Runforcovershop reviews

Runforcovershop reviews

8.3

opadgående tommelfingre herfra

Run for cover er altid en rar og utrolig nem indkøbsoplevelse.
Jeg er glad for at vi i Danmark har en side som run for cover der tilbyder kvalitetsudstyr til en alternativ kunstform - deres udvalg af spraycans er gennemgående opløftende og jeg har til stadighed stor glæde af mine montana sprays :)
Efter en bestilling gik der få hverdage før bestillingen kunne hentes og der har ikke være nogen finger at sætte på varen (lige med undtagelse af få buler som sandsynligvis er forekommet gennem transporten) jeg er en glad og tilfreds kunde som ikke bruger run for cover som malingsleverandør for sidste gang :)

Den bedste shop !

Jeg vil anbefale RunForCover til alle ! Der er ting til alle, dem der lige mangler et stykke tøj eller flere til INGEN penge, dem der maler graffiti og lige mangler nogle canner både flere styks tilbud eller bare en, eller morfaren der lige mangler en pung!

Utilfredsstillende

Jeg har været meget utilfreds med min oplevelse hos runforcover. Jeg vil starte med at sige de har et virkelig fedt udvalg, både i grafitti, LP'er og tøj. Men jeg har ventet i 12 dage på bare at få min bestilling sendt. Og jeg har ikke fået sendt noget endnu. Jeg tog så kontakt til runforcover igennem deres facebook side, en uge efter. Men min ordre er stadig ikke blevet sendt. Jeg har efterfølgende fået af vide de har travlt med noget biks i københavn. Men jeg var nødt til selv at tage kontakt til dem for at få en "heads up" - Jeg har nu valgt at afbestille min ordre.

Nemt, hurtigt og god service

Jeg har lige købt 2 par sko hos runforcover.dk , jeg bestilte dem søndag og fik dem med posten onsdag. Da jeg skulle have lavet lidt om i orderen, ringede jeg til dem og snakkede med en venlig ekspedient, der hurtigt fik lave orderen om. Jeg kan kun give 5 STORE stjerner!

God service?

Jeg modtog den 5. november min pakke. Her var der ikke noget problem, jeg havde bestilt et par dage før, så leveringstiden fejlede ikke noget endnu.
Da jeg kommer hjem opdager jeg, at en del af ordren ikke er som den skal være - jeg havde modtaget et forkert produkt. Derfor skriver jeg til kundeservice via. runforcover.dk og modtager et svar et par timer efter.
Jeg får at vide, at jeg kan få tilsendt den rigtige vare og modtage en returboks til den forkerte. Alternativt, skriver de, kan jeg komme ned i deres butik som kun ligger "300 m" væk - den ligger dog knap 2 km væk, og da jeg har betalt fragt, gider jeg ikke til at skulle derned, fordi de har sendt en forkert vare. Jeg svarer derfor, at jeg gerne vil have tilsendt varen som foreslået.

Så går der 2 dage uden jeg hører fra dem eller posten. Den 7. modtager jeg så en mail der igen opfordrer mig til at komme ned i butikken. De referer også til den mail jeg tidligere modtog, så jeg går ud fra, at de er udemærket klar over, at jeg har accepteret at få sendt den rigtige vare med posten. Jeg svarer derfor tilbage, at som jeg allerede har skrevet, vil jeg gerne have varen tilsendt(som de selv har foreslået). Her får jeg ikke noget svar.

Nu er der gået yderligere en uge, og jeg har stadig ikke modtaget min vare.. Det giver ingen mening overhovedet. Det er ikke et sted. jeg vil handle igen eller nogen sinde anbefale nogen at handle.

Ser frem til at modtage den rigtige vare - gerne inden årsskifte.

LUKSUS!

Jeg bestilt mine vare i går, den 28/10-13 kl 13:30. Og modtog dem i dag den 29/10-13 kl 11. DET ER REN LUKSUS! Jeg købte 2 caps og en crewneck, og det stod perfekt da det kom og fik en gratis keychain med samt stickers. Rent LUKSUS!

Alt for godt

Jeg har nu handlet der 2 gange, og hver gang har jeg fået min pakke 2 gange. Jeg er også virkelig tilfreds, med deres service. De svarer på ens spørgsmål, hvis man har et spørgsmål! Ikke sidste gang jeg handler det, og deres tøj er også fedt! :-)

Go og superprofessionel service!

