Rsonline reviews

Rsonline reviews

6.0

Ingen problemer

Jeg har handlet med dem i mange år efterhånden, og så sent som igår, bestilte jeg nogle print batterier og nogle DIN stik. Det kom i dag med posten som, lovet.
Jeg har aldrig haft problemer derfra.

Got charged for a purchase that had an error

Attempted to buy a raspberry PI (Type B with SD card), and got a FraudShield error 'marked for "review"'. The error said to contact support staff, so I did... 2 weeks later, I have not received any contact from support, but my card has been charged with the payment. I've tried to cancel but haven't heard anything back as of yet!

Ended up buying my PI on Amazon, and thoroughly encourage you to do the same.

Just what i needed

Very quick shipping and fair prices, got my items the day after my order was placed.

Raspberry Pi Order

Useless company!

Ordered a Raspberry Pi through these guys in July which wouldn't be delivered until December. (after being promised September).

I cancelled this order as a different company managed to send me one from a huge stock next day.

RS cancelled my order within hours of requesting... great.
But I've been waiting weeks for a refund! That's simply not acceptable.

I can't phone them as they do not respond to phone calls about the Raspberry Pi orders and they are not responding to emails.

I feel scammed. I paid by Paypal and it's now past the 45 days that Paypal give to submit a claim.

I'm about ready to take this matter further, legally!

Utroværdigt

De udgiver sig for at være tæt på mig ved at sende emails på dansk og underskrive med dansk adresse. Men når man bestiller varer viser det sig at de betragter det som en aftale med deres UK-selskab, og at de ikke har nogen intention om at overholde dansk lovgivning.

PARFAIT mais...

Un choix de fou pour les professionnels! Nous devons être à la 4ème commande sur ce site .... je ne me suis jamais trompé de pièce pour le moment grâce à la hot-ligne par Chat qui vous aide..... le souci c'est le manque de thématique bien structuré dans ce site.... mais je pense que cela doit venir du grand nombre de référence disponible sur ce site. Ce site reste une perle pour nous.

Bestilte tirsdag omkring kl. 16 og vare blev afsendt samme dag og T&T blev oprettet med det samme. Varen er ankommet lige som den skulle. Tak RS :)

Dårlig hjemmeside & forkerte leveringsmetode

Hjemmesiden forklarer ikke hvorfor jeg ikke kan hente varen direkte, det tog adskillige forsøg + et opkald der konstaterede at nogle gange "låste" hjemmesiden og så måtte jeg lukke ned og prøve igen. Derudover fremgår "på lager" & "dag til dag levering" hvorfor jeg forventer at der fremsendes med PostDanmark. Ganske rigtig fremgår "levering med PostDanmark" på min ordrestatus, men 6 dage efter bestilling af en vare der hastede måtte konstateres at der blev sendt med GLS. Under al kritik og ikke nogle jeg vil bruge igen.

Næsten udmærket

Udover jeg som andre ligeledes havde problemer med indtastning af kortoplysninger indtil jeg valgte en anden korttype, sendte de også mine varer med to forskellige fragtfirmaer henholdsvis GLS og Post Danmark. GLS leverede ret hurtigt, og hos Post Danmark modtog jeg intet. Efter 6 dage gik jeg så derned, og kunne få hjælp ved brug af Track & Trace nummeret.
Det er lidt irreterrende de bruger to fragtselskaber. Min forsendelse var ikke større, end hele ordreren sagtens kunne have været i den ene konvolut.
Jeg handler der nok igen, da de har et kæmpe sortiment, men der er plads til forbedring. Og så kunne det være dejligt, hvis der var lidt mere guideline når man handler som privatperson.

Amatører

Havde fået anbefalt siden, fandt rimelig hurtigt varen, da jeg så ville betale, skulle jeg svare på alle mulige underlige spørgsmål, herunder mit firmanavn etc (jeg er privat). Helt galt gik det med indtastning af visa kort nr. måtte opgive, de ville simpelthen ikke accepterer at jeg havde tastet noget i kort nr feltet.
Droppede siden og købet roduktet et andet sted.(og billigere)

Not Good!

Let down by non delivery!

Ordered a shopping list of parts - said to be in stock for next day delivery

The shipment was lost and when it arrived a few days latter not all the parts were in the box. Once chased up told the remainder not in stock!

Had to source the missing parts else where

Really Let Down!

Ordered parts - said to be in stock for next day delivery. Waited - until midday - chased them up R.S. said not in stock!!!

Canceled order bought elsewhere - not impressed

RS har mange ting og en overskuelig opdeling, dog kan jeg godt savne at man kan gennemføre en handel også som privat, uden at skulle skrive ens egne interne faktura numre på ordresedlen, og cvr nummer.

An amazing range!

Iv never had a problem finding a part at RS and found setting up an account very easy with them!

Only downside is the price-brakes can sometime be a little less competitive, and the site is very much targeted towards mid to large size companies.

Shipping has always been super fast, well packed and the ability to add lots of delivery addresses is extremely handy!

Hurtig og problemfri handel

Bestilte en række forskellige komponenter som blevet leveret dagen efter og den efterfølgende dag.

Nessun grattacapo

Abbiamo avuto bisogno di alcuni distanziatori per schede elettroniche: è bastato sceglierli sul loro catalogo nelle misure desiderate, fare un ordine ed andarli a ritirare. Tutto estrememante semplice e lineare. Non so come siano le loro spedizioni, ma se si lavora in zona Milano non ce n'è bisogno.

RS Components A/S Details

Danmarks største distributør af elektroniske og vedligeholdelsesprodukter. Vi dækker alle brancher med mere end 550.000 produkter fra mere end 2.500 leverandører. Bestil online i dag og få leveret i morgen. Fragtfri online levering ved ordrer over kr. 500.

Visit Rsonline

Write to: salg@rsonline.dk