Rudetoning reviews

Rudetoning reviews

7.9

Super resultat

Rudetoning.dk er super professionelle og dygtige til deres arbejde.. Min bror fik lavet toning(metalliseret film) hos jer for over 2 år siden og det ser stadig ud som nyt! og jeg er også 110% tilfreds det jeg fik lavet på min Bil for som også er metalliseret, nu har jeg selv kørt med det i 1md og det nemt at se ud og aften og bilerne i bakspejlet blænder ikke. Det giver et fedt look på bilen og Det kan varmt anbefales!... Stort plus fra en rigtig tilfreds kunde !

ALTID FANTASTISKE RESULTATER !

Hos Marcus & Co. får du altid et perfekt resultat med solfilm og andre løsninger.
Service og rådgivning er helt i top - og prismæssigt er det svært at finde et tilsvarende godt tilbud.

De allerbedste anbefalinger...

Henrik Nygaard

Perfekt arbejde. Super service!!!!

Jeg kan klart anbefale at få lavet ruder hos Rudetoning.dk. Personalet forklarer, råder og vejleder til UG. Vidste ikke selv hvad toning der ville passe til bilen og ruderne, men fik forklaret hvad der helt klart ville passe til mit behov mhp unger/ hund i bilen. Efter filmen var monteret fik jeg at vide at ruderne ikke skulle køres op og ned i et par dage for at undgå fejl, og at der kunne forekomme slør men som ville forsvinde. Alt er bare som lovet efterfølgende. Waoooo siger jeg bare. Og så er det billigt.
P.s Carbon film.. klart prisen værd!!
Mvh Dennis

Dårligt arbejde og dårlig service!

Jeg er simpelthen nødt til at spørge, TAGER I PIS PÅ MIG?? Først bliver jeg på den mest flabede måde, i et offentligt opslag bedt komme indtil jer og få fjernet den film jeg ikke er tilfreds med, samt få mine penge tilbage. Jeg bestiller tid, forklare hvem jeg er og at det er en reklamation. Bruger så over en time på at kører til Kastrup og får afvide at det koster mellem 500-1000kr at få pillet filmen af, jeg forklare at i selv havde bedt mig komme, og jeg for pillet filmen af. Da jeg får mine nøgler igen og spørger til mine penge får jeg afvide at jeg har jo betalt for arbejdet og nu er de fjernet ude beregning, hvortil jeg tilføjer at det ikke var aftalen, og bliver så informeret, at chefen er til
SEMA show og derfor ikke kan kontaktes før torsdag, men at han nok lige skal nævne for ham at jeg har været og få det fjernet?!?! Og efterfølgende siger han noget der mest af alt minder om
'Du ser aldrig dine penge' .. Hvis ikke jeg følte jeg havde fået en dårlig oplevelse, så gør jeg ihvertfald nu ;( !
Rudetoning

Reply from Rudetoning

Ja jeg har egentlig ikke lyst til at forklare mig, men føler ligsom at jeg blir nød til det, da jeg mener at tingene blir fremlagt forkert, og igen negativt. Jeg ved min kollega fortæller dig at det koster penge at få taget filmen af clarina, men det er jo inden han ved at det er dig ! Efterfølgende finder han jo ud af, at det er dig, og derfor blir det selvfølgelig, og som aftalt, afmonteret uden beregning ! Jeg kan ikke forstå alt den negativitet fra din side... du har modtaget alt som vi har lovet dig. Som sagt, er det helt normalt at man lige cleare/ sikre sig med sin chef, direktør, ( hvad det måtte være ), før penge i firmaet blir betalt tilbage til nogle el. noget. Det beklager jeg, det kan jeg absolut ikke se nogen fejl i.vi har nogle kontrakter i firmaet som mine ansatte har skrevet under på, hvor der feks. Står, at det er forbudt at tage penge op af kassen, det er simpelthen fyringsgrundlag i firmaet.
Jeg er oprigtig ked af at du føler dig dårlig behandlet, som jeg også har fortalt dig før, men jeg har forklaret dig nu, min side af historien, og håber du vil tage det til dig, vi har på ingen måde ville snyde dig og ja uheldigt du får en tid når jeg er bortrejst, men der blev fortalt til dig at jeg ville kontakte dig, når jeg var hjemme igen, og du og jeg havde jo talt sammen tidligere, og du vidste jo at du ville få alt refunderet, ingen havde fortalt dig, om det var kontant, eller pengeoverførsel.
Jeg beklager alt misforståelse og at jeg svarede dig første gang på offentlig forum, men blev så forbavset over du brokker dig derinde istedet for til mig personligt. Kritik er ikke en dårlig ting, blot noget man lære af, så derfor vil jeg råde dig til en anden gang og komme med problemet direkte til forhandleren, det er nemlig konstruktiv kritik og noget man ka bruge til noget og hjælpe kunden med det samme... :-)
Jeg ønsker dig go vind i fremtiden og held og lykke med din bil, håber den blir fin..
Mvh. Rudetoning.dk