Har handlet hos RFC i København mange gange, takker for en kanon god hjemmeside med godt overblik samt service og super professionelt venlig betjening i butikken.
Helt sikkert en handel værd.

Super God Service

Dog en lille fejl ved brug af mobil siden fik jeg min pakke relativt hurtigt og rigtig god hjælpende kundeservice...
Handler klart her igen

Mads

Næsten fejl frit.. NÆSTEN

Jeg har bestilt graff ting.. Og fik ordrebekræftelsen mandag aften.. Og her idag da jeg var der hvor pakken skulle sendes hen til.. (GLS PAKKESHOP..) Så har de ikke fået noget.. Er det normalt.. ? Ret æverligt da jeg skulle mødes med drengene idag og male.. :/ Men ellers SUPER fed shop.. Også den i århus ham bag disken er super flink og hjælper gerne og har forstand på det ! :-)

godt og nemt

syntes bare det fungerer ! og så er det billigt.

Perfekt!

Jeg bestilte nogle spraycans, de sendte dem igår og modtog dem idag. Jeg vil helt klart bestille herfra igen. 5 stjerner.

Exceptionel service af "rigtige" mennesker

Fødselsdagsgaven blev bestilt - jeg havde hængt i bremsen og var lidt sent ude, så jeg fulgte op med et opkald til en super serviceminded fyr som lovede mig selv at pakke orden og få den afsted! Jeg lænede mig tilbage med et smil om munden ... py-ha!
Dagen efter undrede jeg mig ud på eftermiddagen over at den ikke blev leveret?!
Igen fik jeg fat i den samme flinke fyr, der lovede mig at undersøge sagen og vende tilbage. 2 min efter fik jeg en opringning. "Jeg har en go' og en dårlig nyhed!".
Det er menneskeligt at fejle, og pakken var sorteret forkert - det kan ske!
Og når der er "rigtige" mennesker bag, betyder det så i mit tilfælde også, at jeg - helt specielt - fik hasteordren leveret på min trappe en lørdag morgen midt i morgenkaffen. TAK for uovertruffen service - jeg vil sprede rygtet og fortsat købe ind til alle graffitti-glade nørder jeg kender i jeres shop ;-)

Lækker side, lækker checkout!

Vildt lækkert side, lækker checkout process. Hurtig levering, alt i alt, en god oplevelse.

Virkelig dope butik der gør noget for kunderne!

Super hurtig håndtering af ordre!
Super service!
Og så har de mange fede vare som kan være svært at finde andre steder!

Og så gør de lige det ekstra for kunderne!!

Kan på forhånd sige at jeg kommer til at bruge denne hjemmeside meget i fremtiden!

Mvh en glad kunde

Perfekt!

Har handlet der en del gange efterhånden! og der har ALDRIG været nogen problemer! Er varen udsolgt, udgået, eller på vej på lager for man straks besked! Nice shop med cool ansatte!!!

Bedste butik af sin slags i DK

Kan skaffe det meste hjem af vinyl og specialudgivelser og har en del eksklusivt tøj.

Den bedste side/buitik i Danmark!

Medarbejderne er pisse flinke, og meget hjælpsomme hvis man ikke lige ved hvad man skal have! Levering er pisse hurtig! Så kun godt herfra!

Dejlig webshop!

Har efterhånden handlet mange gange på RFC, de har et kæmpe udvalg af graffiti udstyr, tusher og lækkert streetwear. De er hurtige til at levere pakken, 1-3 dage, der er aldrig gået længere tid.

Det eneste minus jeg kan finde hos RFC, er at jeg tit har oplevet fejl i ordren ved billigere ting som tusher og maling. Men har aldrig sendt noget retur, da det alligevel altid har kunne bruges.

Big up herfra!

FEDT udvalg!

En lækker dansk side, men tydelige rødder i hip hoppens undergrund! Fører en masse lækre, båd danske og udenlandske mærker, der ikke ses på de gængse danske streetwear. Kanon service, har selv bestilt derfra 3 gange, og har aldrig haft problemer ! Thumbs up herfra!

www.runforcovershop.dk Details

Run For Cover Shop er Danmarks førende webshop indenfor hiphop kulturen. Siden 2002 har vi knoklet for at yde den bedste service og udbyde det bedste udvalg for vores kunder. Uanset om det er musik, film, tøj, graffiti eller headphones - så har vi det!

Visit Runforcovershop

We live here: Glentevej 47, 1. th