Runningdinner reviews

Runningdinner reviews

5.4

Ok som afveksling, men med forbehold!

Forholdvist dyrt for hvad det er. Service og kvalitet har været noget svingende, hvor der til tider ikke har været ordentlig styr på det.
Har dog også haft gode oplevser med at møde nye mennsker, og runningdinner kan jo ikke være ansvarlig for godt humør etc.. Man skal altså være lidt heldig ift. hvem man møder, men det kræver også lidt åbenhed fra en selv. Normalt er det ikke noget problem, og det gør det jo også lidt spændende.

Jeg finder det upassende for en moden målgruppe, at aften slutter i et teenageagtigt diskoteksmiljø, så kan man jo ligesåvel bare tage på diskotek med vennerne, hvis det er det man søger.

Der findes i dag andre alternativer for singler, hvor der er fokus på at mødes IRL, fx Logen.dk eller datingsider med fokus på events, der er bedre for økonomien.

Spild af penge

Hvis du er pige - don't bother coming! Konsekvent var alle piger meget yngre end mændene, og det med aldersgrupperne holder ikke, da de alligevel sætter mange mænd i grupperne, der er ældre end den aldersramme de lover.

Konceptet er i og for sig ok, men det er synd Michelle ikke er lidt mere omhyggelig med de mænd hun vælger ud. Det er et dyrt og man føler sig ærligt talt røvrendt. Det var meget forceret og kunstig stemning til selskabet... Men jeg har da fået nogle veninder ud af det, hvis jeg skal sige noget positivt.

Foruden, har du ingen valgmulighed for at fravælge at være vært... i alt fald hvis du er pige. Er det ikke lidt kønsdiskriminering Michelle Hviid? Det virker som om kvantitet tæller mere end kvalitet for denne kvinde, der scorer 250 pr hoved - hvor du selv skal stå for mad og hus, så regningen kan nemt komme op over de 400...

Tage heller ud og spise med nogle gode veninder og i byen bagefter - det er meget billigere og meget sjovere!

Betal og de aflyser og du får ikke dine penge retur.

Har betalt 270 kr. for et speeddating arrangement, som de så aflyser pga. for få tilmeldte og bagefter vil de ikke betale min penge retur. Det kalder jeg svindel og humbug. Hvis det var mig selv der aflyste, kunne jeg forstå at de ikke ville betale pengene retur. Har nu skrevet til dem flere gange uden at de overhovdet gider at svare. Jeg skal aldrig deltage igen i deres arrangementer.

Påske arrangement på Sankt Petri

Var til påske arragement på Sankt Petri, og det kan ikke anbefales. Maden var kun ok, men det var så til en pris på 525 kr. Der var ingen overordnet plan for aftenen, så man vidste ikke hvornår man skulle gå til bords eller for den skyld forlade det. Det tog lang tid at bestille drinks, da der var for få tjenere. Aldersfordelingen var også hen i vejret, da der var alt for stor spredning, hvilket gjorde at rigtig mange forlod stedet efter maden. Jeg kan kun anbefale Michelle at får lidt mere styr på det til næste gang.

Gode arrangementer til en rimelig pris

Jeg fandt min kæreste på speeddating arrangeret af Runningdinner.dk, og vi har været sammen i snart tre år nu, så min erfaring med sitet er selvfølgelig ikke helt uptodate, men jeg har kun godt at sige om det.

Jeg var til speeddating fire gange og til dinner4eight en enkelt gang i løbet af et års tid. Jeg foretrak uden tvivl speeddating, men det er selvfølgelig et spørgsmål om temperament. Jeg synes, det er en klar fordel, at man møder folk ansigt til ansigt (i modsætning til f.eks. Dating.dk, som jeg også afprøvede), og man kan sagtens nå at danne sig et indtryk af den anden person på fire minutter.

Det eneste minus var, at den velkomstdrink, man fik, altid var flad og halvlunken, men pyt med det, når konceptet virker!

Is Runningdinner your company?

Visit Runningdinner