Saleshop reviews

Saleshop reviews

7.7

Helt ubrugelig

Denne side kan jeg ikke bruge til noget som helst. Foreksempel er der er 8 bedømmelser af getmore.dk denne netbutik ligger nr. 1 på deres topliste over bedømmelser.... Og resultatet er overhovedet ikke i nærheden af andre sites. Det er vist en side man kun finder og skriver på hvis man er MEGET utilfreds og virkelig gerne vil svine en forretning til.
Jeg kunne faktisk slet ikke se hvad de andre 8 brugere havde skrevet. Jeg så kun 3 fejlmeddelelser nederst på siden.
Og så kører siden så langsomt at man hurtigt opgiver sit besøg.

Is Saleshop your company?

www.saleshop.dk Details

saleshop.dk din reference til alle danske netbutikker index over danske netbutikker

Visit Saleshop