Runa Forsikring reviews

Runa Forsikring reviews

8.3

Fantastisk dækning ved pludselig opstået skade i hjemmet

Da uheldet var ude, og en stor lampe faldt ned og ydermere smadrede skærmen på min spritnye iMac, var der ingen problemer med at få dækket skaden på såvel lampe som computer - det synes jeg er i orden.

Hej Morten

Tak for de flotte ord.

Jeg er glad for, at vi kunne hjælpe dig, da uheldet var ude.

Karen, Kommunikation & Marketing

Godt tilfreds igennem flere år

Vi har haft flere skader lige fra skybrud til rejseafbestilling, og vi har kun noget godt at sige om Runa. Jeg synes også at deres police er en af de lettest forståelige jeg har set.

Hej Steen

Tak for de rosende ord.

Jeg er rigtig glad for, at I altid har følt jer godt behandlet. Det betyder, at vi gør det, vi skal – nemlig at være til for medlemmerne. Også tak for rosen til vores police. Den vil jeg sende videre til mine kolleger.

Sezaneh, Forsikringsrådgiver

super dækning og kunde service

super dækning og kunde service

Hej Niels.

Tak fordi du har bedømt os her på Trustpilot.

Vi er meget glade for dine rosende ord og glade for, at du har været tilfreds med vores behandling af din skade.

Anna Sofie, Skadebehandler

Jeg har haft bil og familieforsikring hos Runa i mange år og kun haft gode oplevelser mht. til service, afvikling af skader mm. Kan anbefales!

Useriøs dårlig service.

Vi har været kunder i Runa Forsikring i 3-4 år og har haft to skader. Efter den første skade som var et indbrud, var vi meget utilfredse med servicen og følte vi var til besvær. Vi fik dog erstattet vores stjålne ejendele (langt om længe), så vi regnede bare med at det var en enkelt svale. Men nu har vi haft en skybrudsskade på huset og igen var service fornærmende ringe. Det vedkomne jeg talte var decideret flabet og satte spørgsmålstegn ved alt jeg sagde. Selv om der aldrig før eller siden er kommet vand ind, ser man det som alm. vedligeholdelse. Så nu står jeg med en selvrisiko for at have to skadeservice folk ude i en halv time og fjerne våd isolering.
Står nu tilbage med følelsen af at Runa har tjent penge på min skade, hvilket er meget krænkende for min rets følelse.

Super service!

Har intet at klage over :) Når skaden sker, går det hurtigere end hurtig!
De gange jeg har haft dem i røret er de altid hjælpsomme!

A++ fra min side :)

Fantastisk forsikringsselskab

Jeg laver hermed min allerførste anmeldelse. kun fordi jeg er blevet så positivt overrasket over Runa.
Ikke nok med at jeg får venlig og hurtig service, så har de givet mig en erstatning, der var højere, end jeg havde forventet. Jeg har altid modtaget stor hjælp når jeg har ringet og har fået udbetalt mine penge inden for få dage efter. Alt i alt kan jeg simpelthen ikke rose stedet nok.

Lever op til forventningerne

Har været kunde i mange år, men er lige skiftet pga. fagforenings skifte og jeg var ikke længere berettiget til at få forsikring ved Runa.
Men de gange i årene hvor der har været behov for at bruge mine forsikringer har der aldrig været problemer. Prisen har været fornuftig og de få gange jeg har haft kontakt til Runa har de været hjælpsomme. Kan varmt anbefale dem.

Intet mindre end fantastisk forsikring

Jeg skiftede fra Gjensidige forsikring da de simpelthen var så nazi agtige at jeg var nødt til at finde noget andet.
Ikke blot var der utroligt god service helt fra den første kontakt, men efterfølgende har det bare kørt fuldstændig uden nogen som helst problemer, og da jeg havde en ulykke med en bio pejs hvor min sofa og andet brændte af, blev jeg kontaktet 2 dage efter jeg havde indsendt min anmeldelse og fik pengene 2 dage efter jeg havde talt med en sød forsikringsagent.
Endvidere har jeg sygeforsikring for begge mine hunde, og da den ene blev syg var der heller overhovedet ikke noget ballade med at få udbetalt pengene, og deres medarbejdere er altid super søde og høflige og dygtige til at besvare spørgsmål af alle slags.

Og så betaler jeg flere tusinde kroner mindre ved at have bil, indbo, hunde osv. samlet eet sted.
Min selvrisiko er endda også lavere, og mine forsikringer dækker mere end mange andre forsikringer i andre selskaber.

Kan kun give mine ALLER bedste anbefalinger til dem.

Tak for jeres super service :)

Natanya

Runa kunde gennem 2 år

Har været Runa kunde i 2år og man må sige de har rigtig gode priser og god kundeservice. Her fornylig skulle vi så desværre grundet indbrud gøre brug af forsikringerne.
Synes Scalepoint systemet som runa har valgt at bruge, (andre forsikrings selskaber bruger det også) er meget forvirrende og dårligt opbygget.

Men det jo ikke Runa's skyld ;)

Har intet negative at sige.

Gode ​​priser, god service og de ​​holder deres løfter, hvad mere kan en kunde ønske sig. Flyttet til Runa fra Codan, burde jeg have gjort det for længe siden. Fem stjerner, alle af dem velfortjent!

Fantastisk!

Du får med garanti de mest gennemskuelige vilkår og priser i landet.
God og hurtig service, hurtig behandling og udbetaling, venlige medarbejdere og så er de meget forstående, selv i komplicerede sager.

