Salgsbutikken.dk - Danmarks Mobiltelefon.dk reviews

Salgsbutikken.dk - Danmarks Mobiltelefon.dk reviews

8.9
2027 Trustpilot review(s)

Som service skal være

Bestilling om aftenen. Bekræftelse på afsendelse næste dag, og idag sidder jeg med telefonen i hånden. Service når det er bedst.

lynhurtig levering af telefon med efterfølgende forsendelse af tilbehør

Jeg har mistet min telefon og skulle have en ny. Den kom dagen efter. Og jeg blev ringet op om tilbehør som var i restordre i den bestilte farve. Dagen efter kom der så et nyt brev med det resterende.
Fremragende service. Butikken forstod at det var vigtigt for mig at få telefonen, Og gik derefter i gang med at udrede det øvrige.

Verdensklasse Service, kan varmt anbefales!

Havde fortrudt mit køb, og det var ingen problem.
Snakkede med Thomas og fik pengene overført til min konto, da de havde fået telefonen igen med posten :)

Upåklagelige service

Efter en lang proces med en telefon, hvor home-knappen var defekt, og det krævede flere ugers reparationstid - for derefter at modtage en pakke uden æske, oplader og høretelefoner, er der i bund og grund ikke en finger at sætte på serviceniveauet.

Salgsbutikken har nogle leverandører som kræver andet fra dem, end de muligvis reelt ønsker at gøre. Dette kan selvfølgelig blive en ulempe for kunden, men de ved, hvad de skal gøre.

Jeg glæder mig nu til at modtage alt mit tilbehør og komme igang med at lære en Samsung at kende.

Tusind tak til Thomas for at være en fantastisk serviceminded person :)

Hej Louise.

Mange tak for din anmeldelse.

Beklager endnu engang det lange sagsforløb og håber på at dette kan gøres væsentlig hurtigere fra Samsungs side i fremtiden.

Thomas Schaltz
www.salgsbutikken.dk

Fantastisk service!

Jeg bestilte en Nokia Lumia 920 i sort. De prøvede at kontakte mig 4 gange samme aften (men jeg var ikke lige ved mobilen og kunne ikke ringe tilbage fordi der ikke var noget nummer). Et par dage senere modtog jeg en pakke med den samme mobil i hvid fordi de ikke havde den i sort og den er udgået. Jeg valgte at sende mobilen tilbage og 2 dage senere kom posten med en ny mobil, en Nokia Lumia 925 i sort og til samme pris som den anden mobil. Dvs. jeg rent faktisk har sparret godt 400 - 500 kr. ved købet. Tak for fantastisk service!

Hurtigt, ærligt og nemt

Jeg skulle købe en iPhone 5 sort, men siden de kun havde hvid, ringede de til mig og tilbød mig rabat på en bumber og en iPhone 5S sort i stedet hvis jeg lavede en ny ordre. Det glemte jeg dog, og men fik bumberen gratis. Det har jeg selvfølgelig lidt dårligt med, men hvilken fantastisk service. Det er ikke sidste gang jeg lægger mine penge der.

Hej Rasmus.

Du er velkommen igen :-)

HURTIG

Bestilte en hvid Sony Xperia Z1 fredag. Blev ringet op mandag om jeg hellere ville have en sort for det var lagervare. Jeg afslog fordi jeg ville have en hvid. Telefonen blev bestilt og jeg modtag telefonen torsdag. Det er i orden.

Hej Anders.

Mange tak for din anmeldelse.

Ja, det lykkedes alligevel "næsten" indenfor den lovede tidsramme :-)

Intet mindre end perfekt

Jeres serviceniveau behøver ingen sammenligning - i har allerede vundet... De andre, når jeg kun til sokkeholderne.

Jeg bestilte en iPhone 5c den 22-01-2014, ca. 10min. efter er i, i røret for at gøre opmærksom på, at den valgte farve ikke var på lager, men alle de andre farver var.
På trods af en lille prisforskel, får jeg dagen efter den 23-01-2014 mobilen leveret på min adresse - det kan simpelthen ikke gøres bedre og hurtigere.
Jeg er imponeret - TAK for en super service.

Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler hos jer.

Hej Carina.

Mange tak for din anmeldelse.

Den varmer godt her i "is-tiden" :-)

Thomas

hurtig levering - selv om de var bange for at produktet (S4 mini) var udsolgt - fedt

Det var op til jul, så det var helt perfekt at de havde produktet alligevel og sendte lynhurtigt

Varme anbefalinger

Hey

bestilte ny mobil i torsdags, den kunne jeg hente fredag.
det er sq service.
kan kun anbefalde den side til alle.
Henrik

super fin service

Super fin service , handler gerne der igen

Hej Henriette.

Tak skal du have.

God bedring til jer alle. Håber I kommer jer hurtigt igen.

Thomas

God service og hurtig levering

Jeg bestilte d. 25. december 2013 en Sony Xperia Z1. D. 27. december blev jeg kontaktet af Salgsbutikken.dk, som skulle høre, hvad jeg havde bestilt, og om jeg kunne bekræfte købet. D. 30. december kunne jeg hente mobilen på posthuset.
Rigtig god service og hurtig levering af Salgsbutikken.dk.

Perfect Service..

Jeg bestille min telefon aftenen 1. januar 2014 og fik min telefon 2. januar om morgenen. Great service. .
Thanks.
Jeg og må ikke glemme at sige, at, at min ordre var 30% billege, end jeg fandt i en anden butik.

I order my phone evening 1 January 2014 and have my phone 2 January, on morning. Great service. .
Thanks.
I and may not forget to say that my order cost 30% less than I found in another store.

Hurtig levering, lav pris

Pga. udsolgts vare blev jeg ringet op og endte med at få en bedre telefon til samme pris.

Thumbs up

Jeg valgte efter megen overvejelse og recerts på Trustpilot, at købe en telefon hos Salgsbutikken.dk. Som tilføjelse til min ordre skrev jeg, at det var en julegave, og at den skulle være fremme til jul, ellers havde det ingen interesse. Selvom klokken var langt over 20, da jeg afgav min ordre, fik jeg kort efter svar fra Salgsbutikken.dk. Min ordre ville blive afsendt den følgende dag. Jeg skrev tilbage, at det lød godt, og fik straks svar tilbage med ønsket om en god jul. Flot overskud af Salgsbutikken.dk i en travl tid. Min vare ankom som lovet. Så thombs up til Salgsbutikken.dk

Hej ENL,

Mange tak for din anmeldelse.

Den varmer godt i den kolde tid :-)

Bestil og afhent

Bestiller en ny telefon og er lidt i tvivl om det nu er okah at betale, men jo det er det. Vælg, betal og så er det klart. Det holder MAX

Ikke noget dårligt at sige her, det har fungeret perfekt.

Tilfreds kunde :)

Har kun ros til overs, hurtig levering - modtog min nye mobil efter bare 40 timer :)

Lige efter bogen fra køb til levering.

hurtig levering

Bestilte min sorte Nexus 5 mandag kl 22. Modtog den onsdag morgen. Både telefon og butik kan anbefales :-)

Salgsbutikken A/S Details

Billige mobiltelefoner fra Nokia, Sony Ericsson, HTC, Samsung, LG, Huawei, Doro og Apple. Vi har eksisteret siden 2003 og er idag blandt de mest populære forhandlere af mobiltelefoner. Og vi sætter en ære i at yde den bedste og mest kompetente service i branchen.

Visit Salgsbutikken.dk - Danmarks Mobiltelefon.dk

Call us on: +45 38 60 30 00