Royal Copenhagen reviews

Royal Copenhagen reviews

9.0

my friends are buying from Royal Copenhagen now!

Reasonable price and shipping fee. Nice packing. Would definitely buy more in future, even my friends are buying from Royal Copenhagen now.

Alt fungerede perfekt

Alt fungerede perfekt. Fragtfirmaet i Paris havde ikke fået nummeret på modtageren, fordi jeg havde glemt at opgive det. det blev hurtig løst, da der blev ringet fra Royal Copenhagen.

Effektivt, professionelt og praktisk....

Det sjove var at man via netbutikken kunne købe smørboksen og få den tilsendt i løbet af en uge, i butikkerne sagde de at de var i restordre, og nok ikke kunne leveres før juni.

Unacceptable and unproffessional

It was one of the worst customer experience I've ever had while shopping online (worst one would probably had to go under criminal paragraph).

I've placed and order. Got a mail it is under processing and in a week time it will be send out.

2 weeks later - no package, no information. I'm following up with customer service: there is a small issue with my order it will take addition month to proceed with it? I said yes.

1 month and 1 week later - no package, no information from Royal CPH. I'm following up with Royal CPH, no answer.

1 week later - no package, no information, no reply. I'm writing an angry mail to Royal CPH - apparently the amount reserved on my account was released by the bank (banks do that automatically after some time when the money is not transfered anywhere). If I want my order I have to pay again. I said: thank you, but no thank you, not after more than 2 months of waiting and being forced to beg for any kind of update.

I additionally asked for removing me from their customer database, which a company is legally obliged to do if customer requests for it. Apparently no one bothered to do that - I'm still receiving newsletters.

Super og effektiv handel til udlandet

Jeg handlede i forbindelse med en gave, der skulle sendes direkte til England og det fungerede perfekt. Jeg har ingen forbehold og kan varmt anbefale Royal Copenhagens effektivitet og gode service til enhver tid. Forsendelsen var ikke billig, men det kræver jo også et ordentligt fragtfirma at få en fin og sart skål frem i god stand og det kom den.

Perfekt!

Blev så glad da jeg modtog mine fine ting :)

Klart, nemt og hurtigt

Super brugervenlig hjemmeside der er overskuelig. Du bliver taget i hånden hele vejen gennem dit køb. Leveringen var super hurtig. Så ingen ting at klage over, kan kun anbefales. !

Royal in New Zealand

Royal by song and royal by name. Copenhagen is the King.
Great service, product and lifetime memories.

Hurtig og korrekt levering

Bestilte 12 frokost tallerkener og 12 middagstallerkener, alt blev leveret efter 2 uger i god emballage.

Udmærket service

Jeg har været fuldt ud tilfreds med at handle på Royal Copenhagens hjemmeside.

Varerne blev leveret meget forsvarligt emballeret.

Dog kunne det være dejligt med lidt kortere leveringstid, men man kan trygt handle på hjemmesiden!

Got all my things on promised time

I was promised two weeks delivery and got my things without any problems. My order was nicely and safely packed in a large box.

Hurtig levering og meget omhyggeligt pakket ind

Hurtig levering og meget omhyggeligt pakket ind.

Alt fungerede perfekt - Hurtig levering - Service fra bestilling til levering.

Købte 16 tallerkener - 8 spise og 8 frokost. Det ankom samlet i en stor kasse, hvori samtlige tallerkener var i hver sin kasse - bilagt faktura og brudgaranti.
Alt var, som det skulle være - helt perfekt!

Uprofessionelt

Jeg havde bestilt flere varer fra RC onlineshop. For det første var der lang leveringstid, dernæst fik jeg aldrig et track and trace-nummer, hvorfor jeg skulle til at hente mine tunge (!) varer på posthuset (hele ideen med at bestille varerne online var for mig netop at slippe med at skulle transportere tunge kasser hjem). Da jeg endelig modtog varerne, manglede der nogle tallerkener. Jeg henvendte mig flere gange til RC for at efterlyse de manglende varer, men jeg fik ikke svar hver gang, og efter nogle uger fik jeg, efter igen at have rykket for svar, besked på, at varerne ville blive sendt ugen efter. Jeg har stadig ikke modtaget disse (og heller ikke et track and trace-nummer, så jeg kan vide, hvornår de kommer... Mon ikke det ender med, at jeg skal på posthuset IGEN?!).
Jeg har direkte efterspurgt en kompensation for hele dette rod(i det mindste bare så jeg kunne få genleveret mine varer af postdanmak) men dette blev afvist af RC. Alt i alt desværre en rigtig dårlig oplevelse.

Top service

God oplevelse, flot indpakning

Royal Copenhagen fint sted at handle

Hurtigt salg, varen forsvarligt pakket ind, handler der igen.

Super godt

Nemt at bestille og hurtig levering. Og varen naturligvis i orden

tilfreds

vil altid handle med Royal Copenhagen
god service

Ingen indvendinger

Rigtig god oplevelse - godt tilbud, hurtig levering og forsvarligt indpakket.

Royal Copenhagen Details

Royal Copenhagen – Purveyor to Her Majesty the Queen of Denmark since 1775. Manufacturer of hand painted porcelain in dinnerware, figurines, collectibles.

Visit Royal Copenhagen

We live here: Smedeland 17