Ustabil kvalitet

har 2 gange fået tonet ruder hos rudetoning.dk
begge gange på bmw e34
første bil var der simpelthen intet at sætte en finger på, helt simpelt et perfekt resultat.
anden gang var desværre en helt anden sag, her fik jeg en bil med bobler i samtlige 5 ruder.
så ved squ ikke helt om jeg vil eller ikke vil anbefale rudetoning.dk

Professionelt som altid!

Fik forleden dag sat film på de 3 bagerste ruder. 1 mand pudser ruder og 1 mand montere filmen! Det går super stærkt og er perfekt udført! Klart de bedste i København i forhold til prisen! Det er ikke første gang jeg har fået monteret film hos dem og bestemt heller ikke sidste!

Meget proffesionelt udført

Jeg er meget tilfreds med det udførte arbejde. Veludført og med god vejledning, inden jeg besluttede mig. Har anbefalet det til flere, der overvejer solfilm.

Perfekt hver gang!

Har tidligere fået tonet ruder hos rudetoning.dk - Og da jeg fik min nye audi skulle den da også derud. Som altid et smukt resultat

Utrolig prof. og billigt

Så blev jeg også kunde hos Rudetoning.dk.
20% i de bagerste.
Man føler virkelig man er i gode hænder når man kommer med sin bil til Rudetoning.dk. Professionelt mandskab der virkelig lader til at kunne deres kram. Blev helt forpustet af at se den effektivitet og orden der hersker i deres arbejde.
Vil helt sikkert bruge jer igen og kan kun give mine bedste anbefalinger af jer til andre.

Kan kun anbefale marcus og co.

Godt arbejde

Fik monteret solfilm i min Hyundai i30 imorges. Hurtigt arbejde og super resultat.

Hurtigt og pænt arbejde.

Når man selv arbejder i bilbranchen, er det rart at løbe ind i en forretning der sætter en ære i at levere et godt stykke arbejde.
Når man ankommer til rudetoning,dk, bliver man mødt af et venligt personale, som hurtigt finder frem til den rigtige løsning.
Arbejdet udføres uden for meget snik snak - hurtigt og effektivt.
Specielt deres "efter afhentnings" flyer, giver gode svar på eventuelle tvivlsspørgsmål man måtte have.
Tak for godt arbejde.
Ps - prisen også ganske fornuftig.

Godt arbejde, hurtigt, nemt

Fik lavet solfilm på min polo. Det gik nemt og smertefrit, og resultatet er super.
Deres vente-lounge er dog lidt opreklameret, men personalet var meget venlige og imødekommende.

Super godt , meget flot.

Det er så flot arbejde de har lavet på min bil , Har ikke noget at klage over, ikke et korn eller hår bag filmen. Super arbejde til en meget god pris , skal du have lavet det på din bil så ring til dem .
Hilsen Michael Ekelund

Rudetoning Details

Vi har specialiseret os i at lave solfilm på biler, på eget værksted. Med over 10 års erfaring indenfor montering af solfilm, betragter vi os som førende på markedet. Vi er faktisk så sikre på vores arbejde, at vi giver 10 års garanti på arbejdet og op til livstidsgaranti på solfilmen.

Visit Rudetoning