Rydbergsmc reviews

Rydbergsmc reviews

8.3

Super service, tager sig tid til kunden

Jeg købte i 2010 en Kawasaki Z750 og en Honda CBR 500R i 2013.
Begge modeller som fabriksnye.
Motorcyklerne har aldrig fejlet det mindste. Det skyldes jo nok mere producenterne end forhandleren. Men jeg kan ihvertfald berette om, at de tager sig god tid til kunden. De undersøger sagerne og er god til at give en melding tilbage. Derudover har de altid varm kaffe. Det er en fornøjelse at komme derud HVER GANG.

Jeg har, og vil stadig gerne anbefale folk at handle med Rydberg.

Super service!

Der er utrolig god service hos Rydbergs, og de er enormt søde og rare. Jeg har købt både ny MC, MC udstyr og MC dele hos dem, og alt har bare været tip top - både kvaliteten af hvad jeg har købt, og prisen og servicen.
Jeg kan varmt anbefale dem.

Overraskende dyrt!

Jeg var så naiv og gå til mit foretrukne værksted med en løs bagfælg og et nyt dæk.... 10 min. bum..... 429,-
Jeg var lamslået....
Jeg er vant til 4 hjul på bilen afmonteret, omsat afbalanceret til 700.-
235-45-17 Eagle F1
Hvordan kunne denne operation så koste 429,- på en synsmæssig gammel afbalancerings maskine..
Jeg har så spurgt lidt omkring... og det samme stykke arbejde kan fåes fra 250.
Ingen når Rydbergs højder, selv ikke cvp.
Jeg idiot ikke at spørge til prisen først.....Køre 60 km, Og fik en forklaring om at dækpriserne var faldet, så derfor skulle jeg lænses på en montering og afbalancering.
Det er lidt sent at brokke sig over prisen, når opgaven er udført!
Prisen på en vare er iøjefaldende før et køb, men dette!
Fik yderligere at vi at 2 hjul så ville koste 858.-
Jeg tør så ikke gætte på prisen hvis de skulle afmontere på cyklen.
det må være timeløn oveni.
Jeg føler mig snydt! Første indskydelse var 1 stjerne. Men de får lidt kredit fra fortiden.
Sådan behandler man ikke sine faste kunder, når man ikke har et specielt og bedre produkt. Og det kan simpelthed ikke passe at man skal til at være mistroisk på deres priser.
Derfor har rydberg mistet en kunde.
Så forhør dig om prisen!!
MC dæk er ikke noget specielt længere, det et rydbergcmc heller ikke.

God service - Godt udvalg!

Skulle lave et gavekort til min kærste som køre mc, og ville høre deres priser med henblik på værksteds pris for skift af Olie og ligende.
(skal lige nævnes at jeg IKKE SELV køre Mc!)

Fik Hurtig svar og en pris der er til at ha´med at gøre. Kørte ud og fik lavet gavekortet samme dag, og blev mødt af venlige og hjælpsomme mennesker i butikken, samt en rigtig god kundeservice til U.G.

- køre ikke selv mc, men det er helt klart et besøg værd og vil klart anbefale turen der ud :)

Altid god service

Har købt MC der, og de er altid klar på og give en hjælpende hånd. Bestilte en vare hos dem, som så viste sig og være forkert.

Ikke noget problem i det, 2 min efter havde han bestilt den rigtige model, og den vil så ankomme indenfor 2 dage. Kompetent service.
Og deres værksted er selvfølgelig ligeså dygtige, klart en forhandler som skal blive i den "danske mc kultur" hvis en sådan størrelse findes.

Urimelig god service

Desværre er det et stykke tid siden jeg har været der sidst, men de fortjener faktisk 6 kokkehuer for deres arrangement og service.

Is Rydbergsmc your company?

Visit Rydbergsmc