Roverkob reviews

Roverkob reviews

6.4

Glimrende oplevelse på Vesterbrogade 63

Super oplevelse.

Malingen var lidt påsmørlig, og væggen er da ganske vidst hvid.

Jeg takker for farve, farveligt humør og farvelige farver.

Rigtig dårlig oplevelse på Amagerbrogade 127

Sælgeren startede med at rette på mig, og virkede generelt til at være irriteret over at vi benyttede deres butik. Dårlig service, overpris, regler der først blev oplyst senere. Det drejer sig om butikken på Amagerbrogade 127. Tidligere har jeg handlet i den på Amagerbrogade 66 - tæt ved Amagercentret - og der er de rigtig søde.

Oplyste forkerte priser

Dette er ikke en anmeldelse af deres hjemmeside, men af en fysisk butik - men det er jo samme firma, så tænker at en anmeldelse er firmaet måske kan hjælpe andre til at undgå at blive bondefanget af røverkøb, uanset om det er på nettet eller i butikken.

Vi går ned for at få vejledning om, hvordan vi skal overfladeslibe vores gulv. Vi får først at vide, at vi kan bruge enten en kantsliber eller en woodboy. Vi får at vide, at begge maskiner koster 50 kr i leje pr døgn. Fint nok - vi vælger woodboy. Vi får nu at vide, at den koster 150 kr i leje pr døgn. Irriterende, men vi går med til det alligevel. Vi får nogle slibeplader med hjem, og får at vide, at de koster 30 kr. pr stk - vi tager bare dem med tilbage, vi ikke skal bruge.
Da vi kommer tilbage for at betale for leje og brugte slibenet, får vi at vide, at slibenettene "forresten" koster 130 kr. pr. stk og ikke 30 som først oplyst. Vi har brugt en del slibepapir, så det er en temmeligt drastisk prisforskel. Vi troede, vi lejede en maskine til 50 kr og lidt ekstra billige slibenet - vi ender med at komme af med 896 kr. Nok til at vælte månedens budget for to studerende. Alt vi får er en meget tam undskyldning og en besked om, at vi ikke kan få noget ud af at klage. Der er ikke noget røverkøb over den butik - der er snarere tale om, at man føler sig røvet!

God vægmaling dårlig træmaling

God service og god vægmaling, men deres indendørs træmaling er noget virkelig dårligt. Malingen dækker ikke så godt, og løber meget. Den er meget meget svær at arbejde med.

Verdens bedste leverings service

Bestilte klokken 00.30 18L maling fra røverkøbs hjemmeside. Da jeg kom hjem idag klokken 17.00 stod det foran min hoveddør. Noget jeg selv bad om via deres hjemmeside. Men aldrig i mit liv har jeg oplevet så hurtig en levering.
Fik også fuld opdatering via email og sms, så alt var perfekt.
Det eneste minus var at man ikke kunne vælge farver via deres hjemmeside, man kunne kun bestille hvid farve....
Og forresten så var der også gratis levering...
Top service.

Top service fra webshoppen

Bestilte en Wiener stige på nettet hos www.roverkob.dk. Den kom som lovet og jeg fik sms beskeder for hvert led de havde i forsendelsen af min ordre - det gjorde at jeg altid vidste hvor min stige var henne :-) stor ros herfra sådanne butikker burde der være nogen flere af

Top god service

Gik ind i butikken på Nørrebrogade 98 og bad om alt udstyr til at male min lejlighed. Ekspedienten løb rundt og fandt det hele og hjalp mig på bedste vis. Det var nemt og overraskende billigt.

Mangel på information

Jeg købte 4 dåser spraymaling, og produktet er udemærket når man tænker på hvor billigt det er.

Men grunden til at jeg kun giver 3 stjerner, er at jeg ikke fik noget information om hvad der skete med min pakke overhovedet. Man kan printe en kopi af orden ud når man har bestilt noget, men det er også det eneste. Jeg var faktisk lidt i tvivl om jeg havde bestilt det rigtigt, indtil jeg fik pakken.

Desuden så tog det cirka 4 dage inden jeg fik det, selvom der stod at det var på lager, det er lidt længe når det kun skal sendes fra et sted i Danmark.

Røverkøb A/S Details

Visit Roverkob