Ryanair reviewed by

Rejs med din printer

Jeg har endnu ikke været ude at flyve med RyanAir endnu, men hvis den oplevelse jeg foreløbig har haft med udskrivning af boarding pass kommer til at karakterisere turen, frygter jeg det værste. For det første er det noget af et mareridt at komme igennem proceduren ved udskrivning af boarding pass og man skal være mere end almindelig vågen for at undgå at komme til at betale for noget man ikke har brug for. Dernæst kan man ikke udskrive boarding pass for hjemturen, hvis hjemrejsen er senere end 15 dage fra udrejsedatoen. Her er man så nødt til at finde et sted på destinationen der vil/kan stille en computer og ikke mindst en printer til rådighed, så man kan udskrive boarding pass. Lykkes dette ikke er man ilde stedt og skal formentlig betale rigtigt meget for at få udskrevet et boarding pass i lufthavnen. Mit forslag om at bruge en elektronisk udgave er ikke en mulighed, har jeg fået at vide.
Jeg synes det lugter af dårlig service og forsøg på at udnytte alle smuthuller for at trække penge ud af folk.