Billigt og venligt

Har fået det hidtil bedste tilbud på forsikring hos dem, de var både billigst på bil, mc og indbo forsikring.
Det hele gik nemt og informationsniveauet var højt gennem skiftet fra mit gamle selskab til Runa.
Havde spørgsmål i forbindelse med bilforsikring, og der kom jeg hurtigt igennem til en meget venlig pige, som var meget hjælpsom.
Har ikke haft noget anmeldt endnu, men hvis de holder samme niveau som indtil nu, bliver det også godt der.
De kan klart anbefales.

Anmeldt i start september, stadig intet svar...

Efter at have haft indbrud i August sendte jeg en udførlig skadeanmeldelse med inkluderet politijournalnummer og dokumentation i starten af september.
Det er nu midt oktober, og vi har ingenting hørt fra RUNA. En bekræftelse om, at de har modtaget anmeldelsen, fik vi kun ved at ringe til kundeservice, som for tre uger siden sagde der kunne gå op til to uger før vi fik svar.
I øjeblikket har vi intet indtryk af om anmeldelsen overhovedet bliver behandlet og hvornår vi kan forvente at høre noget, og har endnu ikke kunnet erstatte de stjålne genstande, hvilket begynder at være til stor gene.
To stjerner fordi vi dog ikke ved noget om hvad svaret kommer til at indeholde, hvis det nogensinde kommer.

Besvarer ikke henvendelse via deres hjemmeside

For ca. 1 år siden benytte jeg kontaktformularen på deres hjemmeside. Efter forgæves venten, fik jeg ved telefonsik kontakt, at vide de aldrig havde modtaget henvendelsen, på trods af jeg havde fået en kvittering. 1 måned efter den daværende sag var afluttet kom der et svar på min formularhenvendelse.

17/8 ville jeg benytte deres prisberegner til bilforsikring, den fejler konstant og jeg skriver derfor i deres kontaktformular. Denne gang modtager jeg også en kvitterings e-mail (der ikke kan besvares), hvori der står der kan gå op til 1 uge, før jeg får svar. I dag er det den 3/10.
Jeg vil gerne korrespondere via mail, for at have dokumentationen, men det er umuligt.
Kan ikke anbefalde RUNA hvis man har behov for at kommunikere skriftligt med dem.

16/10 - stadig ikke svar på min henvendelse.
21/11 - intet hørt fra dem.
19/05 - intet hørt fra dem.

Prisbillig og fornuftig med gode dækninger!

Her kan ingen andre forsikringer være med! :-)

Billigt, seriøst og personligt.

Jeg har haft Runa siden jeg flyttede hjemmefra, som jeg kunne få gennem mit studie. De gav mig en god pris, god dække og er altid super rare at snakke med.

De gange jeg har haft problemer har de været der.
Kun én gang, hvor min computer var gået i stykker, var vi ikke enige om hvad computeren var værd - but hey, det er ikke den branche jeg har kundskaber inden for.

Billig, hurtig og omfattende dækning

Jeg har haft Runa mens jeg læste, mener det var 1200 kroner om året, og en relativt stor dækning (650.000).

Da jeg ikke længere var studerende sted præmien til 2500, vel og mærke for to lejlighed med en samlet dækning på 750.000

Jeg har desværre måtte benytte mig af dem to gange, begge gange blev der svaret rimeligt hurtigt, jeg blev endda ringet op for at de kunne verificere at adresse og konto var den rigtige, og jeg havde pengene på under en måned, på trods af at de ahvde advaret om op til tre måneders ventetid grundet omfattende vanskader i København.

Hvis pengene er små, eller budgettet stramt tilbyder de også at man deler sin forsikringspræmie op, den er normalt årlige, man kan fordeles til også at være halvårlig eller kvartalvis.

Beregn rigig god tid hvis du skifter til Runa

Jeg bestilte overflytning af forsikringer til Runa ca. halvanden måned før udløb. Jeg besvarede konsekvent henvenderlser fra Runa samme dag som jeg modtog dem. Alligevel opsagde Runa ikke eksisterende forsikringer i tide, så nu bliver jeg opkrævet for endnu et år af tidligere forsikringsselskab, og jeg skal så betale gebyr for at slippe ud af aftalen.

Når men henveder sig til Runa får man dette autoreply:
"Vi gør opmærksom på, at der i øjeblikket kan gå 1 til 2 uger, før vi vender tilbage.
Drejer din henvendelse sig om en skade, kan der på grund af ekstraordinær travlhed gå op til fire uger, før vi vender tilbage."

Hvis Runa bare havde skrevet det på deres webside så havde jeg naturligvis begyndt overførselsprocessen noget før så det kunne nåes.

Men det er hermed givet videre som et godt råd til alle der overvejer at skifte til Runa: det går rigtig langsomt hos dem. Så hvis du undgå en masse bøvl med tilbagebetaling samt gebyrer for opsigelse af tidligere forsikring så bestil overflytningen hos Runa mindst 3 måneder i forvejen.

Nem og hurtigt

Nem og Hurtigt.
Bliv ringet op, snakker godt sammen. god humør en da ikk.. så dyret.
Service rigtige godt..

Runa Forsikring Details

Runa Forsikring er et forsikringsselskab for forskellige faggrupper inden for FTF (hovedorganisation for offentligt og privat ansatte) og AC (Akademikerne). Vores opgave er at passe på vores medlemmer og give økonomisk tryghed, hvis uheldet er ude. Vi er medlemsejet og en del af LB Forsikring. Vores overskud kommer medlemmerne til gode. Fx ved at vi forbedrer forsikringer, sætter prisen ned eller sender penge direkte tilbage til loyale medlemmer.

Visit Runa Forsikring

We live here: Farvergade 17