Sagatrim reviews

Sagatrim reviews

7.4

Super service - også ved reklamation - det er værdsat

Jeg har efter længere tids overvejelser valgt at handle Crosstrainer hos Sagatrim i Herlev.. og har været yderst tilfreds.

Det er dejligt at opleve god service, både ved levering og da en pedal sko havde et defekt skrue gevind. Især det sidste er værdsat,, altså opfølgning på fejl på en allerede købt vare er god stil og vidner om prof firma der værdsætter deres kunder!

Ud over det så er det super at kunne prøve maskinerne i Herlev, og derfor betalte jeg også gerne et par hundrede mere end ved online handel fx i Tyskland.

Manglende kompensation

Jeg købte og hentede en kondicykel hos Saga Trim, som viste sig ikke at kunne samles fordi der var skåret forkert gevind 3 steder. Jeg rettede henvendelse til Saga Trim, som bad mig udfylde en serviceformular på nettet. Igen kontaktede jeg Saga Trim for at høre, hvornår jeg kunne forvente en udbedring og fik at vide, at jeg ville blive ringet op af en tekniker i den kommende uge. Jeg havde ikke lyst til at have en kondicykel liggende halvt samlet i et ubestemt tidsrum og bestemte mig derfor at køre til Herlev med cyklen. I Herlev skar de 3 nye gevind og sagde, at de ville samle cyklen og skille den ad igen for at sikre, at der ikke var flere fejl. Da jeg nu havde brugt en del tid på samling, pakken sammen og endnu en transport foreslog jeg Saga Trim, at de så kunne levere cyklen samlet til mig som kompensation for min ulejlighed. Men den goodwill ønskede de ikke at yde. - På service, når noget er defekt, scorer Saga Trim ikke højt hos mig.
Sagatrim

Reply from Sagatrim

Hos Sagatrim tager vi altid kunden alvorligt, især når/hvis vores produkt ikke modsvarer kundens forventning.

Det er fast kutyme at man skal udfylde en serviceformular, da vi på den måde kan arbejde effektivt og struktureret på at løse reklamationer så hurtigt som muligt.

Vi modtager serviceformular fredag kl. 17.41, altså efter lukketid. Kunden vælger på eget initiativ at indbringe cyklen til vores værksted næste dag uden at have lavet en aftale med os om dette. På trods af det, vælger vores lørdagspersonale som i forvejen har travlt, alligevel at ordne cyklen med det samme.

Det viser sig at tre af gevindene skal rettes op, da de enten har været dårlige fra starten eller måske er blevet beskadiget ved skæv ind skruning. Denne problematik er set før, men vi bringer intet op om at det kunne være kunden selv der har ødelagt gevindene og løser blot opgaven, mens kunden venter.

Da cyklen er lavet, mener kunden at vi skal bringe cyklen ud hvilket vi ikke finder fornuftigt, da kunden holder lige udenfor, i den bil cyklen blev bragt ind med.

Dette medfører at kunden pludselig slet ikke vil have cyklen og vi vælger at give kunden pengene tilbage.

Hos Sagatrim forsøger vi at holde et meget højt serviceniveau med mindst mulige gener for vores kunder. Dette gøres altid bedst i et samarbejde, også i tilfælde af reklamation.

Saga Trim ApS

Heini Hybschmann
cheftekniker

SUPER!!

Bestilte en Tunturi F30 cykel torsdag og fik den leveret mandag. God og informativ hjemmeside, let bestilling og hurtig fejlfri levering.
Kan klart anbefales

Trygt

Hos Sagatrim tager man sine kunder alvorligt - kan varmt anbefales :)

Super service !!

Bestilte Bowflex Select Tech 1090 Håndvægte 5 - 41kg inkl. gulvstativ.
Fik det jeg skulle have.
Den gode service man får, kan man ikke tage fra dem. (:
Handler gerne her igen, hvis jeg skulle bruge andet motionsudstyr.

Fin og god service

Bestilte en Kettler Coach romaskine.
Den blev leveret dagen efter og stillet af fragtmanden.

Der manglede nogle stropper til fødderne. De blev efterleveret uden problemer et par dage efter. God vejledning i butikken og effektiv levering. Alt ok. Havde der ikke manglet en del i pakken var det naturligvis 5 stjerner.

