Sachisushi reviews

Sachisushi reviews

7.7

altid godt

Det er til at betale og super lækkert.
Har aldrig haft en dårlig oplevelse :-)

Bedste sushi!

Normalt plejer Jeg at spise på Sticks & Sushi i Lyngby, men efter at have været på Sachisushi i København er Jeg blevet mere overbevist om at det er der Jeg vil købe Sushi fremover.

Jeg føler at Jeg får mere for pengene hos dem, og så syntes Jeg at Deres Sushi på en eller anden måde smager bedre.

Er du Sushi fanatiker lige som mig, så giv dem et forsøg. Det eneste irritationsmoment er at man kan opleve problemer med forståelsen af medarbejderne da de ikke taler lige godt dansk :-)

Is Sachisushi your company?

Visit Sachisushi