Rudedyk reviews

Rudedyk reviews

7.7

Super Service

fik denne butik anbefalet af en ven,
den fysiske butik ligger i en baggård bag boglageret og er der ikke åbent i butikken skal man henvende sig i bogbutikken.

men fik en fantastisk service! kan kun anbefales!

Til at handle med

Jeg stod og manglede noget snorkeldykkergrej, her i sommerferien 2010 og skulle et smut til Herning, så jeg tænkte jeg ville lige kontakte med åbningstider. Det var lidt specielt i sommerferien men en af personerne bag rudedyk ville stå der til den tid jeg havde nævnt jeg ville være der, og ganske rigtigt. jeg fik købt lidt mere en jeg havde regnet med og prisen var helt iorden på de varer jeg fik, samt kvaliteten var af en super kvalitet selvom jeg købte det lidt billigere. Fik super vejledning og en god snak.
Hyggelig "butik" samt super ekspedition.
Kan varmt anbefales.

Is Rudedyk your company?