God service og hurtig levering

Jeg fik købt et sauna termometer/hygrometer. Jeg kontaktede dem telefonisk for at forhøre mig vedr lagerstatus, kom igennem med det samme og snakkede med en venlig sælger.
Modtog varen to dage efter bestilling i fin stand.

Super service og sælger

Vi skulle have løbebånd og har brugt en del tid på at se om vi kunne importere fra tyskland, hvor der er store penge at spare.
Men vi vidste ikke præcis hvad ville have og havde lidt svært ved at finde det rette. Efter lidt granskning fandt vi at man kun i Bilka og i Sagatrim kan se løbebåndene og prøve dem. Vi besøgte butikken i Herlev og blev straks kontaktet af en sælger - sådan skal det være - der er ingen grund til at være bange for kunderne :-) vi talte kort om hvordan og hvorledes - hans eneste fejl var at han ikke spurgte til vores budget - en fejl der engang kostede Audi et salg af en A6 - fordi vi klart ikke ligner nogen der har penge nok - vi kiggede på et par stykker og han sagde: "jeg kan se I har løbeskoene med" og jo jo - han ville gerne have vi skulle prøve dem - vi startede på dem vi havde forelsket os i på nettet og fandt hurtigt at de ikke var helt det vi skulle bruge og vi endte med et der var mange tusind billigere end vi havde afsat - super. Dernæst sagde han at det kom på tilbud snart og det tilbud kunne vi selvfølgelig få glæde af nu. Vi sagde ja tak og i stedet for at lukke handlen forklarede han hvordan vi skulle servicere og samle det - ingen hastværk og et venligt I kan bare ringe!
Så selvom vi nok kunne få det billigere andre steder, besluttede jeg på stedet at de skulle belønnes for servicen, ærligheden og effektiviteten. Vi har nu begge løbet et par ture og det er super!
Sagatrim kan regne med masser af gratis reklame herfra :-) vi sparede jo over 50% i forhold hvad vi havde afsat. Men de penge tjener de helt sikkert på de kunder vi sender ud til dem!
Til alle jer der vil købe direkte på nettet, gør jer selv den tjeneste at prøve løbebåndet i virkeligheden og bor I på sjælland - så tag til Herlev - I får det I har brug for og intet andet, hvilket ofte er langt billigere end det fancy I havde i tankerne.

Har købt løbebånd og fået perfekt rådgivning

Har lige købt et Tunturi T50 løbebånd. Efter at jeg først fandt en masse modeller på nettet, hjalp det at komme ud i Saga Trims butik i Herlev, for at prøve. Her fik jeg virkelig super rådgivning. Jeg løber en del og skal bruge båndet i vinter, så jeg er klar til Cph Marathon til foråret.

Super service og produktvejledning.

Havde på nettet læst en masse om motionscykler, og om hvilken vi ville have. For at være helt sikre, kørte vi forbi Sagatrims butik i Herlev. Her blev vi mødt af Jonas, som gav os en fremragende vejledning. Det viste sig at den cykel vi havde kigget på, var skudt lidt over målet til vores behov. Det endte med en Tunturi E30, som vi samlede i går og i dag har taget vores første tur på. Og vi er indtil videre ikke i tvivl om, at vi har gjort et godt køb. Tak til Sagatrim (Jonas) for ikke at oversælge til os og for at give en super professionel vejledning og service. Skal jeg have motionsudstyr en anden gang, så skal Sagatrim helt sikkert besøges igen. Skulle man komme med et lille minus, så er det at der ikke er samle og betjeningsvejledning på Dansk - det kunne lige give 6 stjerner :-)

Service - sådan!

Købte en træningsbænk; produktet var beskadiget efter udpakning.
Kontaktede kundeservice, personlig betjening, sendte billede af skade og fik en ny tilsendt uden ekstra gebyr. Og jeg skulle ikke engang betale for at refundere den ødelagte.
Sådan skal det gøres. Kan kun anbefale denne butik.

Glimtrende butik.

Gode kvalitets varer.

Gode produkter

Bestilte et underlag til min romaskine hos sagatrim, de havde deres egen produkt serie som var væsentlig billigere end de "kendte" mærker, kvaliteten er bestemt i orden, - leveringen var hurtig og produktet var forsvarligt pakket ind.

god behandling hurtig levering

God beskrivelse af varen.Hurtig levering.Advisering fra transportør om tid for levering.Rekamation om manglende brugsanvisning blev hurtigt rettet.

Visit Sagatrim