Roskildebilcentrum reviews

Roskildebilcentrum reviews

5.4

Platugler

Min Kia Magentis kørte dårligt, RBC tilbød efter forespørgsel at kigge på den og give et tilbud, det gjorde de, skift af dyser + et par småting pris ca 16000, så ringer de efter en uge og siger at nu er bilen ok, jeg kommer så for at hente den, får at vide det de har lavet ikke har virket og jeg skal betale 37000 kr de har også renoveret dieselpumpen. Jeg kontakter fdm som siger at det er bare ærgeligt,da jeg ikke har noget på skrift. Jeg kan overhovedet ikke anbefale dette værksted.

Find et andet værksted

Da min bil smed en dysee skulle den skiftes, jeg kom i kontakt med RBC Roskilde, hvor de sagde det ikke ville være noget problem at skifte, jeg skulle bare komme med bilen.

Regningen endte med at blive 12000kr, hvilke jeg var noget chokeret over - da jeg fik min bil tilbage undersøgte jeg hurtigt hvad andre værksteder tog for sådan en omgang:
Aut. værksted 8500kr inkl moms
Uaut. værksted 5500kr inkl moms

Jeg føler mig derfor godt og grundigt taget i røven og kan IKKE anbefale nogen af benytte RBC i Roskilde...

Is Roskildebilcentrum your company?

RBC Roskilde (Meca Car Service) Details

Visit Roskildebilcentrum