen var lav og både hajtænder og kæde var af høj kvalitet. Jeg vil afgjort handle hos Aura igen. En rigtig god oplevelse!

Super og hurtig service som gjorde at rosakvarts hjertet kom frem i tide, så det kunne bruges som gave. Tak :-)

Fantastiske varer som lever op til forventningerne :)

Jeg har længe ville købe de flotte Himalaya salstenslamper og da jeg så endelig tog mig sammen fandt jeg denne hjemmeside som er dejlig informativ og gør noget ud af at yde en god service.
Jeg bestilte varerne mandag eftermiddag og tirsdag formiddag havde jeg dem. Hold da op, det var da super hurtig levering og da jeg pakkede lamperne ud var de super flotte og levede op til mine forventninger.
Helt sikkert ikke sidste gang at jeg handler her :)

Kvalitet for alle pengene

Super kvalitet og billigt, samt hurtig levering.. Er ikke sidste gang jeg har handlet hos Roens Aura..

Dorthe H Gustafson

Hurtig levering og tilfredsstillende smykker. :-)

Jeg fik hurtig min bestilling leveret, og både mig og min datter er meget glade for smykkerne. Så alt levede op til forventningerne. :-) kan anbefales.

Meget hurtig service, kvalitets varer.

Jeg har købt salt lysestager og der er bare flotte. Hele familien nyder især om aften.
Kan varm anbefales.

hurtig og kompetent betjening, gode varer!

Jeg bestilte for nylig to pakker hos Rosens Aura, en til mig selv og en som gave til en veninde. De skulle sendes til to forskellige adresser, og den til min veninde skulle gerne pakkes ind med en lille seddel ved, så hun kunne se, at den var fra mig. Da jeg ikke kunne se noget vedr. gaver på hjemmesiden, skrev jeg mit ønske i kommentarfeltet ved bestilling og krydsede ellers fingre. Siden har jeg fundet ud af, at medarbejderne hos Rosens Aura havde set min kommentar og pakket gaven ind som ønsket. Dejligt! :-) Det ville have været skønt med en mail, hvor de bekræftede ovenstående, men det kan virkelig ikke trække ned, når de er så søde at gøre noget for mig, som rækker ud over det, som de ellers tilbyder. Alt i alt, super service og rigtig fine varer :-) Tak!

perfekt

Flot ørering til prisen - hurtig levering. Super tilfreds.

Meget tilfreds - hurtig levering og fin vare. Kan varmt anbefales

Jeg købte et par ringe hos Rosens Aura. Ringene kom dagen efter bestilling og var pakket sikkert ind. Rosens Aura fulgte op på købet via mail. Kun varme anbefalinger.

Virkelig hurtig levering

Super hurtig levering :) rigtig god behandling og super gode vare! Jeg er meget tilfreds og vil helt sikker handle hos jer igen :) mang tak

Rosens Aura har fået en ny kunde :-)

Perfekt service, hurtig levering ,fine varer.

Super god service, fine varer og hurtig levering...

har købt flere spændende ting her inde, de har lignet billed og været super flotte. hurtig levering, med en lille gratis gave.. alt i super orden... Vil handle der igen...

Hurtig levering, nem hjemmeside til at finde ud af, mange produkter. Intet at klage over .

Super god betjening - og meget hjælpsom

Jeg bestilte to sten hos Rosens Aura, da jeg så modtog brevet, var der kun en tom plastikpose og fakturaen. Så opdagede jeg der var hul i siden på brevet, så stenene må være faldet ud inden jeg modtog brevet. Jeg ringede og fik fat i en tlf.svarer, hvor jeg lagde en besked. Og inden for kort tid blev jeg ringet op, og kunne fremlægge mit problem. Der blev straks sendt to nye sten til mig, som jeg havde dagen efter. Så kun positivt at sige om Rosens Aura.
Berit Larsen

Perfekt service

ALt i alt en rigtig god butik. hurtig levering, stort udvalg og porto der reguleres efter vægt.

Perfekt betjening, kort leveringstid og super vare kvalitet og udvalg:-)

Har handlet een gang i Rosens Aura og har nu aflagt min anden bestilling. Håber det forløber som første gang:-)
Kan varmt anbefales. Service i topklasse og utrolig lækre varer, der mere end, lever op til det forventede.
Kommer helt sikkert tilbage meget snart:-)
Efter 3 fejlfrit bestillinger kom min pakke ikke frem med PostDanmark:-(
Sælger tøver ikke og leverer direkte , personligt til min hoveddør:-))))
Fuldstændig uovertruffen og ukompliceret service og de fedeste varer, der oveni købet er billige, i forhold til andre steder.
Jeg er allerede i gang med min næste bestilling:-)))

Super dejlige varer

Varerne var lige som, jeg forventede og jeg handler der gerne igen.

Alt fuldstændigt som det burde være. Jeg er meget tilfreds og handler der gerne igen.

Dejligt sted at handle

Super hurtig levering. Alt ok. Søde humør ringe til min datter og hendes veninde.

Rosens Aura Details

Rosensaura.dk - Netbutikken til det spirituelle Danmark Vi har et stort udvalg i sten og krystaller, rå og poleret samt til smykker, vi har måske Danmarks største udvalg i magnetterapi smykker. Vi sælger engle,- gude,- religiøse,- og Buddha-figurer, ametyst geoder og lysestager, smykker, drømmefangere, Feng Shui tilbehør, røgelse, røgelsesholdere, bøger, CDér, himalaya salt, -lamper og meget mere - alt til rimelige priser.

Visit Rosens Aura

We live here: Høje Taastrup Vej 3