Rtv Service reviews

Rtv Service reviews

6.6

Okay service

Afleverede mit fladskærmstv til reparation. Først troede de det ene var galt og de bestilte noget hjem. Det var så ikke det. Så ville de vende tilbage når de vidste hvad der så var galt. Jeg blev dog en anelse utålmodig da de ikke have ringet efter et stykke tid og da jeg ringede til dem havde de fundet ud af hvad der så skulle ske men det ville koste over kr 4000 så det sagde jeg nej til og betalte i stedet kr 200 som undersøgelsen kostede. De er såmænd flinke og rare nok deroppe, men lidt bedre kundeservice kunne godt bruges.

Udemærket

Hvis der da ikke er tekniske problemer, så holder de deres aftaler. Er der forhindringer i forb. med afhentning og reparation bliver man kontaktet herom.
Det er meget flinke personer som er i denne virksomhed.

Is Rtv Service your company?

Visit Rtv Service