Salgsbutikken.dk - Danmarks Mobiltelefon.dk reviewed by

Ventede forgæves

Jeg bestilte en mobil, som der ifølge hjemmesiden var 1-3 dages levering på. Da jeg efter en uge stadig ikke havde hørt fra dem, skrev jeg en mail for at høre, om mobilen ville dukke op, eller om jeg skulle finde et andet sted at købe den. Jeg fik ret hurtigt svar: De havde svært ved at følge med efterspørgslen på lige netop den telefon, og de spurgte om jeg ville vente på den eller finde en anden telefon. Jeg annullerede købet.

Det er fair nok, at de har svært ved at skaffe enkelte modeller, men så burde de melde klart ud fra starten af i stedet for bare at lade kunden vente. Det kan ikke passe, at der skal gå over en uge - og at man selv skal tage kontakt for at finde ud af, at de har problemer med at levere telefonen.

Til deres credit vil jeg sige, at de svarede rimelig hurtigt på min mail, da jeg havde kontaktet dem, men jeg har ikke lyst til at handle der længere.
    Salgsbutikken.dk - Danmarks Mobiltelefon.dk
    TrustScore 8.9 / 10
    2,027 Reviews

Reply from Salgsbutikken.dk - Danmarks Mobiltelefon.dk

Hej Mette.

Jeg er lidt uforstående overfor din anmeldelse.

Sony Ericsson ARC S kan Sony Ericsson ikke levere i øjeblikket - og de sidste 14 dage har det ikke været muligt at skaffe dem i hele Europa.

Vi har udsendt 2 mails til vores kunder som ventede på denne vare med oplysning om at varen var i restordre, hvilket du også har fået mindst 1 af, om man ønskede at vente eller finde et alternativ produkt.

På varekortet står der 2-7 dage - og ikke "på lager".

Synes ikke din anmeldelse er rimelig og jeg anmoder dig om at ændre den.

Vi kan desværre ikke producere telefonerne selv, hvilket ville være yderst bekvemt hvis vi kunne :)

Salgsbutikken A/S
    Thomas Schaltz