Roskildeteltudlejning reviews

Roskildeteltudlejning reviews

6.4

Hvis man har god tid...

Bestilling: det tog 8 dage fra jeg havde bestilt via email, ( ringede til firmaet og fik besked på at sende email ) til jeg fik en ordre bekræftigelse.
Det lejede: Var helt fint, bortset fra at alle de stole jeg havde lejet skulle gøres grunddigt rene før de kunne bruges ( de var fyldt med klistret snask )
Tilbage levering: i følge kontrakten kunne de tilbageleveres mellem 7-15, man skulle bare ringe en time før. Ringede 6 gange i løbet af formiddagen og lagde besked på mobilsvar. Fik endelig fat i en medarbejder kl 13:15! Og kunne tilbage levere efter 13:45. Møg irriterende, da min mand var blevet hjemme fra arbejde om formiddagen for at aflevere det lejede.
Tror bestemt vi finder et andet sted næste gang.

Is Roskildeteltudlejning your company?

Roskilde Teltudlejning Details

Visit Roskildeteltudlejning