Roskilde Festival reviews

Roskilde Festival reviews

7.4

Intet mindre end fantastisk!

Jeg ville gerne skrive en lang, detaljefyldt beskrivelse af, hvad Roskilde Festival er, men det er simpelthen for svært, for Roskilde Festival er noget, du ikke oplever andre steder, og det er derfor svært at sætte ord på. Jeg kan kun sige én ting - det er intet mindre end fantastisk! Prøv det - det bliver sommerens højdepunkt de næste mange år, det lover jeg!

Ikke i orden!!

Jeg synes bare det er ærgeligt, at Roskilde-Festival ikke mere har styr på deres medarbejder, og lader dem holde fest i den Roskilde-Festivals-Bygning, der ligger overfor musicon og musicons ungdomsboliger.
DER BOR JEG og mange andre, og vi får ikke lov til at sove.....

I går, onsdag d. 04.07.12, holdte de en stor fest med virkelig højt musik. Vi havde lukket alle vores vinduer og vi kunne stadig høre dem.... som spillede de musik i vores egen stue...
Nogen af os gik over og klagede. Det er trods alt en hverdag og livet går ikke i stå bare fordi der er festival. Vi er stadig nogen der skal på arbejde om morgenen. Jeg ser heller ikke nogen grund til at de ikke kunne holde deres fester på festivalspladsen..... jeg mener, er det ikke det den er der for????

En af dem der klagede blev spyttet i hoved!!! og vi fik at vide 2. gang vi klagede, fordi 1. gang TYDELIGVIS ikke have hjulpet, at vi selv havde valgt at bo midt i festivalen og at vi burde kunne klare den larm, når vi boede i en ungdomsbolig... men helt ærligt, selv VI holder ikke fester i hverdagen.
Jeg synes bare, at de glemmer lidt, at DE IKKE VAR på festivalspladsen, men på en af Roskilde-festivalens bygninger, der ligger godt 15 min fra pladsen......

Jeg synes det er ærgerligt, da festivalen ellers har været til at leve med.....

Oplysende hjemmeside

God hjemmeside hvor man kan få al den information om festivallen som man ønsker.

Roskilde for satan da

Sikke et program

wauwyyyyyyyyy ... for år 2011

thumbs up der

I bet Arctic Monkeys looks good on the smatten :-)

Godt gået med at hente dem ind også

Køb billet nu, det bliver sjovt

Se at få købt billet til årets Roskilde Festival. Det bliver lige så sjovt som det var sidste år.

Har du ikke være på festivalen før, kan du finde alt hvad du skal bruge på hjemmesiden.

Roskilde

fantastisk site - fantastisk oplevelse.

Is Roskilde Festival your company?

Roskilde Festival Details

Roskilde Festival 2010 - 1 - 4 July (warm-up from 27 June). About 175 bands. 75,000 people.

Visit Roskilde Festival

We live here: Havsteensvej 11