Rostorv reviews

Rostorv reviews

5.2

Turist fælde

Bevares udaftil er Ro's torv et fint center med finde butikker... Men, for der er et stor MEN...

De er endnu et af de grådige storcentre der laver aftale med EUROPARK om at 'servicere' deres parkerings pladser. Min kæreste kom forbi centeret i hendes ulejnings bil i December under det årlige julbesøg til Danamrk.
Hun er italiener og fatter ikke et ord Dansk. Hun så der var et lille P skilt med noget tekst (på Dansk selvfølgelig) så hun spurgte en forbi passerende mand... "Der er 4 timers gratis parkering.." lød det tilbage på Engelsk... Fint tænker hun - og vandrer ind i centeret for at shoppe... Kommer ud et par timer senere og finder en hilsen på 590,-...

Lige gyldig med 3 skriftlige henvendelser til EUROPARK for at forklare sagen - Bare betal eller den ryger til inkasso. Ikke et eneste komma er brugt på at besvare vores klage mod 'afgiften'.

Siden kontaktede jeg RO's torv's ejere for at høre om det virkelig kan passe at forholdende er således at man har en 'samarbejds partner' som skider højt og flot på folks klager.
De er præcis lige så kolde i måsen. Dete er jo klart - de deler jo rovet med EUROPARK.

Så indkøbs centre der laver aftaler med det EUROPARK - 100% boycottet herfra, og jeg kan kun på det kraftigste opfordre andre til at gøre det samme.
RO's torv har tilsyneladende INGEN interesse i at folk parkerer korrekt. De har INGEN interesse i at behandle folk anstændigt.
Hvad tror I RO's Torv får for at sælge retten til opkrævning og kontrol til Europark? Det er et meget stort forretningsområde og de har derfor et betydende medansvar for hvorledes parkeringsforretningen drives.
Det handler IKKE om at regulere parkeringsforholdene eller yde nogen former for service… det handler om at spekulere i at kunderne begår fejl !!!

RO's Torv - mig og hele min familie ser i ikke igen... Det sig være med mindre i altså laver en anstændig parkerings orning.
Tjek evt. Fields for hvordan det gøres. Det er muligt der ikke er helt ligeså mange kroner i det - men det er ikke noget i mister kunder på som den grådige løsning i har valgt jer her.

Fine butikker, LÆKKERT spise steder, fitness, biograf... MEN!!!

Lækkert sted, masser af mulige spisesteder, jeg vil da nærmest og sige, de har de bedste spise muligheder af alle center i hele landet, kvalitet og priserne for maden er i orden ^^

Gode muligheder af valg af butikker, men man kan mærke, de kæmper hårdt med at finde butikker, der kan overleve derude, da der hele tiden kommer og går nye butikker.

Men deres beliggenhed er ganske dårlig, deres parkeringshus er forfærdelig at finde rundt i, hvis man ikke lige er vand til det, og det et helved og komme ud derfra, hvis du rammer myllertiden.

Moderne indkøbscenter

Ros torv er et moderne indkøbscenter med mange muligheder.
Centeret er for både børn, unge og voksne.
Centeret indeholder legeland for de helt små, fancy tøjbutikker til de unge, pub'er og biograf.
Deres Food Court er også et besøg værd.

Is Rostorv your company?

Ro's Torv Shoppingcenter Details